Реклама недели: BMW, Burger King, Plus, Джамала и коза

Реклама недели: BMW, Burger King, Plus, Джамала и коза

24.03.2019 09:00
  479
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Plus

Відсутність мало мальського креативу в рекламній кампанії – теж креатив, якщо у тебе в обоймі зірка. З цим твердженням не всі погодяться, але хтось гроші точно виділить. Наприклад, польський мобільний оператор Plus не надто переймався тим, чим можна порадувати потенційних українських клієнтів. Вигідна послуга є? Є. Взяли зірку – одна штука, в нашому випадку Джамалу, яку прийнято любити в нашій країні незалежно від того, чи здатний абонент назвати хоч одну пісню. Креатив готовий. Ідея кампанії – “Plus об’єднує Польщу і Україну”, і вона більш, ніж хороша, але більше радує те, що кампейн розробляло не українське агенство.

Jaffa Cakes

Тим часом британські виробники печива випустили рекламу з натяком на галюциногенність своїх снеків. Правда після їх вживання всім чомусь починає ввижатися коза. Ролик називається «Jaffa Whaaaaat?”. Головну роль в ньому виконала якась британська зірка і карликова коза на ім’я Nibbles.

Burger King

Burger King’у мало тролити конкурентів, він вирішив їх спалювати. Щоб здійснити дію мако-спалюванню, досить запустити на телефоні додаток Burger King з віртуальною реальністю і навести камеру на рекламний борд чи листівку конкурента. В якості винагороди – шаровий бургер. І гори воно синім полум’ям, ну якщо ти не принципово палкий фанат McDonald’s або KFC.

BMW

Serviceplan об’єднав для нової реклами BMW швидкість, міць і витонченість. Обличчям кампанії «Power has Come a Long Way» стала 20-річна гонщиця Аврора Штраус – засновниця організації «Girls With Drive», що допомагає дівчатам реалізуватися в нетипових для жіночої статі галузях. Аврора бере участь в гонці Pirelli World Challenge 2019 на BMW M4 GT4 і в компанії швидко накумекали, що з неї вийде вдале обличчя бренду.

Hornbach

Важко лаяти Епіцентр К за надлишок креативу, коли тут таке. Німецький рітейлер будівельних товарів Hornbach самим безбожним способом руйнує стереотипи про чоловічу привабливость і переконує, що жінкам подобаються трудяги з їх природним запахом. А чи спортивної чоловік структури чи ні – не важливо.

Дивіться також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Aldi, Reebok, Mercedes, Levi’s і Зелена Аптека


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку