Продажі магазинів Thrash! виросли на 34%, Fozzy продовжить масштабування мережі
Комерційний директор мережі Thrash! розповів про те, як ростуть продажі і кількість відвідувачів в магазинах, а також про подальші плани розвитку мережі дискаунтерів в Україні.
Як пише delo.ua, одна з найбільших рітейл-компаній України Fozzy Group має намір продовжити розвиток мережі Thrash!, яка працює в форматі hard discount (жорсткий дискаунтер).
«Ми впевнені, що дискаунтери будуть набирати популярність і розвиватися. До весни 2018 року ми плануємо відкрити ще близько 10 магазинів в Київській, Одеській, Житомирській, Дніпропетровській, Хмельницькій та Харківській областях. Протягом всього року ми продовжимо експансію в великих і невеликих містах України. Швидше за все, динаміка буде аналогічна першому кварталу», – сказав комерційний директор Thrash! Михайло Притула.
Зараз мережа нараховує 37 магазинів в 14 областях України. Якщо на першому етапі магазини відкривалися на місці супермаркетів Сільпо, то тепер компанія змінює підхід і відкриває точки в нових локаціях.
«За рік розвитку проекту нам вдалося збільшити обсяг продажів на 34%, а кількість покупців в магазинах зросла на 10-11%. Ми оптимізували процеси, персонал, мінімізували витрати на рекламу і поміняли асортимент. У порівнянні з іншими нашими торговими мережами показник продажів з квадратного метра у Thrash! – найвищий», – уточнив комерційний директор Thrash!.
Він також нагадав, що в кінці листопада компанія відкрила перший магазин в новому форматі. «Ми оновили дизайн, поставили нове обладнання і сучасне освітлення. Тепер всі магазини будуть відкриватися на нових локаціях, а не замість Сільпо», – підкреслив Притула.
Довідка. Торгова мережа Thrаsh! – мережа магазинів формату hard discount (жорсткий дискаунтер), створена в 2016 році компанією Fozzy Group. Станом на початок листопада 2017 року мережа налічувала 37 магазинів в 14 областях України.
Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України, працює на українському ринку з 1997 року. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: преміальні супермаркети Le Silpo і Favore, супермаркети Сільпо, оптові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, магазини біля дому Фора, дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети «Біла ромашка», магазини персональної електроніки Ringoo. Товарообіг торгових мереж Fozzy Group в 2016 році склав майже 55,2 млрд грн, що на 17% більше, ніж роком раніше.
За матеріалами: Delo.ua
Читайте також —