Продажі через месенджери в Україні за півроку 2019-го досягли $300 000

Продажі через месенджери в Україні за півроку 2019-го досягли $300 000

02.08.2019 12:50
  617
rau

Admitad вивчила дані про онлайн-замовлення і продажі, які отримали рекламодавці в Україні в першій половині 2019 року.

Цей матеріал доступний роійською мовою

В Україні за перше півріччя 2019 року продажі через нові канали виросли на 39% в порівнянні з другим півріччям 2018 року. Швидше за все зростають продажі через месенджери – в порівнянні з аналогічним періодом минулого року ці показники збільшилися на 118%. Загальний оборот за перше півріччя досяг $300 000. Кількість онлайн-замовлень з блогів і інших тематичних майданчиків за вказаний період також зросла і досягла 230 000 за вказаний період. Про це повідомила прес-служба компанії.

«Продажі через нові канали трафіку ростуть, тому що думки і рекомендації мікроблогеров та інфлюенсерів люди довіряють більше, ніж традиційним рекламним форматам», – каже Country Manager Admitad Ukraine Олександр Кривошеєв.

Загальносвітове зростання продажів через блоги, канали в месенджерах, спільноти в соцмережах, популярні акаунти в Instagram і Youtube випереджають по зростанню українські показники. Так оборот рекламодавців в світі завдяки новим каналам трафіку збільшився більш ніж в 3 рази – на 234%, а кількість замовлень – на 114%, більш ніж в два рази.

Довідка. Admitad – міжнародна мережа партнерських програм з оплатою за дію. Штаб-квартира компанії розташована в Німеччині, місті Хайльбронн. Компанія Admitad має власні представництва в Росії, Індії, Китаї, Білорусі, ОАЕ і України. Мережа працює з партнерами і рекламодавцями по всьому світу. З компанією працює понад 1600 рекламодавців, понад 700 000 веб-майстрів, які сумарно дають більше 15 мільйонів цільових відвідувачів на добу.

Читайте також –

Майбутнє настає: топ-5 ідей, здатних перевернути e-commerce


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  426
Усі новини ринку