Безготівкові чайові: Сушія і Mastercard запустили сервіс для оплати чайових карткою
Mastercard в партнерстві з iPay.ua і мережею ресторанів Сушія реалізовали новий сервіс для безготівкової оплати чайових.
Цей текст доступний російською мовою
Першими закладами, відвідувачі яких можуть залишати чайові офіціантові в безготівковій формі, стали три ресторани мережі Сушія в столичних торгово-розважальних центрах – Smart Plaza, Silver Breeze і Проспект, пише Reklamaster.
Якщо клієнт бажає оплатити винагороду за обслуговування безготівково, офіціант вибирає на платіжні терміналі опцію «Оплата з чаевими», вводить свій унікальний номер і суму замовлення в закладі. Після цього термінал запропонує кілька варіантів оплати чайових – фіксований відсоток винагороди (5%, 10% або 15% від вартості замовлення) або будь-яку суму на розсуд самого клієнта. Оплата проходить двома транзакціями: оплата основного замовлення і оплата чайових. Ніяких додаткових комісій для клієнта при розрахунку та оплати чайових не нараховується, сума чайових зараховується безпосередньо на банківську карту офіціанта.
«Кожне третє замовлення кияни оплачують платіжною карткою або пристроями з NFC. Послугу оплати чайових безготівково дуже чекають в Україні. Саме тому разом з партнерами ми запускаємо сервіс, який надасть нові можливості і для гостей, і для працівників закладів. Першими їм зможуть скористатися відвідувачі мережі ресторанів Сушія, а незабаром рішення стане доступним і в інших мережах», – зазначив Юрій Батхін, директор з розвитку бізнесу Mastercard в Україні.
Щоб отримувати чайові безготівково, офіціантові потрібно зареєструватися на спеціальному веб-порталі та додати в онлайн-кабінет свою банківську карту будь-якого українського банку. Після реєстрації офіціант отримує унікальний 4-значний номер, який буде служити персональним ідентифікатором для отримання безготівкових чайових. В онлайн-кабінеті офіціант може самостійно управляти своїми картами, змінюючи при необхідності карту для зарахування винагороди.
«Крім того, сервіс надає нові можливості адміністрування для керівництва: моніторинг чайових як в цілому по мережі, так і по окремим ресторанам і офіціантам, нарахування чайових команді кухарів, проведення мотиваційних кампаній та конкурсів серед персоналу», – підкреслив Антон Косторніченко, комерційний директор iPay.ua.
«Для ресторанного бізнесу дуже важливі чайові: перш за все, це відображення якості обслуговування для офіціанта і, звичайно, велика частина його заробітної плати. З ростом cashless виникла проблема, коли у гостей немає готівки в гаманці і у них немає можливості подякувати офіціанту, – це створює незручності для всіх сторін. Звичайно, можна вибігти до найближчого банкомату, але я вірив, що є більш екологічні рішення. Дану проблему нам допомогли успішно вирішити Mastercard і iPay.ua », – зазначив Дмитро Демидов, маркетинг-директор Сушія.
Надалі новий сервіс буде охоплювати широку партнерську мережу: компанія Mastercard працює над підключенням до нього нових закладів і банків-еквайєрів, щоб послуга стала доступною для відвідувачів ресторанів і кафе в більшості міст України.
Читайте також –
Обсяг безготівкових операцій в Україні в 2018 році зріс на 55%