Реклама тижня: Comfy, колишня modnaKasta, Nike і Світ Юрського періоду
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо найцікавіші.
Comfy
До старту літньої рекламної кампанії Comfy обзавівся новим креативом – серією дивних рекламних роликів під загальним слоганом «Контрольований абсурд». Пояснити, що відбувається в них з першого разу не виходить, не кожна людина сприйме, але чіткий посил “там щось про холодильники” реклама забезпечує. Розробкою цього сюра Comfy займалося спільно з Banda Agency.
modnaKasta
modnaKasta тепер просто Kasta. Більше ніхто не буде плутати, як писати назву бренду: разом чи ні, з великої літери чи малої. Компанія відмовилася від бізнес-моделі стокового онлайн-магазину і, разом з цим, представила оновлену айдентику. І раптово новий герой бренду виявився схожий на іншого такого ж безформного героя в кольорах бренду – пуш Comfy. Збіг чи тенденція? І як до цієї новини поставилися в мережі ресторанів Casta? Втім, це вже зовсім інша історія. А танець у відео кумедний.
Amazon
Онлайн-рітейлер Amazon провіз по вулицях Лос-Анджелеса коробку «з динозавром» з фільму Jurassic World 2 («Світ Юрського періоду 2»). На коробці розміщено код, відсканувавши який за допомогою програми Amazon, можна отримати знижку на покупку квитків у кіно. Кампанію, звичайно ж, підтримали рекламним роликом.
https://www.youtube.com/watch?v=A6wKYq6oftU
Nike
Україна стала творчим майданчиком для зйомок рекламного ролика на підтримку нової капсульної колекції Nike і нью-йоркського дизайнера Метью Вільямса. Зйомки проходили на кар’єрі заводу «СБК-Озера» під Києвом, розробкою займалася українська студія Family Production, яка раніше знімала рекламу Diesel в Києві. Хореографічний ролик Motion Captured розповідає про потенціал руху в різних візуальних вимірах.
Prada
Для зйомок рекламного міні-серіалу Nylon Farm (“Нейлонова ферма”), модний будинок Prada звернувся до творчості Філіпа Діка. У першій серії дії розгортаються в штаб-квартирі Prada в Тоскані, в якій, нібито, вирощують овець-кіборгів, чию синтетичну шерсть збирають для переробки в фірмовий нейлон. Звичайний будній день майбутнього перериває серія аномалій, що вимагає негайного розслідування. Всього за мотивами роману “Чи мріють андроїди про електроовець” планують зняти чотири епізоди, які побачать світ вже на початку червня.
Читайте також –
Реклама тижня: McDonald’s, Ельдорадо, Samsung, Чубакка і Кендалл Дженнер