Призначення в рітейлі: Multiplex, Arricano, Ашан, Drеam Town, Будинок Іграшок та інші

Призначення в рітейлі: Multiplex, Arricano, Ашан, Drеam Town, Будинок Іграшок та інші

05.03.2020 08:15
  799
Виктор Нагорский

Які зміни відбулися в січні-лютому 2020 року на топ-посадах українських компаній сфери рітейлу, девелопменту та суміжних галузей.

Цей матеріал доступний російською мовою

ТРЦ Dream Town

У столичному торгово-розважальному центрі Dream Town ввели посаду керуючого директора. Її зайняв колишній керівник одеського ТРЦ Riviera Роман Ємець. Його загальний стаж роботи в сфері рітейлу і комерційної нерухомості складає понад 15 років. Крім роботи в Riviera, він займався реконцептом торговельного центру Пасаж в Одесі, був директором ТРЦ Aladdin в Києві, керував проектами девелоперської компанії Ceetrus Ukraine (раніше Immochan Ukraine), а також працював у міжнародній консалтинговій компанії JLL.

До призначення на посаду керуючого директора Dream Town топ-менеджер працював директором з управління активами групи Vertex United, в яку входять, зокрема, готелi «Брістоль», «Лондонська» в Одесі та «Президент-Готель» в Києві.

Разом з тим, співвласники ТРЦ Dream Town оголосили про те, що залишають операційне управління проектом. «Як ви знаєте, ми ініціювали кардинальні зміни, на вас чекає новий Dream Town. Я був і залишаюся гендиректором. Але ми ввели нову посаду – керуючий директор, її зайняв Роман Ємець. Впевнений, Роман відмінно впорається, так що з усіх питань тепер звертайтеся до нього. Акціонери відходять від операційного управління», – прокоментував зміни співвласник ТРЦ Dream Town Гарік Корогодський.

Arricano

Низка кадрових змін також сталася в девелоперській компанії Arricano, яка управляє столичними ТРЦ Проспект і РайON, а також регіональними City Mall (Запоріжжя) і Сонячна галерея (Кривий Ріг). Зокрема, на початку року посаду маркетинг-директора компанії залишила Наталія Дмитренко. Про це вона написала на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook, не уточнивши подальших кар’єрних планів. Дмитренко займала посаду CMO Arricano близько п’яти років.

Окрім цього, в січні на пост директора департаменту торгових площ Arricano з приставкою в.о. було призначено Наталію Денисів. Як уточнили в прес-службі компанії, на цій посаді Наталія продовжить формувати партнерство з орендарями, розробляти і впроваджувати нові сучасні концепції ТРЦ, а також втілювати проекти, спрямовані на поліпшення фінансових показників і товарообіг операторів ТРЦ.

До команди Arricano Денисів приєдналася в червні 2015 року в якості спеціаліста з оренди, а в 2019 році зайняла пост заступника директора департаменту. Протягом цього часу вона відповідала за tenant-mix, його формування і співпрацю з орендарями в торгово-розважальних центрах компанії – Sun Gallery, City Mall, РайON і Проспект. Професійний досвід Наталії також включає управління договорами оренди і брокериджем в мережі Велика Кишеня, торгових центрах Екватор, а також в ТЦ Бессарабський ринок.

Multiplex

Директором з розвитку найбільшої в Україні мережі кінотеатрів Multiplex призначено Тетяну Лахтадир. До цього вона майже 12 років займала пост директора з розвитку і маркетингу в мережі магазинів дитячих товарів Будинок Іграшок, де відповідала за розробку і впровадження маркетингової стратегії, пошук локацій і відкриття нових магазинів, BTL і крос-маркетинг та інше.

На посаді директора з розвитку Multiplex Тетяна змінила Антоніну Арбузову, що пропрацювала в мережі кінотеатрів менше року. Серед її посадових обов’язків були забезпечення найкращих умов оренди для кінотеатрів компанії, розвиток бренду компанії серед ТРЦ і девелоперів, організація, координація і контроль роботи департаменту розвитку бізнесу, а також процесу будівництва і відкриття нових кінотеатрів.

Нагадаємо, в кінці минулого року в Multiplex змінився і генеральний директор. Замість Віталія Писаренко, який очолював кінотеатральну мережу з осені 2018 року, посаду СЕО Multiplex зайняв Роман Романчук. Його попередній досвід роботи в основному пов’язаний з ресторанним бізнесом, він займав різні посади в компаніях McDonald’s, Food Master, Сушия та інших. У 2017 році Романчук заснував компанію Panna group.

Будинок Іграшок

У лютому цього року також стало відомо, що компанію Будинок Іграшок залишив Дмитро Бондаренко, який займав посаду e-commerce-директора мережі. Згідно з інформацією на його сторінці в соціальній мережі Linkedin, він пропрацював на посаді Head Of Ecommerce & Omni-Channel Leader мережі Будинок Іграшок більше 3,5 років – з липня 2016 року. Раніше Бондаренко також займав керівні посади в мережах магазинів побутової техніки та електроніки Фокстрот, Технополіс, Eldorado, Samsung.

Новим місцем роботи топ-менеджера стала компанія Building Mall, де Бондаренко також зайняв пост глави e-commerce. Раніше про плани розвивати мережу гіпермаркетів будматеріалів під однойменним брендом заявив столичний девелопер Вагіф Алієв. За словами бізнесмена, вони будуть розташовуватися в його торгово-розважальних центрах, займаючи площу до 40 000 кв. м. Алієв також повідомляв, що цей проект він планує розвивати спільно з закордонними бізнес-партнерами, проте не став розкривати інших подробиць.

Ашан

Директор з розвитку компанії Ашан-Україна Володимир Строкань пішов з компанії. Як повідомляв портал Retailers.ua, в кінці січня указом президента України він був призначений главою Бориспільської районної держадміністрації (Київська обл.). «Замість нього поки ніхто не призначений, проте є компетентна команда, яка продовжує курувати всі процеси», – додали в прес-службі Ашан-Україна.

Володимир Строкань прийшов в компанію в 2012 році на посаду провідного спеціаліста з розвитку, потім став директором з розвитку рітейлера в Україні. До цього топ-менеджер також займав керівні пости в мережах магазинів Бі-Маркет (2010-12 роки), Real (2007-10) і Spar Ukraine (2006-07). Після його звільнення з Ашан-Україна посада директора з розвитку мережі залишається вакантною.

Молоко від фермера

Директором з маркетингу мережі магазинів Молоко від фермера призначена Єлизавета Антонюк. Про це вона повідомила на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook. Раніше Антонюк працювала в маркетингу ресторанної мережі La Famiglia. В її портфоліо також значиться робота в компанії MD Group, яка розвиває в Україні магазини Walker, G-Star Raw, Gant, Pepe Jeans, Diesel, Tommy Hilfiger, oodji та інші.

Нагадаємо, мережа магазинів Молоко від фермера спеціалізується на екологічно чистих фермерських продуктах і об’єднує близько 45 торгових точок в Києві та містах-супутниках столиці.

Читайте також – 

Призначення року в рітейлі: АТБ, Metro, Фокстрот, McDonald’s, Сільпо, Цитрус та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  135
Усі новини ринку