Реклама тижня: Comfy, Фокстрот, Roshen, Glovo і Чорна п’ятниця
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Comfy
Comfy запустили рекламну кампанію до Чорної п’ятниці. Як і у більшості рітейлерів, усі ролики про знижки, з тією відмінності, що тут усе виконано лаконічно та з типовою ноткою Comfy-дуркуватості. Головний меседж, що “кожен собака” розповідає про ЧП в магазинах мережі.
Фокстрот
Фокстрот створив лисицю-перевертня для реклами Чорної п’ятниці. Зазвичай няшна бренд-героїня Фоксі перетворилася на монстра, від якого затремтіли ціни. «Фоксі чорніє, ціни тремтять» – лунає у тізері нового чорноп’ятничного ролика.
Plenty
Готові перевірити свій дух Різдва на міцність? Реклама паперових рушників Plenty показує, як маленькими дрібничками можна зіпсувати свято. В якийсь момент може здатися, що все геть погано, але відео закінчується життєствердним меседжем про те, що Різдво в колі сім’ї “завжди безлад, але це наш бардак”. Головною темою стала пісня “Love Hurts” гурту Nazareth.
https://www.youtube.com/watch?v=zYkZw9KMlgs&feature=emb_logo&ab_channel=PlentyUK
Roshen
Кондитерська корпорація Roshen створила шоколад, який визиває звукові галюцинації та тягу до дрібного криміналу, як от крадіжка з магазину. Так новий шоколад Lacmi лише представили в рекламі, а взагалі все набагато прозаїчніше: молочний шоколад, карамель, арахісовий крем. Озвучили ролик два гарненьких песика (насправді ні).
Glovo
Сервіс швидкої кур’єрської доставки Glovo запустив реп-маніфест кур’єрів. Для монтажу кліпу на пісню «Glovers Song» Артема Лоїка було використано більше сотні відео-фрагментів від кур’єрів з різних міст України. Таким чином компанія показала місто та доставку очима кур’єрів і що це не обов’язково рутинне виконання замовлень.
Читайте також