Головна > Новини > Світові новини > Темпи зростання онлайн-продажів в Європі в 2020 році сповільняться – прогноз
Темпи зростання онлайн-продажів в Європі в 2020 році сповільняться – прогноз

Темпи зростання онлайн-продажів в Європі в 2020 році сповільняться – прогноз

Європейський ринок e-commerce в 2020 році збільшиться на 12,7% – до 717 млрд євро. Цьогорічні темпи зростання будуть меншими за торішні.

Цей матеріал доступний російською мовою

Про це повідомляє портал ecommercenews, за інформацією якого в 2019 році обсяг ринку електронної комерції в Європі становив 636 млн євро, збільшившись на 14,2%. Відповідно до звіту Europe 2020: Ecommerce Region Report, Західна Європа, як і раніше, є найбільш розвиненим ринком електронної комерції Старого Світу. На цей регіон припадає 70% від загального об’єму онлайн-продажів у Європі, також він має найвищу частку покупців в інтернеті (83%).

В той же час, найбільше зростання спостерігається у східній частині Європи. Наприклад, ринки електронної комерції в Румунії та Болгарії в минулому році збільшилися на 30%, що є найбільшим показником зростання серед усіх європейських країн. Однак у цих двох країн найменша частка покупців в інтернеті (31% і 29% відповідно).

Значні темпи розвитку в минулому році демонструвала й Іспанія (29%), а найменші показники зростання були у Бельгії (7%), Ірландії (7%), Австрії (4%) та Ісландії (3%). Звіт також показав, що найвищу частку інтернет-покупців (94%) в Європі має Великобританія.

Видання також зазначає, що на перший погляд, спалах COVID-19 призвів до активізації онлайн-продажів та запуску нових інтернет-магазинів по всій Європі. Але за даними організації Ecommerce Europe, яка об’єднує 25 національних асоціацій, повний вплив вірусу буде видно лише наступного року.

Нагадаємо, за інформацією української групи EVO, яка об’єднує маркетплейси Prom, Bigl і низку інших проектів, ринок електронної комерції в країні в 2019 році зріс на 17% (до 76 млрд грн) проти зростання у 30% роком раніше. За словами співзасновника EVO Миколи Палієнка, в минулому році в Україні спостерігалися найнижчі темпи зростання e-commerce за всі 12 років роботи компанії.

За матеріалами: ecommercenews.eu

Читайте також –

Андрій Воронін, CEO Fondy: Український e-commerce чекають великі зміни

Про автора