Олексій Безуглий, МХП: Працюємо над створенням кулінарної компанії та розвитком рітейлу

Олексій Безуглий, МХП: Працюємо над створенням кулінарної компанії та розвитком рітейлу

27.09.2021 08:15
  1896
Володимир Тиравський

Директор департаменту маркетингу корпорації «Миронівський Хлібопродукт» (МХП) про головні напрямки роботи компанії, пріоритетні бренди для розвитку, особливості просування у соціальних мережах та зворотнього зв’язку зі споживачами, завдання для виробника і бренду.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Напрямки роботи

МХП зараз працює над двома великими напрямами. Перше — це створення кулінарної компанії, яка виробляє продукцію з високим ступенем готовності. Це може бути маринована продукція для шашлику, відбивні, ковбаски, кулінарія — все те, що полегшує споживачеві життя. Другий напрям — це розвиток ритейлу. Відкриваємо фірмові магазини «Наша Ряба» (зараз мережа налічує 1750 магазинів в Україні), а також розвиваємо мережу магазинів «М’ясомаркет». Також у нас є компанії, які ми купили в Європі. У Словенії МХП належить компанія Perutnina Ptuj, яка випускає продукцію під цим же брендом, відомим споживачам в Словенії, Чорногорії, Хорватії, Чехії, Австрії, Боснії і Герцеговині тощо.

Пріоритетні бренди

Ми робимо фокус на розвиток брендів «Наша Ряба» та «Наша Ряба Апетитна». «Наша Ряба» — це охолоджена курочка в різних видах, а «Апетитна» — це допрацьовані продукти, які готові для приготування й економлять споживачам час на підготовку. Також велику увагу приділяємо розвитку ТМ «Секрети шефа»: це готові страви в різних лінійках, які є вже складними рецептами з різних компонентів, не тільки курки.

Окремий акцент у нас спрямований на бренд Kurator, який, по суті, створив категорію курки для HoReCa, за допомогою продукції бренду Kurator ресторани можуть значно поліпшити свою ефективність та економіку.  Деякі ТМ створені для експорту продукції й користуються неабиякою популярністю за кордоном. Це – бренди Qualiko, Sultanah, Assilah, Ukrainian Chiken. Ми допомагаємо розвивати ринки Молдови, Грузії, Вірменії та Азербайджану, а також надаємо необхідну локальну підтримку по продуктах експортним командам. У структурі нашої компанії працює окремий підрозділ, який займається розвитком бізнесу в країнах експорту.

Просування у соцмережах та зворотній звязок зі споживачами

Соціальні мережі мають свою специфіку. Якщо подивитися на сторінку будь-якої компанії чи бренду, у неї може бути 100 000 лайків, але низьке охоплення. Крім стандартних постів, багато часу необхідно приділяти просуванню, рекламі в Facebook, Instagram — без цього підписники просто не побачать частину інформації. У соцмережах існують алгоритми для брендів, які обмежують демонстрацію контенту компанії. Тому ми не женемося за підписниками, для нас важлива ефективність наших комунікацій.

Намагаємося бути максимально коректними та професійними. Обґрунтовану критику завжди сприймаємо позитивно. Якщо отримуємо критичні зауваження, то надаємо інформацію про продукцію компанії, показуємо сертифікати. Як правило, діалогів після повідомлень негативного характеру не відбувається. Необґрунтовану критику без смислового посилу ігноруємо. Щокварталу ми замовляємо дослідження, які показують нам настрої споживачів.

Ми бачимо динаміку по всіх необхідних нам параметрах, що відбувається з брендом, з його характеристиками, зі сприйняттям, конкурентами. Регулярно також проводимо різні кількісні дослідження, які дозволяють нам прогнозувати результати від наших майбутніх комунікацій та інших дій.

Завдання для виробника та бренду

Раніше споживачі могли подорожувати, гуляти, відвідувати ресторани, але тепер у них відібрали таку можливість. Люди стали сприймати споживання їжі як розвагу, оскільки інших не було. Завдання виробника — сформувати у споживача певний образ, ставлення до свого бренду. Завдання бренду — посісти місце в голові у споживача. Чим чіткіше вдається зміцнити бренд для споживача, тим більша ймовірність того, що бренд відбувся. Важливо, щоб людина розуміла, за що вона платить додаткові гроші, яку цінність дає їй бренд, і при цьому відчувала радість від покупки або споживання. А якщо споживач виходить з магазину і йде в інший за конкретним продуктом — це найкраще за все.

Джерело: НВ

Читайте також –

Олександр Смирнов, TABASCO: Навіщо МХП “відмовлявся” від бренду “Наша Ряба” та чи можна це вважати вдалим рішенням


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку