В Пчелка маркет почали впроваджувати каси самообслуговування
Перші каси виробництва львівської компанії RED встановлені в магазині мережі Пчелка маркет в Києві на вулиці Євгена Коновальця.
Українські продуктові рітейлери все активніше освоюють сучасні технології. Слідом за мережами Велика Кишеня і Велмарт, Таврія В, Novus і Сільпо впроваджувати каси самообслуговування почала і київська мережа Пчелка маркет.
Одне з болючих для кожної компанії сфери роздрібної торгівлі питання – черги в пікові години та брак касирів. Вирішити ці питання допомагає установка кас самообслуговування – терміналів, де покупець може розрахуватися за товари без допомоги персоналу. Клієнти самостійно сканують товари, оплачують покупку готівкою або карткою, забирають чек і йдуть. Закони України вимагають перевірки документів при купівлі тютюнових виробів і алкоголю, тому в магазинах є асистент, якого можна викликати на касу натисканням кнопки.
Каси самообслуговування роблять покупки зручнішими та швидшими для клієнтів і вигіднішими для рітейлера. Одна каса замінює 2-3 касира і значно спрощує роботу магазину в пікові години.
RED (з 2017 року входить до складу українського холдингу Modern-Expo Group) виробляє каси самообслуговування з 2017 року. Орієнтується в основному на західний ринок, звичний до таких технологій, але активно працює і в Україні. За рахунок місцевих заводів і порівняно недорогого процесу виробництва компанія пропонує моделі кас за цінами відчутно нижче, ніж європейські конкуренти.
Читайте також –
Дмитро Каширін, Kontinent FRC: FMCG-рітейлу пора оцифровуватися