Подивитися та купити: як перетворити глядачів на споживачів за допомогою YouTube
Ці рекомендації допоможуть створити набір ефективних оголошень для YouTube, які переконають глядачів купувати продукти.
На YouTube можна вибрати, як ефективно просувати товари, використовуючи різні інструменти та формати реклами. За даними опитувань, 75% глядачів погоджуються, що YouTube доповнює процес покупки та допомагає робити несподівані відкриття. Ніккі Реттке, керівник продукту YouTube Ads, розповіла про те, як ефективно використовувати популярність YouTube у потенційних покупців. RAU пропонує ознайомитися з її порадами.
Закладіть основи успіху
За допомогою кампаній Video Action ви можете показувати рекламу на головній сторінці YouTube, на сторінках перегляду, пошуку та на Smart TV. Щоб глядачам було простіше купувати, до таких кампаній можна додати фід товарів із Google Merchant Center і показувати поряд з оголошенням зображення товарів із посиланнями. Рекламодавці, які додали такі фіди у свої кампанії Video Action, отримують в середньому на 60% більше конверсій за менших витрат.
Турецький рітейлер Gratis запустив власну лінію косметичних товарів, коли магазини були закриті через пандемію. Компанія розуміла, що для стимулювання продажів доведеться використовувати онлайн-канали, тому додала фід товарів до кампанії Video Action. Креативи з відповідними товарами перенаправляли користувачів на сторінки магазину. У підсумку, коефіцієнт конверсії зріс на 64%, ціна за конверсію зменшилася на 45%, а показник клікабельності (CTR) виріс на 1602%.
Розширюйте охоплення
Використовуйте ресурси кампанії Video Action з метою створення графічних елементів для оголошень Discovery. Це розширить охоплення за допомогою персоналізованих фідів Google. Оголошення будуть відображатися у фідах на головній сторінці та розділі рекомендованих відео на YouTube, а також у рекомендаціях та Gmail. Так ви зможете привернути увагу користувачів на трьох платформах Google. Понад 60% рекламодавців, які використовують кампанії Video Action з оголошеннями Discovery, отримують більше конверсій за попередньою чи нижчою ціною.
Виробник чоловічої косметики, компанія Dr. Squatch з Лос-Анджелеса хотіла збільшити частку ринку в умовах жорсткої конкуренції. Отримавши непогані результати за допомогою кампаній Video Action, Dr. Squatch додала до відеореклами оголошення Discovery. Завдяки цьому річний прибуток зріс на 400%, а CTR збільшився на 33% порівняно з минулим роком.
Використовуйте вплив YouTube-креаторів
Щоб вивести рекламу на новий рівень, використовуйте сервіс YouTube BrandConnect і просувайте товари за допомогою авторів YouTube, які можуть впливати на аудиторію. Креатори часто розповідають про свої улюблені бренди та товари, а такі невимушені згадки знаходять живий відгук у глядачів.
Сервіс YouTube BrandConnect пропонує повний набір інструментів та рішень для рекламних кампаній за участю авторів YouTube – від пошуку відповідних каналів до аналізу результатів та рентабельності інвестицій. Будь-який контент, створений спільно з авторами, можна перетворити на оголошення у фіді, щоб підвищити кількість переглядів.
За даними дослідницького агентства Talk Shoppe, у низці країн ймовірність купівлі товарів, які просувають YouTube-інфлюенсери, на 33% вища, ніж на інших відеоплатформах. При цьому понад половина глядачів кажуть, що перегляд на YouTube рекламного чи брендованого контенту, підвищує їхню готовність придбати товари.
Всесвітньо відомий косметичний бренд L’Oréal шукав нові способи роботи з інфлюенсерами для залучення покупців до онлайн-магазинів. Фахівці L’Oréal Thailand показали чотири авторські відео як рекламу на YouTube. У підсумку, готовність до купівлі виявилася в чотири рази вищою за середній показник по галузі, а ціна за перегляд при цьому була на 35% нижчою за середню.
Джерело: Think with Google
Читайте також –