Мережа Reima відкрила магазин в новому форматі в київському ТРЦ Gulliver (+ фото)
Фінський бренд дитячого верхнього одягу Reima представив свій перший в Україні магазин нового концепту в столичному торгово-розважальному центрі Gulliver.
Як повідомила RAU прес-служба ТРЦ, новий концепт Rеima – це об’єднання інноваційних технологій та дитячої активності. Всього в світі тільки три таких магазини. А в Україні це найбільший торговий простір Rеima. Магазин розміщений на четвертому поверсі ТРЦ на площі трохи більше 120 кв. м.
Як відзначають в компанії, в максимально діджиталізованому просторі поєдналися традиції та інноваційні технології. Тут є дитяча зона для відпочинку, яка відтворює елементи справжньої природи (дощ, мокрі камені та іншу імітацію погодних умов), шопінг простір і зона інновацій. Завдяки такому поєднанню, діти можуть протестувати вуличний одяг на зносостійкість і зручність безпосередньо в магазині. Простір зоновано таким чином, що діти розважаються, а батьки – комфортно вибирають продукцію.
«Бренду Reima вже більше 70 років і це такий собі мікс традицій та нових технологій. Спочатку датчик ReimaGo, який був створений, щоб надихати дітей до активного способу життя та ігор на свіжому повітрі. А тепер – нові простори, які мега-цікаві дітям і стимулюють не тільки до покупок, але і показують, що гаджети і активне проведення часу – це тут і зараз», – говорить ідейний натхненник бренду Reima в Україні Вікторія Баришнікова.
У новому магазині в ТРЦ Gulliver представлені дві колекції одягу Reima: зимова – комбінезони, куртки, костюми, спортивне приладдя, і весняна – шкарпетки, купальники із захистом від ультрафіолету і сонцезахисні окуляри.
Відзначимо, що бренд Rеima в Україні більше 10 років представляє Торговий Дім SHIKO. У 2016 році компанія відкрила перший монобрендовий магазин в країні, а зараз мережа торгових об’єктів Reima об’єднує вже дев’ять точок.
Читайте також –
Gourmet House в Ocean Plaza перезапустять в новому форматі в березні