Продажі побутової техніки в Україні з початку карантину впали на 37%

Продажі побутової техніки в Україні з початку карантину впали на 37%

30.03.2020 02:30
  203
rau

Ринок побутової техніки та електроніки в перший тиждень карантину за 15-21 березня скоротився на 37%. При цьому офлайн-продажі впали на 54%, тоді як онлайн – зросли на 20%.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як пише портал БізнесЦензор з посиланням на Інтерфакс Україна, такі дані оприлюднила дослідницька компанія GfK Ukraine.

«В середньому, на початку 2020 року, онлайн-продажі становили близько 21%, а на 12-му тижні року (15-21 березня – прим. ред.) їхня частка склала 44%, що стало цілком природним через закриття фізичних магазинів і обмеження переміщень громадян», – наголошується в прес-релізі компанії.

У GfK звертають увагу на те, що скорочення показали всі сектори ринку побутової техніки та електроніки: від 30% в сегменті телевізорів до 40% в дрібній побутовій техніці.

Найкраща ситуація в IT-техніці, де падіння склало всього 5%, найгірша – в секторі телекомунікацій, де скорочення продажів досягло 50%.

При цьому кілька продуктових груп продемонстрували невелике зростання. Зокрема, ноутбуки зросли на 1%, як наслідок збільшення кількості людей, які працюють дистанційно.

«Морозильні камери також продемонстрували зростання (на 7%): незважаючи на стереотипні жарти про гречку і туалетний папір, очевидно, українці купують про запас також і заморожені продукти», – констатує GfK.

У той же час значного скорочення продажів (на 50%) зазнали смартфони. «Зараз важко сказати, чи це наслідок першого тижня карантину, чи тенденція до меншого використання цих гаджетів в умовах домашнього способу життя», – наголошується в прес-релізі.

Читайте також –

Психологічний рубіж: продажі техніки в Україні в 2019-му досягли 101,4 млрд грн


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку