
Фармопіка під обстрілами: як Подорожник підтримує країну у часи великої війни


Серед груп товарів, на які наприкінці березня-2020 в порівнянні з лютим зафіксовано найбільший попит у користувачів інтернет-магазину EVA.UA лідером стали товари для дому – 344%. Зростання продажів побутової хімії становить 308%. На 299% зросли продажі товарів для догляду за дітьми і на 209% – товарів для догляду за собою.
Цей текст доступний також російською мовою
Про це RAU повідомила прес-служба мережі. Впровадження карантинних обмежень, у зв’язку із поширенням в країні та світі коронавірусної інфекції, змусило багатьох людей перейти до онлайну та звернутись до інтернет-магазинів, аби задовольнити свої шопінг-потреби.
«Важко порівнювати період нормального життя, коли люди із радістю йшли в магазини EVA і з задоволенням робили там покупки, із життям під час епідемії, коли звідусіль людей закликають сидіти вдома, а всі покупки рекомендують робити онлайн. Ми виявилися підготовленими до таких вимог, оскільки ще до кризи активно розвивали онлайн-продажі через інтернет-магазин EVA.UA. Цифри говорили про те, що ми рухаємося в правильному напрямку. Це підтверджує і наша теперішня статистика. У березні 2020 року, порівняно з березнем 2019 року, трафік зріс на 305%, а продажі — на 680%», — говорить директор департаменту електронної комерції Лінії магазинів EVA Олена Анненко.
Онлайн-продажі у березні 2020 року у порівнянні з лютим цього ж року зросли не наскільки відчутно і становлять 40%, трафік — 25%. Це пояснюється тим, що для товарної ніші Лінії магазинів EVA і лютий, і березень завжди характеризуються підвищеним попитом.
Для зручності покупців та на їх численні прохання, відновлено послугу доставки онлайн-замовлення в точки видачі EVA в офлайн-магазинах, яку було призупинено з початком карантину. Практика показала, що товари, вибрані в інтернет-магазині, де більший асортимент, зручніше забрати в своєму улюбленому магазині EVA, що поруч з домом.
Справка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси і здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, товари по догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за дітьми. За 17 років роботи мережа зросла до понад 1000 магазинів по всій території України, а також створила 40 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 11 000 чоловік.
Читайте також