Огляд дитячих магазинів та ДРЦ: Будинок іграшок, Антошка, Чудо Острів, Neopolis та інші

Огляд дитячих магазинів та ДРЦ: Будинок іграшок, Антошка, Чудо Острів, Neopolis та інші

17.12.2021 08:15
  1157
Костянтин Симоненко

Будинок іграшок починає тестувати модель маркетплейсу, відкриття другого дитячого магазину Чудо Острів в Одесі, найбільший в Україні магазин Антошка та розважальний центр Neopolis у ТРЦ Respublika Park, а також інші новини ринку.

Цей матеріал доступний російською мовою

Будинок іграшок починає тестувати модель маркетплейсу та роботу по франчайзингу

Як повідомляє Retailers, рітейлер дитячих товарів та іграшок Будинок Іграшок тестує роботу за моделлю маркетплейсу спільно з платформою Hubber. Як стало відомо з поста на сторінці Hubber у Facebook, на даний момент продавати свої товари на сайті Будинок іграшок можуть лише постачальники платформи. Рітейлер працює лише з виробниками та офіційними постачальниками, які надають сертифікати автентичності на товари. Компанію насамперед цікавлять: гойдалки, батути, ролики, скейти, велосипеди, столики для годування, товари для догляду за дітьми. Незабаром з’являться й інші категорії.

У жовтні 2021 року Будинок іграшок представив новий проект з франчайзингу. Тепер партнери компанії зможуть відкрити магазин мережі у своєму місті. Будинок іграшок – найбільша в Україні мережа магазинів іграшок для дітей та дорослих, на українському ринку працює вже 23 роки. Станом на листопад 2021 року працюють 64 магазини мережі у всіх регіонах України, в асортименті мережі близько 30 000 позицій, усі товари мають сертифікати якості. Середній чек у магазинах компанії – 600 грн.

Для відкриття магазину франчайзі мають сплатити $40 000 паушального внеску, інші стартові інвестиції становитимуть ще $115 000. Рентабельність магазину за прогнозами становитиме 10% вже в перший рік, вихід на точку беззбитковості за планом – за три місяці. Відповідно, інвестиції окупляться за період від 28 місяців. Середній прибуток магазину Будинок іграшок – від 136 000 грн. на місяць.

Цього року компанія планує відкрити лише кілька франчайзингових магазинів, адже до вибору партнерів ставляться дуже відповідально. Детальніше про це можна дізнатися тут.

Найбільший магазин Антошка у ТРЦ Respublika Park

Як повідомив на своїй сторінці в Facebook директор з операцій та розвитку мережі Антошка Іван Чівкін, 12 листопада, в день відкриття найбільшого торгово-розважального центру України ТРЦ Respublika Park відкрився найбільший магазин Антошка в Україні, розташований у цьому ж ТРЦ. Як повідомлялося раніше, його площа 1530 кв. м. Простір магазину зонований відповідно до трьох ключових категорій товарів: харчування та догляд за дитиною (Baby care), іграшки (Fun), а також одяг та взуття (Fashion).

Підсумки року в індустрії іграшок

У рамках щорічної бізнес-конференції «Ринок іграшок в Україні» представники понад 120 українських компаній індустрії іграшок обговорили актуальні проблеми галузі. Президент Української асоціації індустрії іграшок (УАІІ) та СЕО групи компаній Kiddisvit Павло Овчинников презентував підсумки року даного сегменту та перспективи його розвитку. Зокрема, швидкість змін та високий ступінь невизначеності на ринку все частіше призводить до банкрутств: у 2021-му з Kiddisvit перестало працювати 167 клієнтів, а на їхнє місце прийшло 134 нові компанії.

За оцінками УАІІ, обсяг ринку іграшок в Україні за 2020 рік просів на 9% до 2018 року – до $242 млн. Причина падіння – пандемія COVID-19. За І півріччя 2021-го обсяг ринку зріс на 6,2% – до $256 млн. Ці цифри включають продажі усього ринку іграшок, у тому числі Happy Meal у McDonald’s та програми лояльності в супермаркетах. Ще однією проблемою цього року стали залишки товарів, привезених наприкінці минулого року. І це незважаючи на те, що продажі в роздріб були досить добрими. Ситуація з експорту іграшок з України покращала: за дев’ять місяців поточного року експорт українських товарів зріс на 50%, що вже перевищує обсяг продажу всього 2020 року.

Основний канал продажів іграшок, як і раніше, спеціалізовані магазини (57%). Серед ключових трендів – зростання попиту на настільні ігри, а також іграшок для розвитку емоційного інтелекту. Докладніше про нові тренди читайте тут.

Парк розваг Neopolis в ТРЦ Respublika Park

12 листопада по вул. Кільцева дорога, 1, розпочав роботу найбільший торговельно-розважальний центр України – Respublika Park. Одним із якірних операторів об’єкта став інноваційний digital-парк розваг – Neopolis площею 11 000 кв. м, розроблений та втілений компанією KCC Entertainment Design (Бельгія). Ще до входу в Neopolis знаходиться найбільша в Європі американська гірка під дахом ТРЦ — довжиною 500 метрів. Свій старт вона бере безпосередньо в digital-парку Neopolis, але пронизує весь атріум торгово-розважального центру. Також в атріумі знаходиться башта падіння заввишки 21 м.

У Neopolis злилися воєдино VR, AR та MR технології. Гостей зустрічає понад 30 атракціонів усіх типів — екстремальних, сімейних, інтерактивних, спортивних, при цьому в них використовуються технології віртуальної, доданої та змішаної реальності. Атракціони розраховані на всі вікові групи: дітей, дорослих та підлітків. Детальніше ознайомитись із атракціонами можна тут.

Ювілейний Kid’s Republic в ТРЦ Ocean Plaza

Як повідомляє UTG company, рітейлер дитячих товарів Kid’s Republic відкрив свій ювілейний та найбільший магазин у ТРЦ Ocean Plaza. На площі 175 кв. м представлений максимальний асортимент іграшок, що розвивають, а також товарів для догляду за дітьми. Новий магазин став ювілейним – десятим – представництвом мережі в Україні. Святкове відкриття відбулося 20 листопада 2021 року. У ТРЦ Ocean Plaza буде представлено максимальний асортимент брендів. Kid’s Republic пропонує товари для догляду за дітьми, годування, школи, великий вибір іграшок для розвитку, розваги чи навчання. Магазин Kid’s Republic відкритий у новому концепті зі світлим дизайном, зручною експозицією товарів та зонуванням.

Другий Чудо Острів в Одесі

Першого дня календарної зими в одеському ТРЦ Острів відкрив свої двері новий дитячий магазин Чудо Острів, зайнявши 600 кв. на четвертому поверсі. Як повідомили RAU у компанії, це вже другий магазин мережі в Одесі. Оновлений сучасний інтер’єр, інтуїтивно зрозуміле розташування товарів, зручні просторі проходи – у концепції нового магазину все націлено на те, щоб зробити зручними та цікавими візити як для маленьких гостей, так і для їхніх батьків. У новому Чудо Острові представлений широкий вибір товарів відомих, світових брендів, а також багато цікавих іграшок власних торгових марок.

У мережі постійно діють різні акції та спеціальні пропозиції, а програма лояльності «ВАУ бонус» надає постійним клієнтам значні переваги.

Fly Kids у харківському ТРЦ Караван

4 грудня свої двері відкрив оновлений комплекс дитячого розважального центру Fly Kids у Харкові. Про це повідомляється на офіційній сторінці торгової мережі у Facebook. Нові атракціони, цікаві ігрові зони, яскраві шоу-програми та сучасні анімації чекають на відвідувачів у харківському ТРЦ Караван за адресою вул. Героїв праці, 7

Читайте також –

Огляд дитячих магазинів і ДРЦ: Антошка, Чудо Острів, Мультіпарк, MYplay та інші


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку