Реклама тижня: Алло, Яготинське, Olay, Леся Нікітюк та Зої Кравіц
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Алло
Пригоди Лесі Нікітюк у рекламному Всесвіті Алло тривають. В цей раз більше ніякої магії або утопій про різдвяну доброту і безкорисливість – героїня намагається за допомогою технологій “петляти”, видаючи коханому бажане за дійсне. Ці ж технології її і підводять, коли (спойлер!) дзвонить “Пупсік 2”. І дійсно, з цими технологіями одні неприємності.
https://www.facebook.com/allo/videos/765501903819043/
Яготинське
У ТМ “Яготинське” вирішили відійти від стандартних для ринку молочних продуктів кліше і разом з UTC FILM PRODUCTION створили серію роликів “в інтернеті знайдеться все, тільки відповіді будуть дивними”. Герої коротких сюжетів в пошуках потрібного результату доводять пошукові запити до абсурду, в результаті чого і знаходять черговий новий продукт молочки. Судячи з усього, ідеї для створення цих продуктів придумували схожим методом підбору дивних, майже випадкових, комбінацій. Чи кинеться покупець розгрібати з полиць супермаркетів новинки – сумнівно, але показати Яготинське під новим, креативним кутом рекламникам точно вдалося.
Stella Artois
Напередодні 53-го за рахунком Super Bowl — фінальної гри сезону 2018 року Національної футбольної ліги США — американські бренди на перебій традиційно кинулися випускати дорогу і креативну рекламу. Найпопулярніша телевізійна подія року, як ніяк. З цієї нагоди хуткіше інших цього року активізувалися пивні бренди.
Всього тиждень тому публікували тизер Stella Artois з Керрі Бредшоу з «Сексу у великому місті» у виконанні Сари Джесіки Паркер, але хто ж знав, що в новому ролику до неї приєднається Чувак з “Великого Лебовські” у виконанні Джеффа Бріджеса. Кожен із знаменитих персонажів полюбляють свій особливий напій (Лебовські — коктейль «Білий рускій», а Бредшоу — «Космополітан»), але зайшовши в ресторан герої замовляють пиво, чим шокують відвідувачів та персонал закладу. В кінці актори лише обмінюються люб’язностями, хоча там добре зайшов би фінальний танець або якась пивна йога. Ну, щоб зачепити глядача не тільки несподіваною зустріччю героїв і ще більш несподіваним глибоким декольте Паркер. Stella Artois, не дякуй!
Michelob
На цьому варто було б пивну тему завершити, але тут Зої Кравіц шепоче про щось прекрасне, наливаючи келишок на березі океану. Спеціально до Super Bowl американський пивний бренд Michelob представив рекламу свого легкого органічного лагеру, з якою легко абстрагуєшся від заданої теми, адже в ній важливо інше: відчуття спокою і тиші, які пробирали до мурашок. Глядачі оцінили відео 10 млн разів за 3 дні на Youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=LXmlN9BAddg
Цікаво, що бренд випустив одночасно ще одне відео, – про свій флагманський сорт Michelob ULTRA, – але вже з іншою подачею і націленістю на іншу аудиторію. Сюжет її простий до геніальності – штучний інтелект може все. Ну майже все.
https://www.youtube.com/watch?v=nNfv9wsttKE
Olay
І на закуску ужастик від косметичного бренду Olay, який вирішив пожартувати до Super Bowl над виробниками смартфонів. В будинок головних героїв вривається маніяк, якого змалювали з Джейсона з серії фільмів “Хеллоуїн”, але дівчина у виконанні Сари Мішель Геллар не може розблокувати телефон, щоб подзвонити в поліцію: смартфон з ідентифікатором особи її не впізнає. Як виявилося, після того як героїня почала використовувати крем Olay, її обличчя змінилася до невпізнання.
Ідея ролика більш, ніж кумедна, але дивним здається вибір актриси, яка в 41 рік з часів “Баффі” ні на зморшку не змінилася. Чудеса та й годі.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=29&v=3KuQ4i_VSso
Читайте також
Реклама тижня: Metro, Stella Artois, Durex, Морган Фрімен і Сара Джесіка Паркер