Огляд ресторанів і кафе: Пузата Хата, Чорноморка, GastroHub, WOG Cafe, Сушія та інші

Огляд ресторанів і кафе: Пузата Хата, Чорноморка, GastroHub, WOG Cafe, Сушія та інші

17.08.2018 08:05
  758
Микола Маранчак

ТВЦ Метроград готується до відкриття нового фудкорту, нові Пузата Хата та Чорноморка в Києві, розвиток мереж Сушія і Vapiano, купівля The Burger компанією Tarantino та інше.

Пузата Хата на Мельникова

Мережа ресторанів швидкого харчування української національної кухні Пузата Хата відкрила новий заклад на вул. Мельникова 83 Д, між станціями метро Лук’янівська і Дорогожичі. Про це повідомляє офіційний Facebook мережі. Нову концепцію ресторану назвали “Live. Love. Eat”, також відобразивши ці слова на стіні закладу.

Нагадаємо, перша Пузата Хата почала свою роботу в 2003 році. На даний момент мережа налічує понад 30 ресторанів у 6 найбільших містах України.

ТВЦ Метроград готується до відкриття нового фуд-корту

Адмінистрация ТВЦ Метроград прийняла рішення про реконструкцію зони фуд-корту, яка в даний момент на 90% зайнята одним оператором. Загальна площа нового фудкорту буде збільшена до 500 кв. м, що складає 5% від GLA торгового центру. Відкриття заплановано на листопад місяць.

«На фуд-корті будуть представлені як азіатський, європейський і американський формати, так і страви традиційної української кухні. Зараз ми ведемо переговори з деякими операторами, які висловили зацікавленість у проекті, а також запрошуємо нестандартні формати, готові до співпраці», – зазначила Ірина Кобзар, генеральний директор управляючої компанії торгового центру.

GastroHub на Столичному ринку

На Столичному ринку 14 серпня відкрили освітній центр GastroHub. Про це пише The Village. В хабі працює центр для професійного навчання кухарів, лабораторія для дослідження локальних продуктів UkrainianFoodLab, PopUp-ресторан, в якому будуть готувати вечері українські та зарубіжні шеф-кухаря, івент-майданчик.

Також у просторі обладнали професійну кухню-студію для майстер-класів, фото/відеостудію для food-зйомки, конференц-зал і коворкінг.

WOG Cafe в аеропорту Бориспіль

Мережа WOG Cafe стала переможцем конкурсу на оренду приміщення загальною площею 47,0 кв. м терміном на 2 роки і 11 місяців (до липня 2021 року включно). Кафе буде розміщено на третьому поверсі пасажирського терміналу D аеропорту Бориспіль.

«Ми давно йшли до цього і будемо раді представити вам кафе нового для нас формату, поєднаного з WOG Market. А це значить, що ще більше товарів буде доступно нашим клієнтам. Крім улюблених кави, хот-догів та сандвічів в новому кафе також будуть представлені товари в дорогу, преса та сувенірна продукція», – заявив Максим П’ятаков, начальник управління громадського харчування WOG Retail.

Він підкреслив, що розвиваючи мережу, компанія WOG у першу чергу розглядає для відкриття нових WOG Cafe транспортні хаби та інфраструктурні об’єкти, оскільки саме цей напрям цікаво з погляду затребуваності серед клієнтів компанії.

Сьогодні в мережу кафеен WOG CAFE входять 386 об’єктів по всій Україні. З них 363 кафе розташовані на АЗК WOG, 16 – в поїздах Інтерсіті та 7 міських кафе – у Києві та Львові.

Meiwei на Русанівці

Холдинг OKKO Group відкрив у Києві на Русанівському бульварі, 1, п’ятий ресторан паназіатської кухні під брендом Meiwei. Як пише The Village, у новому закладі дизайнери продовжили концепцію першого ресторану міського формату з просторим залом з каміном і відкритою кухнею.

У меню нового Meiwei – традиційні страви паназіатської кухні: закуски дім-сами, баоцзи, супи, рис і локшина, бао-бургери і спрінг-роли, десерти, лимонади та інше. Крім основного меню, ресторан пропонує сезонні новинки від шефа.

З відкриттям нового ресторану розширилася зона доставки мережі на територію Русанівки, Березняків, Позняків, а також частково на Дніпровський і Дарницький райони. Нагадаємо, що до кінця року в компанії планують довести кількість ресторанів в Україні до 10 об’єктів. Нові заклади паназіатської кухні з’являться не тільки в Києві, але також у Львові та Одесі.

Розширення мережі Vapiano

Мережа Vapiano планує розширитися до 7 ресторанів в Україні за 3 роки. Про це в коментарі порталу LIGA.net повідомив ресторатор Андрій Здесенко. «протягом року мають відкритися», — сказав він, зазначивши, що інвестиції у відкриття одного закладу становлять 1,3 млн євро без урахування вартості франшизи. За словами Здесенко, новий заклад може з’явитися на столичному Подолі.

Ресторатор додав, що за умов франшизи в Україні протягом п’яти років повинно було бути відкрито сім ресторанів. «Свій перший ресторан ми відкрили в 2014 році. І, враховуючи ситуацію в країні, власники мережі зробили для нас канікули на три роки. Цей термін закінчився, і ми маємо намір виконати заплановане протягом трьох наступних років», — сказав він.

Власник Vapiano в Україні зазначив, що в українських ресторанах середній чек становить 170 грн. Київське заклад, за його словами, щодня відвідують 650 осіб, львівський ресторан — близько 500 чоловік в день.

Розвиток Сушія

Мережа ресторанів японської кухні Сушія за три роки планує переформатувати всі свої закладу і наростити частку доставки до 33-35%. Як пише портал delo.ua про це повідомив СЕО мережі Антон Ходисько. За його словами, у найближчих планах компанії також відкрити один ресторан у Києві. При цьому Ходисько уточнив, що оскільки мережа має негативний досвід відкриття ресторанів по франшизі, в даний час компанія не розвиває франчайзингову напрямок.

«Завдання покрити всі регіони ресторанами Сушія немає. Швидше за все, в найближчі три роки буде відбуватися заміна торгових зон, деякі будемо закривати або зменшувати і відкривати більш перспективні. І однозначно робимо акцент на зростання доставки. Зараз вона складає до 25%, за три роки ставимо за мету збільшити цю частку до 33-35%», — розповів Антон Ходисько.

Зазначимо, що за 2017 рік ресторани у новому дизайні були відкриті у Запоріжжі, Вінниці й у Києві, на Дніпровській набережній і ТРЦ Lavina Mall. «Будівництво нового об’єкта обходиться в $800-900 за квадратний метр»,— уточнив Ходисько. Всього за 2017 рік компанія інвестувала в розвиток понад 20 млн грн.

Tarantino купили The Burger

На українському ресторанному ринку завершена одна з найбільших угод. Київський ресторатор Дмитро Заходякин заявив про продаж п’яти ресторанів — The Bar, The Cake, The Burger, The Burger Mexico, SHO. Про це він написав на своїй сторінці в facebook. Як з’ясувала LIGA.net, раніше Заходякин також вийшов з числа власників мережі Пивна Дума, яка налічує чотири заклади в Києві.

За інформацією LIGA.net, частка Заходякина перейшла до його партнера по бізнесу — співвласнику Tarantino (входить до складу найбільшої київської ресторанної групи Tarantino Family) Володимиру Володарському. Серед його партнерів можуть опинитися екс-заступники колишнього мера Києва Леоніда Черновецького Денис Басс, Віталій Журавський.

«З 1 липня закладу і ресторан THE SHO продані і перейшли в управління новим власникам і новій команді. Ми сподіваємося, що вони зможуть зберегти і розвинути наше дітище, а ми, в свою чергу, отримали найвищу оцінку нашого бізнесу і необхідний ресурс для подальшого розвитку і нових перемог», — написав Заходякин.

Чорноморка на Лук’янівці

Мережа ресторанів Чорноморка, також позиционирущая себе, як “рибна екоЛавка”, поповнилася закладом на вул. Мельникова, 83 А в Києві. У меню представлені супи, основні страви та салати. Також у закладі можна придбати свіжу рибу, включаючи кефаль, ставриду, камбалу, бички, дунайський оселедець, мідії, креветки, устриці і багато іншого. Новий заклад став шостим для мережі в Києві.

Читайте також попередній огляд –

Новини ресторанів і кафе: McDonald’s, Salateira, Domino’s Pizza, Dvor76 та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку