Promodo відмовилася від офісів. Через непоступливість орендодавців

Promodo відмовилася від офісів. Через непоступливість орендодавців

02.04.2020 08:00
  197
Костянтин Симоненко

Генеральний директор агентства Promodo повідомив про закриття з 1 квітня офісів у Києві та Харкові й повний перехід компанії на віддалену роботу.

Цей матеріал доступний російською мовою

Зараз як ніколи раніше загострилися протиріччя між орендарями та власниками приміщень. Через карантин і економічну кризу, що почалася, багато компаній стали стрімко урізати витрати, в тому числі і на оренду офісів й інших адміністративних будівель.

Але в деяких випадках орендодавці не готові йти на поступки, і продовжують вимагати сплати орендних ставок в повному обсязі. До чого це може привести – показує приклад маркетингово-аналітичного агентства Promodo.

Його генеральний директор Олександр Колб на своїй сторінці в Facebook повідомив про те, що з 1 квітня обидва офіси компанії – в Києві та Харкові – закриваються. Як мінімум на квітень і травень.

В результаті вся робота відбувається віддалено. Фізично в розпорядженні компанії залишили найнеобхідніший мінімум: 19 кв. м для для бухгалтерії та принтера.

“Бізнес вимагає швидких і твердих рішень”, – написав Олександр Колб.

Це рішення, за його словами, дозволить заощадити майже мільйон гривень обороту і зберегти робочі місця. Але було воно вимушеним, тому що кілька раундів спілкування з орендодавцями ні до чого не привели, і переговори зайшли в глухий кут. Власники приміщення твердо стояли на своєму, вимагаючи платити 100% оренди, незважаючи на кризу. Ймовірно вважаючи, що IT-компанія може собі це дозволити.

Тому за два тижні до зазначеної дати компанія перейшла на повністю віддалений режим роботи. “Всі системи і процеси компанії працюють без збоїв: pipedrive у відділі продажів показує воронку, внутрішній BI нам показує фінанси і важливі для бізнесу показники, проекти в teamwork, облік в 1С, пошта в хмарі, знання в LMS й Інтранет … Все, у що ми інвестували час та ресурси за останні років вісім, зараз як ніколи дозволяє нам працювати, як єдиний організм. Всі показники компанії зараз говорять, що причин для хвилювань немає “, – не без задоволення відзначив гендиректор Promodo.

Переїзд серверів зайняв півдня роботи IT-департаменту, а перевезення речей на склад – чотири дні роботи 24/7 силами співробітників, вантажників, машин і друзів.

“Ми викинули купи мотлоху: як в головах, так і фізично. Ми хочемо жити майбутнім, а не минулим, тому на утилізацію пішло майже все, крім комп’ютерної техніки і документів”, – написав Олександр Колб.

Зрозуміло, далеко не всі можуть взяти з нього приклад в силу самих різних причин і обставин. Та й саме агентство Promodo теж в кінці травня планує запустити новий офіс і хаб, будівництво якого не зупиняється навіть вночі.

Читайте також –

Чи можуть рітейлери не платити за оренду через карантин – роз’яснення юриста


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку