Реклама під Різдво: GoodWine, Helen Marlen, Comfy, Coca-Cola та інші (спецвипуск)

Реклама під Різдво: GoodWine, Helen Marlen, Comfy, Coca-Cola та інші (спецвипуск)

23.12.2018 09:00
  903
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей матеріал доступний також російською мовою

В новому випуску Різдвяна історія GoodWine, жіночі радості Helen Marlen, українська реп-діва Alyona Alyona розважається у Comfy, підсумкове новорічне відео Київстар під “Щедрик” Леонтовича, спільний кампейн Coca-Cola і Monatik та інші.

GoodWine

Новий рік і Різдво – час, коли варто згадати про найважливіші речі. Саме про це розповідає Різдвяна історія GoodWine і Banda. У центрі сюжету типова святкова ситуація – поки мама працює, дитятко намагається з нею погратися. Несподівана випадковість призводить до чарівного і зворушливого фіналу. Відео зроблено в кращих традиціях світової різдвяної реклами. Навіть дивно, що щось подібне нарешті зняли в Україні.

Helen Marlen

Дещо інакше Різдво Banda показала в рекламі Helen Marlen. “Потрібно ще більше подобатися собі, тоді зима буде яскравішою”, – стверджує бренд. У ролику зібрані різні жіночі радості: позбутися давлячих петельок ліфчика, об’їстися морозивом, сидіти на шиї у подруги і просто в світлі феєрверку стрибнути в басейн. Хіба жінкам забагато треба?

Coca-Cola

Coca-Cola затусила з Monatik. Співак не тільки став амбасадором бренду газованої води, але і переспівав улюблене багатьма “Свято наближається”, виконавши пісню у своїй модній вокальній манері. Компанія не стала поспішати випускати повноформатний новорічний кліп з піснею, а пішла довгим шляхом коротких promo і lyrics відео. У кожному наступному міні-ролику Монатік закликає створювати собі святковий настрій – замінити аватарку на щось особливе, “дуркувати” у святковому стилі, “хайпанути”, “робити селфі на позитиві” і багато іншого. Головний же кліп з фірмовим танцем Monatik ще попереду – промо поки доступно лише в Instagram виконавця (див. нижче).

Comfy

Сталося! Alyona Alyona покинула рідну Баришівку, а переїзд до столиці українська реп-діва відобразила в кліпі на нову пісню”Залишаю свій дім”. Крім рідних “районів-кварталів”, батьків і переляканих сусідів, у відео можна побачити, як юне обдарування розгулює в леопардовій шубі по Comfy. А це вже крутіше, ніж майже випадковий product placement з Епіцентр К. В якості бонусу: Gucci, ТРЦ Gulliver і Баришівський “Торговельний Майданчик”. За три дні ролик зібрав неймовірні 500 000 переглядів на Youtube. Навіть у дебютних “Рибки” всього-то мільйон поки. Непогано так Баришівка розкачала всю країну.

Київстар

Які можуть бути різдвяні свята без української народної пісні «Щедрик» у знаменитій музичній обробці Миколи Леонтовича. У святковому кампейні Київстар, створеному Serviceplan Ukraine, це врахували і зібрали в новому відео всіх тих, хто ставав голосом Київстар цього року: Валєрчик зі своєю сім’єю, Льова з дружиною, син-мандрівник і його мама-«богиня» і маленька подружка-Ціпі. Завдяки раптовому “4G на шару”, вони підспівують дитячому хору, радіють і все таке.

Google

Хочеш зробити фанатам боляче – візьми безсмертну класику і покажи її з тим же актором, тільки у віці. Google, як нікому, вдалося в цьому році нагадати всім на Різдво скільки їм років і що все – тлін. 28 років потому Маколей Калкін знову залишився один вдома, тільки в цей раз зробити покупки і залишити здачу кур’єру йому допомагає розумна колонка Google Assistant.

IKEA

Жахіття, IKEA проводить експеримент над людьми! У різдвяному відео шведський рітейлер перевірив наскільки добре члени сім’ї знають один одного. Меблевий гігант запросив кілька сімей на вечерю і влаштував квіз, в якому якщо відповів неправильно про членів сім’ї, залишаєш святковий стіл. Як виявилося, більшість знають куди більше про знаменитостей і соцмережі, ніж про своїх рідних. Соціально орієнтовану рекламу супроводжує також гра Familiarised з питаннями про сім’ю, яка доступна в тому числі у вигляді Digital-версії.

Gucci

Яка різдвяна вечірка в стилі американських 70-х без сумного фуршету, напівпорожнього танцполу і автентичних задротів в окулярах. Але таке враження складається тільки в перші секунди нової реклами від італійського модного дому Gucci – вже в наступних кадрах натовп стиляг на дискотеці відраховує останні секунди перед боєм курантів, парочки цілуються на фоні феєрверку і взбадьорена молодь танцює під класичний святковий хіт Cher “Take Me Home”. У центрі уваги ролика – барвисті вбрання та аксесуари Gucci. Фінальний медляк – за двома дівчатами.

Згадаємо також кілька яскравих різдвяних роликів, представлених брендами в 2018-му році трохи раніше.

Епіцентр К

Творчим пошукам Епіцентру можна позаздрити. Тільки за останній рік мережа торгових центрів спробувала зробити кампейни в самих різних жанрах – то власний саундтрек запишуть, то екшн про спецагентів знімуть, то помацають аудиторію на тему сексизму, а нещодавно і зовсім ненав’язливо засвітилися в новому кліпі Alyona Alyona. Піди спробуй назвати рекламні кампанії Епіцентру одноманітними.  Тепер ось – миленька традиційна новорічна реклама з ялинками, прибиранням снігу і кульними ящичками з підсвіткою. Ось прям трохи доброти і казки зараз в ефір не завадить.

Алло

І ще раз про спільну творчість Tabasco, Алло і Лесі Нікітюк, що виходить зі змінним успіхом приблизно раз на місяць. Побудовано відео серйозно – як класичний різдвяний ролик з добротою, безкорисливістю і всіма прилеглими, типу “без зайвих слів” і випадковим зворушливим етюдом, награним на піаніно. Меседж більш ніж зрозумілий до відповідальності, панове, до допомоги нужденним, адже дрібний роздріб теж вимагає підтримки.

Aldi

Схоже, кривлятися в бік Coca-Cola-прерогатива не одного лише конкурента в особі Pepsi. На стежинку троллінгу вступила німецька мережа супермаркетів Aldi, що випустила пародію на різдвяний ролик Coca-Cola. У новій версії “свято наближається” звучить не тільки нова мелодія, але і додається дещиця драматизму – у фіналі вантажівка, керована морквиною Кевіном, зависає над прірвою.

Apple

Яблучний гігант пішов шляхом студії анімації Pixar. Ролик оповідає про дівчину, яка не бажає ділитися зі світом своїми творіннями. Все змінюється волею випадку. Дивно, але реклама практично обходиться без Apple у кадрі і непідготовлений глядач цілком може сплутати різдвяне відео з ще однією короткометражкою Pixar, а вдало підібраний меланхолійний саундтрек Billie Ellish “Come out and play” вдало нагнітає в потрібних моментах і чудово підводить до кульмінації.

Дивіться також кращу різдвяну рекламу минулого року –

Краща різдвяна реклама 2017 року: H&M, Amazon, Apple, Aldi та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  50
Усі новини ринку