Реклама тижня: Будинок Іграшок, Фокстрот, UberEats, Diesel та Аліна Паш
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Будинок Іграшок
Привід для подарунка дитині є завжди. Навіть коли вона щось чудернацьке витворила, малюк заслуговує на похвалу та заохочення. В компанії Будинок Іграшок назвали це “винагорода за дитинство”, чому і присвятили нове відео.
Фокстрот
Фокстрот святкує 26 років роботи на ринку. На честь дати омніканальна мережа запустила святкове відео зі своїм бренд-персонажем лисеням Фоксі. В ролику воно запрошує гостей на торт і святкові знижки.
UberEats
Актори Марк Хемілл і Патрік Стюарт знялися в рекламному ролику сервісу доставки їжі UberEats. Озброєні бітами для бейсболу і крикету, вони посперечалися про те, як вимовляти слово «томати». Конфлікт між американцем та британцем поступово наростає, Стюарт каже Хеміллу, що на цей раз «Татко не врятує». На що Хемілл відповідає, що він сам собі татко. Дивна репліка ставить обох героїв у глухий кут.
Diesel
Цього літа багато хто не зміг відправитися в подорож, потрапити на фестиваль чи влаштувати вечірку мрії. Тому в рамках осінньої кампанії Diesel пропонує своїй аудиторії самим створювати собі веселощі, відповідно до умов пандемії в світі. А те, що не вийшло зробити через карантин, вписати на ярлику своїх джинсів.
AB InBev Efes Україна
Аліна Паш знялася в ролику, в якому обіграна проблеми продажу алкоголю неповнолітнім. Головне завдання соціального проекту — не повчати, а легко й у веселій формі нагадати аудиторії, що безвідповідальне споживання алкоголю неправильне. Активність запустила компанія AB InBev Efes Україна до Всесвітнього дня споживання пива.
Читайте також
Реклама тижня: Ашан, Raketa, Fragolino, Valentino, а також Jerry Heil, Х’ю Джекман і Леді Гага