Вісім головних помилок в дизайні інтернет-магазину, через які втрачають клієнтів

Вісім головних помилок в дизайні інтернет-магазину, через які втрачають клієнтів

15.06.2020 10:15
  585
rau

Арт-директор відділу проектування та дизайну Promodo Павло Ченчик розповів EVO.Business про вісім помилок в дизайні сайтів, які зменшують конверсію. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

Цей текст доступний також російською мовою

Помилка 1: робити дизайн за відчуттями, а не на основі досліджень

За користувачем можна в прямому сенсі простежити і дізнатися, як він поводиться на сайті. Сервіс Hotjar показує теплову карту сторінки – на які блоки люди звертають увагу, а які пропускають.

Так виглядає інтерфейс Hotjar. Зображення з сайту hotjar.com

Перед покупкою люди проходять кілька сторінок: головна, каталог, картка товару, кошик і оплата. На кожній з них частина відвідувачів закриває сайт. Дані Hotjar допоможуть визначити слабкі місця і виправити їх.

Наприклад, покупців може відштовхувати те, що в кошику не можна змінити кількість товару.

На односторінкових сайтах ця інформація допоможе розташувати блоки в порядку затребуваності: гарячі вгорі сторінки, холодні — внизу.

Помилка 2: не залишати повітря

Власники інтернет-магазинів намагаються максимально наповнити сторінку інформацією. В результаті сайт нагадує приладову панель літака, в якій можна загубитися.

Величезна кількість деталей відволікають користувача від основної мети – оформити замовлення. Порожній простір, навпаки, як паузи в музичній п’єсі, допомагає візуально розділити контент на блоки і сфокусуватися на важливих елементах.

Приклад нагромадженого сайту:

Приклад сайту з порожнім простором:


Помилка 3: не опрацьовувати мобільну версію

Покупки все частіше здійснюють з комп’ютерів, але за кількістю сеансів мобільний трафік вже перевищив комп’ютерний в два рази. Якщо людині не сподобається, як виглядає сайт на телефоні, навряд чи вона зайде на нього з комп’ютера.

Саме тому потрібно починати розробку сайту з мобільної версії. Не адаптувати сайт під телефони — помилка.

Помилка 4: неоднозначні написи на кнопках

Заклик до дії на кнопці не повинен вводити покупця в оману або викликати питання.

Він повинен підказувати, яким буде наступний крок. Кнопка “Перейти в кошик” буде працювати краще, ніж “далі”.

Часто неправильні назви зустрічаються при скасуванні дій. Сайт запитує користувача: “Ви дійсно хочете скасувати оплату?” і пропонує вибрати між двома варіантами: “Ок” або “Скасувати”. У такій ситуації користувач навряд чи зможе зробити вірний вибір. Краще чітко написати: “Так, я хочу скасувати покупку” або “Ні, продовжити”.

Помилка 5: зробити сайт важким

Іноді компанії хочуть зробити максимально красивий сайт і додають багато зайвих декоративних елементів. Важкі відео або картинки збільшують час завантаження. Одна сторінка може відкриватися 5-7 секунд. Це занадто довго, користувач піде.

І будьте впевнені: вкладка з магазином конкурента у нього вже відкрита, а ви недоотримали прибуток.

Перевірити швидкість завантаження сайту можна в PageSpeed Insights.

Помилка 6: використовувати багато яскравих кольорів

Є думка, що яскраві контрастні кольори мотивують людей здійснювати цільові дії. Мовляв, якщо зробити кнопку великою і зеленою, то людина з високою ймовірністю на неї натисне.

Цей трюк не працює. У користувачів виробилася “банерна сліпота”. Вони вже не так добре помічають яскраві іконки, а іноді навіть негативно на них реагують. Раджу обмежитися двома-трьома кольорами на сайті. При більшій кількості відвідувачі будуть сильно відволікається.

Ілюстрації товарів також краще робити в одній стилістиці. Не варто фотографувати їх то на білому тлі, то на червоному.

Помилка 7: не зробити повноцінний пошук

Пошук в інтернет-магазинах не менш важливий, ніж рубрикатор товарів. Він сильно впливає на конверсію. Майже всі про це знають, але далеко не завжди враховують при розробці. В результаті пошук не видає користувачеві релевантні підказки, результати при альтернативних запитах і не обробляє текст з помилками.

Грамотно налаштувати пошук можна через сервіс Multisearch.

З точки зору дизайну краще, якщо результати пошуку будуть видаватися разом із зображенням товару, а назва продукту буде виділено більшим шрифтом.

Помилка 8: перевантажити форму реєстрації

Якщо на сайті є форма реєстрації, подбайте, щоб вона не була перевантажена. Скоротіть кількість полів для заповнення: чим їх менше, тим краще.

Приклад складної (ліворуч) і простої (праворуч) форми реєстрації

Також не буде зайвою можливість авторизації через соцмережі.

Джерело: EVO.Business

Читайте також

Критика в сети: как в e-commerce работать с негативные отзывами и сохранять репутации компании

 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  732
Усі новини ринку