Головна > Новини > Звіти > Асоціація рітейлерів України підбила підсумки 2020 року (презентація)
Асоціація рітейлерів України підбила підсумки 2020 року (презентація)

Асоціація рітейлерів України підбила підсумки 2020 року (презентація)

Близько 4,5 млн переглядів порталу, 26 нових компаній-членів, запуск нового напрямку GR і нових форматів подій – RAU звітує про досягнення 2020 року.

Цей текст доступний також російською мовою

Асоціація рітейлерів України — найбільше в країні профільне об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі та компаній, безпосередньо пов’язаних з рітейлом. Організація вже більше восьми років працює над консолідацією зусиль компаній роздрібної торгівлі в процесі становлення і розвитку цивілізованого ринку рітейлу України.

Минулий рік був важким, але в цілому продуктивним як для українського роздробу в цілому, так і для Асоціації рітейлерів. В 2020-му ряди членів RAU поповнили 26 рітейл-компаній, в тому числі лідери ринку – мережі магазинів АТБ, М’ясомаркет, WOG, Український аптечний холдинг, Flagman, Vodafone, КОЛО та інші. Крім того, до партнерів об’єднання приєдналися 14 компаній, серед яких столичні торгові об’єкти (київський Dream Town), так і девелоперські компанії (Budhouse Group, Arricano).

В цілому за минулий рік Асоціація рітейлерів України провела 15 RAU Webinars і 3 офлайн-воркшопи, а також три масштабні заходи сфери рітейлу та девелопменту: церемонію нагородження кращих компаній галузі RAU Awards 2020, найбільшу в Україні профільну виставку RAU Expo і традиційний річний RAU Summit (в форматі онлайн рітейл-шоу).

Успішним 2020-й рік був і для медіа-порталу RAU, якому вдалося істотно поліпшити ключові показники. Так, загальна кількість читачів інтернет-видання зросла майже на 35% – до 1,8 млн осіб. При цьому показник сеансів виріс ще на 30% – до 3,3 млн сеансів.

Про автора