Після локдауну: топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram у травні 2021 році
Хто з рітейлерів входить до числа лідерів за кількістю фоловерів у Facebook та Instagram за травень 2021 рік.
Цей текст доступний також російською мовою
Представляємо рейтинг рітейлерів, які зібрали найбільшу кількість прихильників у найпопулярніших соцмережах світу. RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільш великих і відомих роздрібних гравців і об’єктів комерційної нерухомості, а також тих, хто представлений в рейтингу Facebook згідно аналітичного сервісу Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.
Рітейлери в Facebook
За підсумками лакдауну найпопулярнішими Facebook-сторінками серед рітейлерів в Україні залишаються Rozetka, Лінія магазинів EVA і Watsons. Далі в першій десятці Comfy на 7000 фоловерів обійшов Kochut і закріпився на шостій позиції топу. Одразу на чотири позиції піднявся Yakaboo, ніби доводячі, що люди у весняний локдаун активно читали. Значно покращив позиції також Brocard, який за весну обійшов сторінки Фокстрот і JYSK Ukraine, які, в свою чергу, теж помінялися позиціями.
Активно продовжувались перестановки й далі. Сторінка Moyo на добрі 12 000 фанів обійшла Сільпо, який вже півроку втрачає свої позиції. Проте не всі FMCG-рітейлери потерпали фіаско в локдаун – Metro Cash & Carry Ukraine випередив сторінки Facebook Цитрус і Marc & André Ukraine і, таким чином, опинився на 16-й сходинці одразу після Сільпо. Всього 4000 фоловерів між конкурентами. Замикає топ-20 сторінка Будинок Іграшок.
Рітейлери в Instagram
В Instagram “драматичні” події починаються вже з п’ятої строчки рейтингу, де Алло на 5000 фанів випередив сторінку SOVA. Практично злетіла вверх Instagram-сторінка Intertop, яка залишила позаду Brocard і Золотий Вік і, треба помітити, з серйозним відривом у 50 000 фоловерів від найближчого конкурента.
Продовжились перестановки в першій десятці завдяки Jysk, який з невелиим відривом, проте обійшов сторінки Comfy і Золотий Вік. Останній, після втрати кількох позицій, зайняв 10-ту сходинку рейтингу. Тепер, головне, визначитися, знову вниз чи вгору.
Продовжив зростання в соцмережах Metro Cash&Carry Ukraine. Як і в Facebook, рітейлер значно покращив свої позиції в кількості шанувальників в соціальних мережах. Позаду залишилися O bag і Yakaboo. Повернувся у рейтинг MustHave, проте лише через те, що Укрзолото перезапустило свою сторінку з нуля. Чому була втрачена “стара” велика сторінка, історія умовчую, проте, схоже, скоро в цьому рейтингу на ювелірний бренд можна не чекати.
Читайте також –
Рейтинг року: топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram у 2020 році