18 лютого Workshop RAU SMM&PR DAY – у партнерстві RAU і Prcom

18 лютого Workshop RAU SMM&PR DAY – у партнерстві RAU і Prcom

15.02.2021 11:58
  1745
Микола Маранчак

18 лютого, Київ, UBI Conference Hall ( вул. Дорогожицька 8), Асоціація рітейлерів України та агентство Prcom запрошують на workshop, присвячений сучасним Digital-трендам в маркетингу.

Цей текст доступний також російською мовою

Запрошуємо відвідати workshop Асоціації рітейлерів України в партнерстві з Prcom – “RAU SMM&PR DAY” .

Програма

10.00 – 10.40 “Аналізуємо діджитал-виклики 2020. Передбачаємо SMM тренди на 2021”

Спікер: Валерія Кальченко, SMM-менеджер Ашан Україна

Тези виступу:

• Тренди по роботі з новими медіа
•  Які нововведення були в соцмережах в 2020 році?
•  Що з інструментів буде актуально в 2021-му для рітейлу?
•  Які тенденції необхідно обов’язково взяти на замітку

10.40 – 11.20 “PR та ЗМІ. П’ять секретів взаємної любові”

Спікер: Дар’я Куренкова, PR-директор проектів Євгена Клопотенка (у минулому заступник керівника департаменту PR компанії Епіцентр, екс-головний редактор delo.ua)

Тези виступу:

• Як вибрати ЗМІ і налагодити контакти з журналістами
•  Чого насправді хочуть журналісти?
•  Що вважають найстрашнішими гріхами піарників

11.20 – 12.00 “Зламуємо алгоритм соцмереж і розкриваємо всі секрети”

Спікер: Тетяна Мокренко, CEO & Founder в MoKco

Тези виступу:

•  Як в Instagram Facebook, Instagram, TikTok працюють алгоритми
•  Що зробити, щоб підвищити охоплення і зробити свої соціальні мережі максимально ефективними?
•  Що таке залучаючий контент і як його генерувати?
•  Ситуативні пости – цікаві та яскраві приклади.

12.00-12.40 “Як знайти свого лідера думок в Youtube і Instagram, і організувати з ним комфортне і ефективне партнерство”

Спікер: Ярослав Чепурняк, Head of Creative & Brand content Comfy

Тези виступу:

•  Ефективна взаємодія з ЛСД-мами – як не витратити даремно бюджет?
•  Формати співпраці і вибір блогера під свій проект
•  Підводні камені і юридичні тонкощі, як оформити співпрацю?

12.40 – 13.00 Кава-брейк

13.00 – 13.40 “Корпоративна соціальна відповідальність – навіщо вона потрібна бренду?”

Спікер: Ігор Лещенко, заступник голови правління МХП з корпоративної соціальної відповідальності

Тези виступу:

•  Навіщо бізнесу КСВ і на що це впливає
•  Як правильно вибрати напрямок КСВ в залежності від тих цілей сталого розвитку, які визначені на рівні власника компанії
•  Чи потрібно створювати свій благодійний фонд і яка його ключова мета
•  Еволюція розвитку благодійного фонду МХП

Модератор:

Микола Маранчак, Deputy Editor in Chief RAU

 

 

 

  • Дата: 18 лютого
  • Час: 10:00 — 14:30 (початок реєстрації з 9:30)
  • Місце: UBI Conference Hall ( вул. Дорогожицька 8)

Вартість*: 750 грн.

* для членів і партнерів Асоціації Рітейлерів України Участь безкоштовна.

Попередня реєстрація обов’язкова!

Контактна особа з питань реєстрації:

Олеся Кобцева / Project manager (+38 (050) 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку