Реклама тижня: Rozetka, Dior, Fanta, Argos, Шарліз Терон і Rihanna
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Rozetka подалася на телебачення, Dior створив оду всім жінкам, Fanta лякає, а Rihanna показала власну колекцію нижньої білизни. Черговий огляд креативної реклами від RAU.
Rozetka
Rozetka подалася на телебачення. І здавалося б, переповнений оксюмороном новий ситком “Марк + Наталка” – чудовий майданчик, щоб розгулятися: пограти з сюжетами з життя, звернутися до самоіронії і просто стати ще ближчими до своєї аудиторії. Але до коротких скетчів за участю Rozetka забули написати жарти, чому закадровий сміх звучить особливо безглуздо, а вставні напів-історії тільки дратують. Якщо Rozetka і вдається в багатьох напрямках був лідерами, то тонкому мистецтву product placement ще явно потрібно повчитися, інакше варто говорити хіба що про марно витрачений рекламний бюджет. Комедії без жартів ніхто не любить, навіть коли безглуздості витягають актори.
Dior
Шарліз Терон в оточенні витончених німф відпочила в казкових купальнях для аромату J’adore Absolu від Dior. Ролик примітний не тільки своєю красою і грацією, але й тим, що серед інших релаксуючих дівчат в золотистих шатах опинилася українська модель Кейт Андервуд. Бренд назвав відео одою всім жінкам, які разом сильніші, ніж поодинці.
https://www.youtube.com/watch?v=4NXbiGTmbrc
Savage x Fenty
З недавніх пір Rihanna заробляє не тільки шоу-бізнесом, але і виробництвом одягу. При цьому співачка самостійно представляє свій бренд Savage x Fenty, ну прям як Настя Каменських зі своїм НК, хіба що хіп-хоп не читає. Рекламуючи нижню білизна, поп-діва не прагне наблизитися в образах до глянцю Victoria’s Secret, хоча пафосу її рекламі не займати. У представленому в Instagram бренду відео, Rihanna позує в кружевному комплекті і прозорій фаті в оточенні абсолютно різних за зовнішністю дівчат. Власне, так Savage x Fenty і позиціонується – марка для жінок різних типів зовнішності і з різними фігурами.
https://www.instagram.com/p/BpaWSH6AUIV/?utm_source=ig_embed
Fanta
Ще ніколи культова газована вода не була такою моторошною і одночасно забавною. Здавалося б дуже проста ідея з вендінговим автоматом і «крикомером», але знання законів жанру дозволили зробити з хеллоуїнської вигадки молодіжний трилер. Той випадок, коли напередодні Дня Всіх Святих хочеться поділитися відео з другом, при цьому уникаючи будь-яких спойлерів про те, що він там побачить. За 10 днів ролик зібрав на Youtube майже 2 млн переглядів.
Argos
Хтось все ще про Хелловін, а британський рітейлер Argos вже про Різдво. Представлена 2 листопада історія про істоту, що намагається зіпсувати улюблене багатьма свято, в енний раз відсилає глядача до Грінчу, але при цьому ніяк не радує своєю промальованістю. Чи завжди у цієї роздрібної мережі все так погано з рекламою чи все сталося після покупки її іншим британським рітейлером Sainsbury’s, – історія замовчує, як і те, навіщо був потрібен цей передсвятковий фальстарт. Але те, що до ельфів добрим і не не дуже пора знову звикати – банальна неминучість.
Читайте також –
Реклама тижня: Фора, Volvo, Lee Jeans, Дольф Лундгрен і білі ходоки