18 лютого Workshop RAU SMM&PR DAY – у партнерстві RAU і Prcom
18 лютого, Київ, UBI Conference Hall ( вул. Дорогожицька 8), Асоціація рітейлерів України та агентство Prcom запрошують на workshop, присвячений сучасним Digital-трендам в маркетингу.
Цей текст доступний також російською мовою
Запрошуємо відвідати workshop Асоціації рітейлерів України в партнерстві з Prcom – “RAU SMM&PR DAY” .
Програма
10.00 – 10.40 “Аналізуємо діджитал-виклики 2020. Передбачаємо SMM тренди на 2021”
Спікер: Валерія Кальченко, SMM-менеджер Ашан Україна
Тези виступу:
• Тренди по роботі з новими медіа
• Які нововведення були в соцмережах в 2020 році?
• Що з інструментів буде актуально в 2021-му для рітейлу?
• Які тенденції необхідно обов’язково взяти на замітку
10.40 – 11.20 “PR та ЗМІ. П’ять секретів взаємної любові”
Спікер: Дар’я Куренкова, PR-директор проектів Євгена Клопотенка (у минулому заступник керівника департаменту PR компанії Епіцентр, екс-головний редактор delo.ua)
Тези виступу:
• Як вибрати ЗМІ і налагодити контакти з журналістами
• Чого насправді хочуть журналісти?
• Що вважають найстрашнішими гріхами піарників
11.20 – 12.00 “Зламуємо алгоритм соцмереж і розкриваємо всі секрети”
Спікер: Тетяна Мокренко, CEO & Founder в MoKco
Тези виступу:
• Як в Instagram Facebook, Instagram, TikTok працюють алгоритми
• Що зробити, щоб підвищити охоплення і зробити свої соціальні мережі максимально ефективними?
• Що таке залучаючий контент і як його генерувати?
• Ситуативні пости – цікаві та яскраві приклади.
12.00-12.40 “Як знайти свого лідера думок в Youtube і Instagram, і організувати з ним комфортне і ефективне партнерство”
Спікер: Ярослав Чепурняк, Head of Creative & Brand content Comfy
Тези виступу:
• Ефективна взаємодія з ЛСД-мами – як не витратити даремно бюджет?
• Формати співпраці і вибір блогера під свій проект
• Підводні камені і юридичні тонкощі, як оформити співпрацю?
12.40 – 13.00 Кава-брейк
13.00 – 13.40 “Корпоративна соціальна відповідальність – навіщо вона потрібна бренду?”
Спікер: Ігор Лещенко, заступник голови правління МХП з корпоративної соціальної відповідальності
Тези виступу:
• Навіщо бізнесу КСВ і на що це впливає
• Як правильно вибрати напрямок КСВ в залежності від тих цілей сталого розвитку, які визначені на рівні власника компанії
• Чи потрібно створювати свій благодійний фонд і яка його ключова мета
• Еволюція розвитку благодійного фонду МХП
Модератор:
Микола Маранчак, Deputy Editor in Chief RAU
- Дата: 18 лютого
- Час: 10:00 — 14:30 (початок реєстрації з 9:30)
- Місце: UBI Conference Hall ( вул. Дорогожицька 8)
Вартість*: 750 грн.
* для членів і партнерів Асоціації Рітейлерів України Участь безкоштовна.
Попередня реєстрація обов’язкова!
Контактна особа з питань реєстрації:
Олеся Кобцева / Project manager (+38 (050) 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua)