Огляд новин drogerie&beauty: EVA, The Body Shop, Brocard, ISEI та інші
Підсумки 2020 року Лінії магазинів EVA та L’Oreal, відкриття нових магазинів Brocard, The Body Shop, Isei та нової аптеки Подорожник, а також інші новини у сфері drogerie&beauty за перші місяці 2021 року.
Лінія магазинів EVA підвела підсумки 2020 року
Пандемія коронавіруса, карантин і локдаун не зупинили розвиток Лінії магазинів EVA. За минулий рік мережа магазинів EVA стала більше на 88 торгових точок, а загальний обсяг інвестицій в 2020 році склав 400 млн грн.
В 2020 році лінія магазинів EVA вперше в своїй історії подолала психологічну межу в 100 млн одиниць товару власних торгових марок, які реалізувала протягом року і має в своєму портфелі 48 ВТМ. У 2020 році компанія почала тестування нового інструменту продажів товарів ВТМ через вендингові апарати. Перші три апарати встановлені в київських ТЦ Піраміда і Retroville, а також дніпровському ТЦ Караван. У них можна придбати колготки власної торгової марки – Viv’en Petty.
Кому належать найбільші мережі drogerie & beauty України
Аналітика українського рітейлу сегмента drogerie & beauty: які компанії розвивають найбільші мережі магазинів краси та догляду в Україні, та хто їх власник. RAU представляє дані про компанії, власників і кількість магазинів операторів даного сегменту на 1 січня 2021 року. Зібрана в матеріалі інформація була отримана від прес-служб, з офіційних сайтів компаній та інших відкритих джерел. Само дослідження доступне за посиланням.
Частка онлайн-продажів L’Oreal у 2020 році досягла рекордних 26,6%
Французька косметична компанія L’Oreal розкрила фінансові показники за підсумками роботи у 2020 році: загальні продажі компанії впали на 4,1% до 27,99 млрд євро, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer. Продажі в Європі та Північній Америці показали зниження на 10,3% і 7,4% відповідно. При цьому продажі в Китаї в минулому році зросли на 27%, і 56% з них припало на онлайн-канали. Також компанія зафіксувала рекордне зростання інтернет-продажів, які збільшилися за минулий рік на 62%, досягнувши 26,6% від загального обсягу. «Завдяки своїй силі в цифровий і електронної комерції, яка знову значно зросла під час кризи, L’Oréal змогла підтримувати тісні відносини з усіма своїми споживачами і в значній мірі компенсувати закриття точок продажів», – заявив глава L’Oréal Жан-Поль Агон.
Індустрія краси
23 січня відкрився новий магазин мережі магазинів “Індустрія краси”. Черговий beauty простір з професійними засобами для манікюру та волосся знаходиться у Києві на вулиці Драйзера, 8.
Inglot Ukraine
28 січня в ТРЦ City Center (м. Миколаїв) з’явився новий магазин косметики – Inglot Ukraine, де представлений широкий вибір брендової декоративної косметики, аксесуарів, а також засоби для нанесення макіяжу.
The Body Shop
10 лютого в ТРЦ Sky Mall відкрився новий магазин британської натуральної косметики для тіла The Body Shop. Це другий магазин цього бренду в Україні, перший відкрився 10 грудня 2020 року в ТРЦ Lavina Mall.
Новий магазин Brocard відкрито в Тернополі
12 лютого 2021 року компанія «Брокард-Україна» відкрила магазин формату street retail в центрі Тернополя – на вул. Гетьмана Сагайдачного, 4. Магазин площею 185 кв. м став другою роздрібною торгівельною точкою Brocard в Тернополі.
Новий тернопільський Brocard виконано у фірмовому чорно-білому стилі мережі. Для оптимізації пошуку, вибору та придбання необхідного товару магазин розділений на секції, бренди і товарні групи: жіночій і чоловічий простір, зони парфумерії, декоративної косметики, засобів догляду за шкірою і волоссям – щоб б’юті-шопінг був ще більш приємним і комфортним. У новому магазині представлені більше 80 преміальних брендів парфумерії та косметики (Chanel, Dior, Guerlain, Clarins, Givenchy, Gucci, Collistar, Dolce & Gabbana, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Elizabeth Arden, Carolina Herrera, Versace та інші).
Новий магазин ISEI в ТРЦ Forum Lviv
Мультибрендовий магазин ISEI, що пропонує кращі засоби по догляду за шкірою, декоративну косметику, а також засоби для прання та прибирання від провідних виробників Японії, Південної Кореї і Європи, відтепер представлений в ТРЦ Forum Lviv. Торговий об’єкт, площею близько 40 кв.м, розмістився на першому поверсі, в сервісній галереї ТРЦ.
Мережа аптек Подорожник відкрила ювілейну 900-у аптеку в Україні
“Мережа аптек Подорожник впевнено рухається до досягнення цілі: відкриття 1000 аптеки. Кожне наше наступне відкриття робить якісні ліки та фармацевтичну опіку доступнішими для українців, чим ми дуже пишаємося”, – прокоментував виконавчий директор мережі аптек Подорожник Тарас Коляда. За його словами, ключовим в новій торговій локації є фармацевтична опіка, яку в компанії називають головною складовою сервісу мережі. Аптека характеризується відкритим торговим залом та трейд-маркетинговими активностями.
Нагадаємо, згідно з даними Proxima Research, в останні п’ять років Подорожник– найдинамічніший фарм-рітейл в країні. Компанія стартувала у Львові як «Добра аптека», потім еволюціонували у «Дешева аптека», поки не перейменувалися на «Подорожник». Також мережа розвиває бренд-дискаунтер БАМ.
Новий магазин VIVASAN в Blockbuster Mall
15 лютого відбулося відкриття нового еко-френдлі магазину лікувальної та декоративної косметики швейцарського бренду VIVASAN в Blockbuster Mall.
У магазині можна придбати ефірні та базові масла, мультивітамінні комплекси, лікувальні креми і гелі, засоби догляду за волоссям і багато іншої продукції.
Читайте також –
Новини fashion-рітейлу за місяць: Inditex, New Yorker, LC Waikiki, Mango та інші