Зламний рік: основні рекламні тренди 2019 року
Наталя Орлова, маркетолог, генеральний директор групи компаній TDI розповідає про те, які зміни очікувати на рекламному ринку в 2019 році.
Цей текст доступний російською мовою
2019 рік може стати поворотним для ринку рекламної індустрії, пише Vc.ru. Замовники будуть ставати більш вибагливими, а виконавці повинні будуть переглядати свої підходи в роботі, орієнтуючись, в першу чергу, на ефективність.
Одне не працює без іншого
Зараз, як ніколи для рекламних технологій важлива інтегрованість підходу. Довіра до реклами неухильно падає: більше 50% населення не довіряють прямій рекламі, багато в чому завдяки тому, що ринок перенасичений низькоякісними продуктами, розрахованими на короткостроковий ефект. Але найбільша проблема – відсутність цілісності навіть в рамках самої рекламної кампанії, не кажучи вже про взаємодію з маркетинговими і PR-службами. Це пов’язано з тим, що кожен опрацьовує свій сегмент, не створюючи єдиної картини. Рекламні ролики робить одна команда, SMM займається інша, планує компанію третя, репутацією займається четверта і т. Д. Найчастіше між ними не передбачено навіть взаємодії, не кажучи вже про інтегрованость. Якщо виправити ситуацію, ефективність і ROI будуть набагато вище.
Між минулим і майбутнім
Поступово відходять у минуле такі технології, як “холодні дзвінки” і прямі розсилки. З кожним роком їх ефективність падає в межах 10-15%. Якщо ще десять років тому вони були чи не єдиним способом привернути клієнтів, то зараз на них реагує не більше 40% населення. Крім того, холодні дзвінки і прямі розсилки – дуже трудомістка робота, яка часто оплачується даремно.
На мій погляд, майбутнє за інтеграцією реклами і PR. Іміджева складова займає все більше місце в процесі завоювання лояльних клієнтів. У роки економічного підйому продавалося все, тому що у населення були гроші. Тоді не прийнято було приділяти велике значення репутації, на кожен товар знаходився свій покупець. Але ситуація змінилася.
Клієнт дуже ретельно фільтрує інформацію і вибирає з великої кількості пропозицій, тому надійний, позитивний імідж бренду – той самий критерій, який може підвищити криву продажів. У зв’язку з цим репутаційний маркетинг набирає все більшої популярності.
Також, все частіше в рекламних технологіях використовуються чат-боти. Вони допомагають значно прискорити процес обробки даних і замінюють певний штат співробітників, скорочуючи витрати компаній. Крім усього іншого, чат-боти спрощують комунікацію між покупцем і продавцем, відповідаючи на найпоширеніші запити, обробка яких вручну знижує оперативність і якість відповідей.
Реалії вимагають змін
Зараз рекламний ринок знаходиться в стадії модернізації. Це найкращий час для зростання і розвитку, коли старі шаблони вже не актуальні, а нові ще не створені. Зараз у представників рекламної індустрії є унікальна можливість вибрати свій власний шлях і навіть стати трендсеттерами в даному напрямку.
Те, що технології будуть змінюватися – аксіома. Визначальним критерієм змін буде ефективність, заснована на точній аналітиці та підкріплена актуальною статистикою.
Рекламний ринок більше не буде діяти навмання і “стріляти з гармати по горобцях”, в надії зачепити хоч кого-сь. Кожен сегмент буде працювати точково виключно зі своєю ЦА, яка буде ставати все вужче і чіткіше. Одне з центральних місць в рекламних кампаніях буде займати іміджева складова, якій до цих пір відводилося надто незначне місце.
Читайте також –
Унікальний клієнтський досвід, персоналізація і продовження діджіталізаціі: основні тренди 2019 року