Які нагальні потреби підприємців під час війни – дослідження KeepGoing

Які нагальні потреби підприємців під час війни – дослідження KeepGoing

31.05.2022 12:45
  922
Дарія Осіїк

Нестача платоспроможного попиту, брак грошей на зарплати, проблеми із закупівлею засобів виробництва та необхідність витрачати кошти на волонтерство — нагальні потреби підприємців під час війни.  

На третьому місяці війни майже половині малого бізнесу в Україні не вистачає замовлень, клієнтів за кордоном шукають 45%. Кожен четвертий підприємець потребує грошей на зарплати, обладнання, сировину та матеріали. Серед основних потреб на п’ятому місці — кошти на волонтерську діяльність.

Про це йдеться у дослідженні платформи Keep Going, яка допомагає малому бізнесу під час війни.

40% невеликих бізнесів потрапили або досі перебувають у зоні бойових дій, при цьому переїхало до інших регіонів лише 16% опитаних.

Серед основних проблем, окрім пошуку нових клієнтів — пошкоджена логістика, близькість бойових дій, втрата команди, знищення або пошкодження підприємства. Найбільше потребують допомоги наразі на Київщині, Харківщині, Одещині, Дніпровщині та у Донецькій області.

«Україна — це країна підприємців, на плечах яких тримається вся економіка. Особливо це відчутно під час війни. Малий бізнес може прогодувати себе та підтримати сусіда. Ми свідки того як багато бізнесів зараз перелаштувалися на військові та гуманітарні потреби. Необхідно запустити ланцюгову реакцію відновлення підприємницького духу тих, хто примножує наші зусилля у допомозі захисникам України. Підтримка середнього класу під час війни наблизить нашу перемогу, а після — прискорить відновлення країни», — підкреслює український IT-підприємець та засновник проекту Keep Going Дмитро Сергієв.

Опитування було проведено БФ Keep Going методом самозаповнення анкети на сайті keepgoing.com.ua з 20 квітня по 24 травня 2022 року. Вибірка: 307 респондентів, представників малого бізнесу, які звернулися за допомогою до фонду.

Довідка. KeepGoing — платформа допомоги мікро- та малому бізнесу в Україні створена IT-підприємцями. Проєкт надає інформаційну, фінансову, експертну підтримку та організовує краудфандингові збори. Звернутися за допомогою на сайті KeepGoing.com.ua можуть команди до 50 осіб або сімейні бізнеси, що постраждали від війни. Ініціатором платформи KeepGoing є український IT-підприємець Дмитро Сергієв, засновник фотостоку DepositPhotos, який у 2021 році придбала американська компанія VistaPrint.

Читайте також – 

Часи дефіциту: які продукти можуть зникнути з полиць супермаркетів і як мережі ці проблеми вирішують


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Вже в цьому році в західному регіоні України відкриються три нових ТРЦ та розпочнеться будівництво ще трьох ТРЦ

Вже в цьому році в західному регіоні України відкриються три нових ТРЦ та розпочнеться будівництво ще трьох ТРЦ

На різних стадіях реалізації на заході країни знаходяться одразу шість проєктів нових торгово-розважальних центрів...
time icon  
  54
Усі новини ринку