Як зміниться рітейл до 2030 року – прогноз CBRE

Як зміниться рітейл до 2030 року – прогноз CBRE

13.12.2017 02:30
  841
Виктор Нагорский

Гнучкі умови оренди, точні терміни доставки, спрощення процедур повернення, акцент на враженнях та інші зміни, які очікують сферу роздрібної торгівлі.

Згідно з прогнозами CBRE, рітейл на головних вулицях міст в майбутньому очікують серйозні зміни, так як орендарі торгової нерухомості стають різноманітнішими. Традиційні фізичні магазини зосередять свою увагу на враженнях, які будуть отримувати покупці, а нові бренди і нові об’єкти оренди зіграють ключову роль в кардинальному переосмисленні шопінгу до 2030 року.

У дослідженні «Майбутнє рітейлу 2030», опублікованому CBRE, розглядаються деякі з факторів, які змінять сектор рітейлу до 2030 року.

У наступному десятилітті на центральних вулицях міст будуть представлені нові бренди, що орієнтуються на враження від шопінгу і підтримують тісний контакт з місцевими жителями.

Тенденція до скорочення терміну і більш гнучких умов оренди також сприятиме зміні пулу магазинів, оскільки власники будуть залучати нові бренди.

CBRE також очікує спрощення і прискорення процедур повернення придбаних товарів. Безпілотні апарати забиратимуть товар безпосередньо у покупця, або зі спеціальних пунктів повернення. Рітейлери будуть пропонувати кілька стандартних варіантів, більш зручних для покупця, в тому числі з попередньо визначеними термінами та місцями повернення.

Ендрю Фіпс, керівник відділу досліджень ринку торгової нерухомості CBRE в Великобританії та Європі, Близькому Сході та Африці, прокоментував: «Наступні десять років змінять сферу рітейлу. Рітейл на центральних вулицях перебудовується: змінюється як сам процес покупки, так і варіанти доставки і повернення. Рітейлери будуть прагнути зробити концепцію покупки максимально продуманою і зручною, одночасно пропонуючи покупцеві можливість отримання нового, захоплюючого досвіду».

Кастомізація стане новим способом забезпечення лояльності

В епоху соціальних медіа споживачі розглядають продукти як ще один спосіб висловити свою індивідуальність. Бренди, здатні адаптувати продукти та пов’язані з ними враження для задоволення індивідуальних потреб покупців, зможуть успішніше залучити прихильників і розраховувати на повторні покупки. У найближчі роки технічний прогрес і гнучкі системи виробництва допоможуть компаніям індивідуалізувати товари та послуги без значного збільшення витрат.

Економіка загального споживання стане нормою

Розмір і вплив багатьох компаній, заснованих на принципах економіки загального споживання, вже зараз наближаються до показників деяких найбільших світових компаній або перевищує їх. Скоро більшість цінних світових брендів будуть засновані на спільному споживанні, а доступ до благ стане більш важливим, ніж володіння ними.

Інформація про статус доставки стане більш точною

Для більшості товарів пропонуються на вибір поки великі періоди доставки і споживачі вибирають тих продавців, які здатні забезпечити більш точні терміни доставки. У майбутньому для точного визначення місця розташування замовлення буде використовуватися прогнозована структура даних, яка дозволить точно і з високою вірогідністю прогнозувати час доставки вже при купівлі товару.

Гнучкі умови оренди стануть більш поширеними

Орендарі, які потребують тривалих термінів оренди, не зникнуть, але вони будуть в меншості. Збільшується частка незалежних брендів, які використовують модель тимчасового торгового пункту, що прагнуть запропонувати більш персоналізовані послуги конкретним ринкам і аудиторіям, замість того, щоб відкрити один великий флагманський магазин.

Індивідуальний підбір пропозицій стане нормою в рітейлі

Вже зараз, в умовах все більш конкурентного ринку, споживачі вимагають більш привабливих пропозицій і проявляють виражену лояльність до тих брендів, які готові адаптувати свої продукти до потреб споживачів. Нові технології спрощують індивідуальний підбір продукту, причому рітейлери будуть використовувати дані про взаємодію з клієнтами, щоб більш ефективно пропонувати додаткові продукти – або при першій покупці, або при подальшому контакті.

Споживачі зможуть спробувати продукт, перш ніж заплатити за нього

Схема ознайомлення з товаром перед купівлею стане загальноприйнятою в роздрібній торгівлі. Віртуальна реальність і тактильні технології дозволять споживачам ознайомитися з товаром, не купуючи його. Враження матимуть реальний характер, тому рішення, засновані на них, будуть максимально об’єктивними.

Читайте також –

Юрій Ліщук, Nielsen: Найближча реальність рітейлу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  124
Усі новини ринку