Занурення в Океан: яким буде оновлений ТЦ у Львові на місці легендарного магазину

Занурення в Океан: яким буде оновлений ТЦ у Львові на місці легендарного магазину

11.08.2020 08:30
  2108
Костянтин Симоненко

Дизайнерський супермаркет Сільпо і торгова галерея, бізнес-хаб і смарт-офіси, медично-косметологічні заклади, а також художня школа та велика ресторанна зона з терасою. Що запропонує відвідувачам новий мультифункціональний центр Океан у Львові.

Цей матеріал доступний російською мовою

Вже цієї осені у Львові на вулиці Володимира Великого, 26 А, планується відкриття нового торгового центру Океан, будівництво якого розпочалося минулого року. Примітно, що довгі роки за вказаною адресою працював магазин «Океан», який був побудований ще в 1982 році. У 2019 році Львівською міською радою був підтверджений проект реконструкції будівлі зі зведенням на його місці сучасного торговельного центру з автентичною назвою.

В інтерв’ю RAU Петро Пуняк, директор з розвитку компанії Ріел-Естейт, яка реалізує амбітний проект, розповів про те, яким буде новий торговий простір, про основні «точки тяжіння» для майбутніх відвідувачів та концепцію поєднання в одній будівлі місця для роботи, навчання, шопінгу та релаксу.

– Цієї осені у Львові має відкритися ТЦ Океан на місці легендарного рибного магазину. Чи не порушив карантин попередні плани та коли саме ТЦ може відкрити свої двері для відвідувачів?

– Ми продовжували працювати за графіком, тому відкриття торговельного центру має відбутися 23 жовтня 2020 року. Це буде офіційне відкриття одразу всього комплексу, в тому числі нашого якірного орендаря – супермаркету Сільпо, який за традицією буде мати унікальний тематичний дизайн. Він буде розташований на першому поверсі будівлі.

 

– Як буде виглядати новий ТЦ після реконструкції та чи повернеться на фасад легендарна мозаїка?

– Так, звісно, мозаїка «Море і риби» авторства Володимира Патика уже повернулася, а після відновлення буде виглядати навіть краще, ніж раніше. Ці роботи курує його син – художник Остап Патик. Сама будівля буде більша за колишній магазин – цілих шість поверхів (включно з “мінус першим” поверхом), але за рахунок високих стель виглядатиме як восьмиповерхова. Монолітно-каркасна конструкція зі скляним фасадом дозволяє планувати простір під будь-які потреби.

Але саме тому, що поверхи зробили високими, в них дуже зручно розміщувати торгові галереї та просторі офіси . Враховуючи це, ми зробили формат ТЦ з офісними площами. Тобто такий собі симбіоз роботи та шопінгу.

– Якою буде площа ТЦ та які ще об’єкти планується в ньому розмістити?

– Загальна площа ТЦ становитиме більше 5000 кв. м. На першому (наземному) та мінус першому поверхах буде розміщено вже згаданий супермаркет Сільпо. Також під землею будуть технічні приміщення магазину, загальна площа якого становитиме близько 2000 кв. м. Торговий зал супермаркету займе весь перший поверх площею 1300 кв. м. На мінус першому поверсі також буде розміщена невелика торгова галерея на 400 кв. м. Там поки що планується розмістити або магазин спорттоварів, або торгову точку з продажу побутової техніки та електроніки.

Над Сільпо будуть приміщення бізнес-хабу, а на четвертому поверсі – смарт-офіси (приблизно по 100 кв. м) з гарним краєвидом через панорамні вікна. Ці офіси будуть облаштовані всією необхідною інфраструктурою, зокрема, засобами комунікації – заїжджай та працюй. Оскільки це не окрема будівля споруджена «з нуля», а збудована після реконструкції, то формально вона не може вважатися класичним офісом класу «А», але для Львова це дуже якісні приміщення класу «В+».

– Якого типу буде новий торговельний центр (районний чи міський) і на якого покупця будуть розраховані його торговельні площі?

– Оскільки ТЦ розташований на розв’язці, що веде до аеропорту, вокзалу та автовокзалу, можна сказати, що клієнтами будуть всі містяни та гості Львова. Бо до центру міста не дуже далеко – максимум 50 хвилин на міському транспорті. До того ж це спальний район із найбільшою кількістю населення у Львові. Зокрема, з’ясувалося, що приблизно половина айтішників живе саме тут.

Звідси і концепція бізнес-хабу.

– Що ще, крім офісного простору та супермаркету ви запропонуєте своїм відвідувачам?

– На п’ятому поверсі буде розміщена ресторація сучасної української кухні “Хата” з унікальним авторським меню! Смачні страви з печі й тандиру, 16 видів настоянок власного виробництва! Ресторація “Хата” це не тільки неперевершена українська кухня, це ще й нереальної краси інтер’єр українського колориту  в сучасній інтерпретації.

Весь третій поверх ми відводимо під медицину. Тут будуть різноманітні послуги від стоматології до медлабораторій та діагностики, а також заклади естетичної медицини у поєднанні з кабінетами масажу та інших процедур. Відчуваємо велику зацікавленість цих орендарів і за необхідності навіть готові передати їм приміщення на четвертому поверсі. Відповідна концепція також зараз відпрацьовується.

Крім того, в приміщенні ТЦ Океан планується відкрити ще й філію художньої школи імені Новаківського. Вона буде з окремим входом, займаючи на кожному поверсі по 300 кв. м. Тобто це буде ніби будівля в будівлі. Це також має свою привабливість для потенційних відвідувачів ТЦ.

– На покупця з яким гаманцем ви розраховуєте?

– Це так званий «середній» та «середній+», про що свідчить і наш якірний орендар Сільпо. Та й інші орендарі, наприклад, медичні кабінети й особливо естетична медицина, зазвичай розраховані на публіку зі статками. Так само й коворкінг, який планується в нас, буде одним з найкращих у місті, а тому не найдешевшим.

– Які у вас плани на майбутнє і до кінця року?

– Зараз у нас налічується близько 100 000 кв. м комерційної нерухомості у Львові, а до кінця року планується відкриття медичного комплексу та ще декількох ТЦ як у самому Львові, так і в області. Таким чином маємо наміри збільшити наші площі у декілька разів.

По співпраці з нами можна зв’язатися:

0673271164

ukr.westrealtygroup@gmail.com


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку