Реклама тижня: Kabanosy, ТМ “Галичина”, Miu Miu, Gillette і Gucci
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Gucci, Лана Дель Рей і Джаред Лето, Gillette, харасмент і хейтери, Banda, Kabanosy і “ковбаснеки”, а також карпатський хіп-хоп ТМ” Галичина ” №2 і Miu Miu на Місяці.
Kabanosy
На одному тільки Comfy “контрольоване божевілля” від Banda закінчитися не могло. Цього разу агентство представило ряд креативів для “ковбаснеків” Kabanosy, які раптом і снеки, і ковбаса одночасно. Героями роликів стали два ноу-нейм задроти, які то на вертольоті-газонокосарці летять, то на черепасі-танцполі тусуються – так, щоб здавалося б несумісні речі здалися сумісними, якщо сильно захотіти. Все в кращих” трешових ” традиціях Banda – щоб нове творіння і своїми шанувальниками, і хейтерами обзавелося.
ТМ «Галичина»
Коли в червні 2018 року “Галичина” представила перший кампейн з карпатським хіп-хопом від MamaRika, – виглядало все щонайменше свіжо. Але закріплювати образ молодіжного йогурту з національними мотивами бренд взявся лише через півроку, цього разу замінивши карпатські пейзажі на ультрамодерні локації і “чисту красу” позуючих пляшечок. Від минулого ролика залишилися тільки дівчата і етно-мелодія під електронний біт. Варто вимкнути звук, як відео починає здаватися абсолютно вторинним. У всякому разі, запам’ятати з нього що-небудь неможливо.
Gucci
Якщо б нову рекламу Gucci розширили на хвилин, так, до 90, вийшов би модний фільм, які зараз прийнято всіляко нагороджувати на фестивалях і обговорювати на світських вечірках. Для цього ролик має все необхідне: ретро-подачу, Лану Дель Рей, яка гуляє супермаркетом зі страусом, Джареда Лето, що нудьгує в барбершопі, танці в пральні і навіть Кортні Лав в образі офіціантки. Але головним у цьому візуальному вінегреті є стиль, почерк, манера, ось це все. Те почуття, коли віриш, що Gucci Guilty поза часом.
Miu Miu
З 50-х років ХХ століття, модний будинок Miu Miu відправив свою музу Ель Феннінг в 60-ті, коли всі тільки й говорили, що про підкорення Місяця і космосу. Новий аромат бренду Twist вже називають парфумерним втіленням Феннінг, мовляв, у нього такий же юний і витончений характер. Але цвяхом номеру стає не сама актриса і навіть не вставною кадр з рок-н-ролом, а кошлатий котяра, що спостерігає за моделлю. Те почуття, коли актор другого плану затьмарює примадонну.
Gillette
Факапом тижня можна назвати новий ролик Gillette, який мабуть вирішив хайпанути на темі руху харасменту #MeToo. Бренд закликав чоловіків відмовитися від мужланських замашок і… зазнав у цьому фіаско. Чимало користувачів розкритикували тон ролика і знайшли в ньому презирство до чоловіків і підтримку смішних стереотипів. Інші пообіцяли бойкотувати Gillette. Втім, деякі схвалили те, що бренд звернув увагу на теми рівності і забобонів. Часи такі. І, мабуть, краще нехай в моралізаторстві дорікнуть, ніж взагалі кампейн не помітять. Так що провал чи ні – це ще з якого боку подивитися.
Читайте також наш попередній огляд –
Реклама тижня: Milka, McDonald’s, Chanel, Walmart і знамениті кіно-автомобілі