RAU Expo–2020: як пройшла виставка індустрії рітейлу та девелопменту (фоторепортаж)

RAU Expo–2020: як пройшла виставка індустрії рітейлу та девелопменту (фоторепортаж)

15.09.2020 08:30
  1992
Микола Маранчак

9-10 вересня в столичному НСК Олімпійський відбулася IV Міжнародна спеціалізована виставка індустрії рітейлу та девелопменту — RAU Expo. Як це було цього року – в фоторепортажі RAU.

Цей текст доступний також російською мовою

Гостями RAU Expo 2020 стали топ-менеджери і власники практично всіх ключових компаній роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості, а також організацій, що пропонують ефективні рішення для рітейлу та девелопменту. Серед гостей RAU Expo – Дмитро Деревицький (АЛЛО), Вячеслав Климов (Нова Пошта), Борис Марков (АТБ), Руслан Шостак (EVA і Varus), Сергій Бадрітдінов (Intertop), Олексій Зозуля (Фокстрот),  Дмитро Борисов (мережа ресторанів Діми Борисова) та багато інших.

Генеральним IT-партнером заходу виступила міжнародна технологічна компанія Consulting for Retail, яка надає послуги консалтингу та впровадження інноваційних IT-рішень в бізнес-процеси торгових компаній. Партнером з інновацій – компанія Bizerba, яка допомагає рітейлерам підвищувати ефективність роботи магазинів. Партнером заходу виступив елітний житловий простір Linden Luxury Residences.

На трьох поверхах виставкової зони свої стенди представили ТРЦ Blockbuster, ТРЦ Retroville, ТРЦ River Мall, ТРЦ Cherkasy Mall, Lviv Commercial Real Estate, ТРЦ New Way, ТРЦ Мегамолл, Bizerba, Ader Haber, Consulting for Retail, Nova Light, MoYo, WRS, IBS, Colliers, Світлотек, SQM Experts, Vision Light, Діодіка, Quantula, Lumiere, Veles, Cushman, 4Service, Budhouse, Fondy, IDNT, Infovision, Stoika, Fly kids, Мандарин, U Sluno Україна, Fly Lights, ABM Cloud, Midsun, Маркет Мьюзік, ТРЦ Мармелад, ТРЦ Наше Nebo, System Group, Остров, WOG Cafe, Вчасно, UTG, ТРЦ Victoria Gardens, ТРЦ Sky Park, ТРЦ Smart Plaza Obolon, ТРЦ Pyramida, ТРЦ Aladdin, Клининг-Про, Порт-Сити, RDA, moneyweo, ТРЦ Екватор, Аквадар, Minisept, Приватбанк тощо.

Топ-менеджери і власники компаній роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості презентують свої стенди.

Протягом дня експерти спілкувались з топовими українськими ЗМІ. На фото – Дмитро Деревицький, голова ради директорів АЛЛО.

“В нас все під контролем”, – говорить CEO Асоціації рітейлерів України Оксана Приходько.

Цього року креативні зони виставки перевищили усі очікування

Під час RAU Expo 2020 вистачало простору навіть для творчості

Крім експозони, в три потоки проходили ділові конференції, на яких близько 80-ти спікерів з українських і міжнародних компаній ділилися своїм досвідом, презентували цікаві кейси та нові проекти, обговорювали актуальні проблеми галузі, шляхи їх вирішення та ключові тенденції ринку.

Всього програма включала в себе 13 тематичних блоків, що охопили всі сторони життя і роботи вітчизняного рітейлу. Для дотримання санітарних норм та безпеки гостей були задіяні всі необхідні заходи: проведення скринінгу температури у всіх відвідувачів, можливість дотримання соціальної дистанції між учасниками 1,5 метра, в тому числі дистанція між сидіннями слухачів та між спікерами панельних дискусій на сцені, проведення посиленого санітарного та клінінгового сервісу з використанням дезінфікуючих засобів та інше.

Для дотримання санітарних норм були задіяні всі необхідні заходи безпеки

Учасники конференцій. Зліва направо: Андрій Жук (RAU), Борис Марков (АТБ), Дмитро Деревицький (АЛЛО), Руслан Шостак (EVA та Varus), Вячеслав Климов (Нова пошта).

Зустрічі бізнеса під час виставки

У перший день в залі №1 обговорювали ефективні інструменти та канали продажів в “новій реальності”. Зі своїми презентаціями виступили топ-менеджери Nielsen, Consulting for Retail, BIZERBA, 4Service Ukraine, IBS, Retail Group та IDNT.

Директор по роботі з роздрібними мережами Nielsen Україна Юрій Ліщук виступає з презентацією “Рітейл в епоху турбулентності, які тренди ще актуальні?”

CEO Consulting for Retail Павло Щербаков і керівник напрямку операційного консалтингу та аналітики компанії Consulting for Retail Денис Ромаш під час спільного виступу на RAU Expo–2020. Тема їх виступу: “Дізнайтеся про покупця більше! Як виловити цінну інформацію з океану даних”.

Директор Bizerba Антон Денисенко розповідає про інновації в рітейлі.

Директор з обслуговування клієнтів 4Service Group Вікторія Скорбота презентує дослідження “Курс на зміни! А це куди?” 

Глядацький зал під час виступів

Михайло Шульман (IBS) розповідає про GLORY Cashinfinity – технологію автоматизації обробки готівки для покращення сервісу обслуговування клієнта.

Микола Чумак, засновник і CEO IDNT, виступає з презентацією “Експорт українського рітейл-досвіду в інші країни. Чим ми крутіше інших або чому нам варто повчитися” .

В цей же час в іншому залі виступали представники об’єктів комерційної нерухомості. Серед них топ-менеджери Dragon Capital, Arricano, Budhouse Group, ТРЦ Dream Town та ТРЦ Подоляни. Вони обговорювали реконцепти та тренди, які впливають на розвиток ринку торговельної нерухомості України. Сесія відбулась під егідою компанії Retail&Development Advisor (RDA).

Глава Української ради торговельних центрів і операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин виступає з презентацією “Онлайн і ТЦ – до і після локдауну (за результатами досліджень відвідувачів в українських ТЦ)”.

Директор з розвитку ТРЦ Подоляни Тетяна Чубак розповідає під час сесії про другу чергу ТРЦ Подоляни. На її думку, розвиток в період кризи – це не ризик, а необхідність.

Керуючий директор ТРЦ Dream Town Роман Ємець під час виступу в рамках сесії “Реконцепти та тренди. Як розвивається ринок торговельної нерухомості України”. Тема виступу “Ефективне управління життєвим циклом торгових об’єктів”.

Тема презентації СЕО Arricano Анни Чуботіної – “Сильні сторони і трендогенеруючі кейси офлайну”. Вона говорить про smart-портрет нового покупця, people-reality і соціалізацію ТРЦ-простору.

Наталія Кравець, комерційний директор підрозділу Property Management компанії Dragon Capital, розповідає про реновацію та управління тенант-міксом в період пандемії.

Зліва направо: Наталія Кравець (Dragon Capital), Роман Ємець (ТРЦ Dream Town) та Анна Чуботіна (Arricano).

Панельна дискусія. Модератор – Олександр Крупка, партнер напрямку street-retail компанії Retail&Development Advisor.

Ще в одному залі у вигляді панельної дискусії пройшла сесія “Досягнення та розвиток міжнародних рітейлерів в Україні”. Під час неї спікери компаній CEETRUS, Gerry Weber, Leroy Merlin та Ашан Рітейл Україна розглядали питання впливу COVID-19 на операційну діяльність, нові правила організації рітейл-простору, концепцію O2O (offline to online), професійні виклики 2021 року та багато іншого.

Модератор панельної дискусії – Ганна Корягіна, операційний лідер Сeetrus Ukraine.

Фінансовий директор Леруа Мерлен Україна Гжегож Ващькув під час панельної дискусії “Досягнення та розвиток міжнародних рітейлерів в Україні “.

Директор з продажів Ашан Рітейл Україна Наталія Пилипенко ділиться експертною думкою з глядацьким залом.

Зліва направо: Наталія Пилипенко (Ашан Рітейл Україна), Гжегож Ващькув (Леруа Мерлен Україна), Олексій Землинський (Gerry Weber), Ганна Корягіна (Сeetrus Ukraine).

Глядацький зал

Склад спікерів другої сесії виставки був не менш яскравим. У першому залі виступали представники LC Waikiki, ЦУМ Київ, Jooble, Consulting for Retail та ТЕРРА ФУД. На порядку денному сесії були HR-тренди в рітейлі. Серед іншого, спікери виступили з презентаціями на теми “Як підвищити ефективність масового рекрутингу в рітейлі”, “Нова реальність – нові можливості для розвитку персоналу (на прикладі кейсу ЦУМ)” та іншими. Під час панельної дискусії в центрі уваги експертів були заходи з реорганізації роботи співробітників, показники плинності кадрів на ринку останні шість місяців, конкуренція за лінійний персонал тощо.

Ірина Палієнко – Head of Customer Development компанії Jooble. Тема її виступу “Як підвищити ефективність масового рекрутингу в рітейлі”.

Керівник напрямку Digital HR в компанії Consulting for Retail Олена Скляренко під час виступу в рамках сесії «HR тренди в рітейлі». Тема презентації «Планування. Дисципліна. Залученість. Три складові управління персоналом магазину».

Директор з управління персоналом ЦУМ Київ Поліна Айдин розповідає про нові можливості для розвитку персоналу на прикладі кейсу ЦУМ.

Поліна Тіщенко, HRD LC Waikiki під час панельної дискусії “HR-тренди в рітейлі”.

Зліва направо: Ангела Поддубна (ТЕРРА ФУД), Ірина Палієнко (Jooble), Поліна Тіщенко (LC Waikiki), Поліна Айдин (ЦУМ)

В цей же час в іншому залі під егідою ADER HABER​ проходила сесія “Торгівля в законі. Нові правила ведення бізнесу”. Окрім представників самої юридичної компанії, в сесії також прийняли участь топ-менеджмент NOVUS Україна, Будинок іграшок, Ашан Рітейл Україна, а також ресторанів Челентано, Жовток, Банка, Pastateca, Гіві Рубінштейн. Вони обговорили умови карантинної оренди, малу податкову реформу 2020 року, «зелене світло» від Верховної Ради на рекламні війни тощо.

Панельна дискусія «Торгівля в Законі: нові правила ведення бізнесу»

Модератор сесії – керуючий партнер ADER HABER, адвокат Юрій Петренко.

Максим Храмов, ресторатор, співвласник ресторанів Челентано, Жовток, Банка, Pastateca, Гіві Рубінштейн розповідає про власний досвід ведення бізнесу під час кризи.

Операційний директор NOVUS Олексій Панасенко під час панельної дискусії «Торгівля в Законі: нові правила ведення бізнесу»

Олександра Федотова, партнер ADER HABER, адвокат, к.ю.н.

Модератор сесії – керуючий партнер ADER HABER, адвокат Юрій Петренко.

Керівник юридичного департаменту Будинок Іграшок Іван Дробот.

Учасники сесії «Торгівля в Законі: нові правила ведення бізнесу»

Паралельно в третьому залі проходила сесія під егідою Youtube-каналу “За рамками рітейлу” Андрія Жука – “Антикризове управління компанією”. Слово взяли керівники АТБ, Нова пошта, Алло, EVA, Varus. Вони дискутували на теми допущених помилок під час першої хвилі карантину, результатів літнього сезону, ролі лідера в управлінні компанії, заходів з оптимізації бізнесу, стратегічних планів тощо.

Генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков під час панельної дискусії “Антикризове управління компанією”. 

Руслан Шостак – Засновник, співвласник і генеральний директор компаній РУШ (ТМ EVA) і Омега (ТМ Varus) ділиться досвідом.

Голова ради директорів АЛЛО Дмитро Деревицький обговорює з іншими спікерами допущені помилки під час першої хвилі карантину

Панельна дискусія “Антикризове управління компанією”. Зліва направо: Борис Марков (АТБ), Дмитро Деревицький (АЛЛО), Руслан Шостак (EVA та Varus), Вячеслав Климов (Нова пошта).

Заключна сесія першого дня проходила під егідою FRANCHISE GROUP за участю експертів Sheriff, CSD, Україна БЕЗ сміття та Fedets family bakery в першому залі, а у другому виступали представники Meest Global, Fondy, Pakline Group, Фокстрот та Рітейл асоціації Іспанії. Через карантинні обмеження президент рітейл-асоціації Іспанії Лоуреано Турієнзо виступив перед аудиторією із темою “Світові тренди роздрібної торгівлі” за допомогою Zoom.

Генеральний директор Sheriff Дмитро Стрижов розповідає про нові галузі та напрямки у франчайзинг

Євгенія Аратовська (Україна БЕЗ сміття) та Олександр Федець (Fedets family bakery) під час панельної дискусії

Модератор сесії – Мирослава Козачук, співвласник компанії Franchise Group. 

Директор з розвитку Meest Global Олег Пастущин. Тема його виступу – “Діджиталізація логістичних сервісів в умовах пандемії: конкурентна перевага чи інструмент виживання”

 

Представники Pakline Group – Олексій Д’яченко та Вячеслав Смійчук з презентацією “Перевага і роль аутсорсингу логістичних послуг в ланцюзі поставок”

Директор з логістики Фокстрот Вадим Осінський під час спільного виступу з Pakline Group.

PR директор Fondy Анна Буряковська розповідає про платіжні технології в інтернет торгівлі та чого хочуть покупці.

Одночасно із ними в третьому залі під егідою компанії IDNT проходила фінальна сесія RAU Expo у цьому залі. Під час першої панельної дискусії представники IDNT розглянули світові тренди рітейлу, на які вплинула пандемія, та еволюційні процесу ринку різних країн. До розмови приєднались керівники Intertop, Фокстрот, Будинок Іграшок, Kasta, Prostor та мережі ресторанів Діми Борисова. Вони полемізували про те, як карантин вплинув на бізнес рітейлу, які зміни відбулись в мультиканальній моделі та в роботі ключових сфер рітейлера: маркетингу, HR, операційної діяльності та масштабуванні мереж.

В рамках ділової програми під егідою компанії IDNT пройшла сесія “Український та світовий рітейл. Нова реальність і нові виклики”. Модератором виступила Олена Коронотова – Managing Partner / Co-owner IDNT.

Дмитро Борисов, засновник мережі ресторанів Діми Борисова, під час панельної дискусії

В рамках сесії “Український та світовий рітейл. Нова реальність і нові виклики” також виступила Наталія Середня, СМО PROSTOR

СЕО Інтертоп Сергій Бадрітдінов розповідає про співпрацю із Kasta.ua

Директор з розвитку Будинок Іграшок Тетяна Лахтадир Розповідає, що змінилося в мультиканальній моделі її компанії

СЕО Фокстрот Олексій Зозуля ділиться досвідом з аудиторією

Дмитро Борисов, засновник мережі ресторанів Діми Борисова, під час панельної дискусії

Дискусійна панель за участю лідерів українського рітейлу

Після кожної сесії робилась перерва на каву, і учасники ринку могли в неформальній обстановці поспілкуватися, обмінятися враженнями про виставку, розповісти про свій досвід і обговорити плани на майбутнє. Неформальне спілкування часто виявляється набагато успішнішиме, ніж довгі години досягнення офіційних домовленостей. Тим більше, що на RAU Expo можна було зустрітися з людьми, в звичайний час занадто зайнятими, щоб знайти час на неспішну розмову на професійні теми.

Для обговорення особливо делікатних тем окремо працювала VIP-зона для переговорів, звідки відкривався вид на площу біля стадіону Олімпійський. Тут можна було більш предметно обговорити майбутню співпрацю, познайомитися з новаціями на ринку, і дізнатися про кращі рішення для бізнесу.

Співзасновник Асоціації рітейлерів України Олександр Фіалка з гостем.

Андрій Жук (RAU) та Максим Гаврюшин (Budhouse Group) щось обговорюють з колегами

Другий сесійний день був не менш насиченим. Сесія №1 в першому залі була присвячена ефективній взаємодії мультиканальності та омніканальності. У дискусії взяли участь представники Антошка, Arber, Хорошоп та Kasta.ua. Вони міркували, як забезпечити безшовний клієнтський досвід в умовах пандемії і карантинних обмежень, та дискутували на тему, чи реально залучити покоління Z і Альфа без використання омніканальності.

Ігор Стольницький – СЕО Хорошоп виступає в рамках сесії “Мультиканальність. Ефективна взаємодія”. Тема виступу «Рітейл vs Ecommerce: як знайти себе в онлайні».

Керівник діджитал-напрямку Arber Нікіта Шпірт під час панельної дискусії

CEO мережі магазинів Антошка Вадим Орлов розповідає про роботу в онлайні

Панельна дискусія, присвячена ефективній взаємодії мультиканальності та омніканальності

Після перерви в цьому ж залі для обговорення теми “New retail. New marketing”, зустрілися представники Епіцентр К, New Balance, Arber, Neu Current, Moneyveo, Plai Buro та Prcom. Вони виступили з презентаціями на теми персоналізації клієнтського досвіду, переосмислення та адаптація цифрових каналів комунікацій в рамках трансформації та розвитку бізнесу, спортивного маркетингу тощо.

Ірина Шинкаренко – заступник голови ТОВ Епіцентр К з реклами, маркетингу та зв’язків з громадськістю під час виступу на RAU Expo – 2020 в рамках сесії “New Retail. New Marketing”. Тема виступу “Новий Епіцентр: переосмислення та адаптація цифрових каналів комунікацій в рамках трансформації та розвитку бізнесу”

Дмитро Покидченко — маркетинг-директор компанії Стар Лінк груп, ексклюзивного представника марки New Balance в Україні. Тема виступу «Персоналізація клієнтського досвіду»

Катерина Решетняк – Head of Strategy, co-founder Plai Buro та Радана Ренко – Creative Head, co-founder Plai Buro розповідають про пост-бренд, емпатію та соціальну позицію.

Керівник напрямку B2B Moneyveo Ірина Кіктенко. Тема її презентації “Як відмовитись від 2 мільйонів клієнтів і вижити?”

Співзасновник NeuCurrent Ярослав Шкарупа виступає з презентацією “Розуміння клієнтського шляху, потреб клієнта і характеристик товару – необхідні елементи для впровадження ефективної персоналізації веб-сайту”

Модератор сесії – Олена Яковенко, керуючий партнер агенції prcom.

У залі №2 пройшла сесія “Нові ТРЦ. Перспективи для рітейлу“. Своєю експертною думкою поділились експерти Colliers Україна, The Cleaning Pro Group, Neo Plaza та Design Hub International. В заключній сесії другого дня виступили представники Engineering Company Nova Light, Synergy Construction, Hochu rayu innovative design, Fedets Family Bakery та Sicore. Вони говорили про концепти, ребрендинги та результати трансформацій.

CEO Joint Industrial Park (JIP) ТРЦ NEO PLAZA Артур Ванян. Тема виступу “Digital Park-сучасний формат розваг в ТРЦ”

Засновник бюро архітектурних рішень Design Hub International Андрій Яцентюк. Презентація “Комплексні проектні рішення – запорука комерційної успішності об’єкта. На прикладі реновації ТРЦ Retroville”

Co-owner в Hochu rayu innovative design Віталій Кирилів. Презентація “Ймовірно МАКРОСВІТ є твоїм Майбутнім”

Засновник The Cleaning Pro Group Сергій Козолуп. Презентація “Інновації в обслуговуванні ТРЦ”

Провідний експерт Colliers International (Україна) Ігор Заболоцький розповідає про “New normal” в торговельній нерухомості.

Едуард Бузько (Fedets Family Bakery) – Презентація “Ефективні концепти для масштабування бізнесу

Ольга Приходько – керівник проектів Synergy Construction розповідає про сучасний інтер’єр як спосіб привабити споживача.

Директор Engineering Company Nova Light Володимир Кличановський. Тема виступу “Архітектура емоцій у рітейлі. Світло як інтегруючий елемент у побудові споживацького досвіду в торговому залі”

Традиційно всі бажаючі могли сфотографуватися біля бренд-волла, де були присутні логотипи організаторів, партнерів та спонсорів заходу.

Асоціація Рітейлерів України дякує всім спікерам, гостям та партнерам заходу, без яких проведення виставки було б неможливим:

Генеральний IT_партнер – Consulting for Retail.

Партнер з інновацій – Bizerba.

Будівельний партнер – Synergy Construction.

Партнери – Linden, Умань Пиво, Jooble, PakLine Logistic, Хорошоп, Neu Current, ТРЦ Neo Plaza, ТРЦ Подоляни, ТРЦ Retroville, Сімейна Пекарня, Park Inn, Design Hub, Хамелеон Софт.

За якісний синхронний переклад заходів RAU дякуємо Task Force Translation (Task Force LLC).

Ще більше фото можна знайти на офіційній сторінці Facebook RAU.

Презентація інновацій на RAU Expo – 2020

Яскрава фотозона від партнерів виставки – TORY

 Співзасновника Асоціації рітейлерів України Олег Кручинін навпроти стенду Bizerba

Сімейна пекарня тішить гостей заходу гарячою випічкою та кавою.

Представники Engineering Company Nova Light на стенді

Marketing leader Nova Light Олена Могилевець та Head of Digital Асоціації рітейлерів України Микола Маранчак про щось дискутують.

Гості RAU Expo дегустують напої від партнеру заходу Уманьпиво

Уманьпиво презентували під час RAU Expo свій новий напій

Стенд Лінкс Інвестінг

Стенд Лінкс Інвестінг

Команда Synergy Construction

Стенд Retail & Development Advisor

Стенд Нова Пошта

Стенд Secnet EECA

Стенд Асоціації рітейлерів України 

Жіноча частина команди Асоціації рітейлерів України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку