Реклама тижня: Comfy, Фокстрот, Roshen, Glovo і Чорна п’ятниця
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Comfy
Comfy запустили рекламну кампанію до Чорної п’ятниці. Як і у більшості рітейлерів, усі ролики про знижки, з тією відмінності, що тут усе виконано лаконічно та з типовою ноткою Comfy-дуркуватості. Головний меседж, що “кожен собака” розповідає про ЧП в магазинах мережі.
Фокстрот
Фокстрот створив лисицю-перевертня для реклами Чорної п’ятниці. Зазвичай няшна бренд-героїня Фоксі перетворилася на монстра, від якого затремтіли ціни. «Фоксі чорніє, ціни тремтять» – лунає у тізері нового чорноп’ятничного ролика.
Plenty
Готові перевірити свій дух Різдва на міцність? Реклама паперових рушників Plenty показує, як маленькими дрібничками можна зіпсувати свято. В якийсь момент може здатися, що все геть погано, але відео закінчується життєствердним меседжем про те, що Різдво в колі сім’ї “завжди безлад, але це наш бардак”. Головною темою стала пісня “Love Hurts” гурту Nazareth.
Roshen
Кондитерська корпорація Roshen створила шоколад, який визиває звукові галюцинації та тягу до дрібного криміналу, як от крадіжка з магазину. Так новий шоколад Lacmi лише представили в рекламі, а взагалі все набагато прозаїчніше: молочний шоколад, карамель, арахісовий крем. Озвучили ролик два гарненьких песика (насправді ні).
Glovo
Сервіс швидкої кур’єрської доставки Glovo запустив реп-маніфест кур’єрів. Для монтажу кліпу на пісню «Glovers Song» Артема Лоїка було використано більше сотні відео-фрагментів від кур’єрів з різних міст України. Таким чином компанія показала місто та доставку очима кур’єрів і що це не обов’язково рутинне виконання замовлень.
Читайте також