Огляд sport & outdoor: Nike, Adidas, Under Armour, Decathlon та інші
Decathlon-Drive, проблеми доставки Megasport, падіння прибутків Nike, Under Armour і Adidas та інші новини спортивних рітейлерів під час карантину.
Цей текст доступний також російською мовою
Decathlon-Drive на час карантину
Decathlon запустив у Києві на час карантину Decathlon-Drive – видачу замовлень на парковці. Як повідомляє рітейлер на своєму Facebook, забрати товар можна буде після онлайн-оплати вже через дві години після замовлення. Послуга працює лише в магазині на вул. Берковецька, 6 – біля Lavina Mall в Києві.
Також, як стало відомо, з 11 травня обидва київські магазини почали свою роботу. Проте як зазначили в компанії, відкрита площа магазинів скорочена до 300 кв. м, а кількість відвідувачів у приміщенні не буде перевищувати 30 осіб.
Megasport заявляє про затримку онлайн-замовлень
Про це рітейлер заявив на своїй сторінці Facebook. “В період карантину на нашому сайті підвищилася кількість замовлень. Саме тому, можливі затримки в обробці”, – повідомила компанія. Нагадаємо, 18 березня Megasport запустив безкоштовну доставку товарів до відділення Нова пошта та кур’єрами. Як повідомив рітейлер, пропозиція діє на час карантину на весь асортимент.
Як стало відомо пізніше, 11 травня магазини Megasport знову розпочали роботу, проте з обмеженнями: на 10 кв. метрів торгового залу може перебувати лише одна особа і клієнт допускається у магазин лише у засобах індивідуального захисту.
Прибуток Adidas впав на 93% через обмеження під час карантину
Adidas оголосила про падіння прибутку в першому кварталі на 93% і зниження продажів на 19%. Операційний прибуток компанії в першому кварталі впав до 65 млн євро, тоді як аналітики прогнозували прибуток в 263 млн євро, передає БізнесЦензор з посиланням на Reuters. Продажі компанії за звітний період впали до 4,75 млрд євро в порівнянні з очікуваними аналітиками 4,85 млрд, свідчать дані Refinitiv Eikon. Компанія попередила про можливе падіння показника на 40% у другому кварталі.
Adidas повідомив, що не може дати прогноз на поточний рік, враховуючи невизначеність щодо того, коли магазини знову відкриються. На даний момент закрито понад 70% магазинів компанії по всьому світу, а 35-відсотковий підйом онлайн-торгівлі в першому кварталі зміг компенсувати це лише частково.
В якості підтримки, щоб пережити вплив коронавірусу, спортивний гігант отримав від уряду Німеччини кредит на 3 млрд. євро. Німецький державний банк надає 2,4 млрд євро, а Консорціум приватних банків, таких як Deutsche Bank, HSBC і Bank of America, додасть залишилися 600 мільйонів євро. Однією з умов цієї угоди є те, що компанія не буде виплачувати дивіденди акціонерам до повного погашення кредиту.
У Nike оборот виріс, проте чистий прибуток впав
Чистий прибуток Nike в третьому кварталі (з грудня по лютий) впав на 23% до $837 млн. Про це повідомляє Retail Detail з посиланням на прес-службу рітейлера. В той же час товарообіг виріс на 5% – до $10,1 млрд, а онлайн-продажі навіть зросли на колосальні 36%. Проте в четвертому фінансовому кварталі спортивний гігант прогнозує вже падіння по всмі показникам.
Продажі Under Armour впали на 23%
Продажі одягу також впали на 23% до $598 млн, в той час як виручка від продажу взуття знизилася на 28% до ;210 млн, а доходи від аксесуарів знизилися на 17% до $68 млн. Про це йдеться в повідомленні компанії, – пише CBNB. Під час телефонної конференції з аналітиками в Under Armour повідомили, що виручка може скоротитися на 50-60% у другому кварталі, оскільки попит на їх товари залишається обмеженим. Компанія зазначила, що другий квартал буде найважчим для проходження, проте решта року може стати дуже стимулюючою.
Читайте також
Огляд sport & outdoor: Intersport Outlet, Decathlon, Nike та інші