Новини ТРЦ: Ocean Mall, Амстор, ХІТ MALL, Victoria Gardens та інші

Новини ТРЦ: Ocean Mall, Амстор, ХІТ MALL, Victoria Gardens та інші

19.02.2021 08:00
  2243
Микола Маранчак

Дати відкриття ХІТ MALL та Ocean Mall в Києві, аквапарк у ТРЦ Fabrika в Херсоні, друга черга ТРЦ Остров, підсумки роботи роботи Arricano, Budhouse Group, Forum Lviv в 2020-му та інші.

Цей текст доступний також російською мовою

Столичний ТЦ ХІТ MALL з супермаркетом Novus відкриється у травні 2021 року

Про це RAU повідомила консалтингова компанія Retail & Development Advisor (RDA), яка виступає брокером ТЦ ХІТ MALL. За словами директора RDA Таїсії Литовченко, зведення ХІТ MALL почалося ще у 2018 році, а зараз проект виходить на фінальний етап реалізації. Будівництво здійснюється відповідно до раніше затвердженого графіка: вже розпочато оздоблювальні роботи всередині об’єкта, проводиться благоустрій прилеглої території. Тому девелопер не має наміру затримувати введення ТЦ в експлуатацію, і планує відкрити його вже у травні цього року.

ХІТ MALL – це чотирьохрівневий торговий комплекс, який знаходиться в густонаселеному житловому масиві на проспекті Перемоги, 134/1. Його загальна площа складе близько 16 000 кв. м, тоді як орендна – майже 10 000 кв. м.

Столичний ТЦ ХІТ MALL з супермаркетом Novus відкриється у травні 2021 року

ТРЦ Ocean Mall відкриється восени 2021 року

Про це в інтерв’ю RAU розповів Вагіф Алієв — девелопер проекту. “Ocean Mall ми відкриваємо у вересні. Але запустимо його десь у жовтні-листопаді. Він буде 200 000 кв. м. З них 40 000 кв. м відведено під entertainment, також відкриються магазини H&M, Zara, IKEA”, – заявив він.

Нагадаємо, строки запуску ТРЦ неодноразово переносив. Так, спершу власник проекту Вагіф Алієв, який викупив Ocean Mall за $20 млн у Василя Хмельницького, заявляв про намір побудувати ТРЦ вже до кінця 2018-го. Пізніше строки були перенесені на кінець літа 2019-го, проте будівництво триває й досі.

Аквапарк у херсонському ТРЦ Fabrika

У херсонському ТРЦ Fabrika розпочато роботи з будівництва аквапарку, площа якого складе 4000 кв. м. Про це RAU повідомила компанія Budhouse Group – девелопер проекту. “Середня місткість аквапарку складе близько 400-500 осіб, а в пікові дні кількість відвідувачів може досягати 2000”, – говорить Олександр Мельников, керуючий ТРЦ Fabrika.

В аквапарку працюватиме найбільший басейн у місті (для дорослих – понад 350 кв. м, для дітей – на 200 кв. м) з атракціонами, джакузі, сауною, рестораном, коктейльним баром. Також буде сцена для проведення концертів з відомими зірками шоу-бізнесу. Відкриття комплексу заплановано на травень 2021 року.

Море близько: у херсонському ТРЦ Fabrika відкриється аквапарк

ТРЦ Victoria Gardens підсилює свій tenant-mix магазинами групи MD Fashion

Як повідомили RAU в ТРЦ Victoria Gardens, магазин STEM в якому об’єднані всесвітньо відомі бренди преміум–класу Tommy Hilfiger, Gant, DIESEL, Pepe Jeans, Fornarina, Lacoste і DKNY, Polo Ralph Lauren та інші, вже відкрив свої двері в грудні 2020 року. Магазин знаходиться на першому поверсі торгового центру поруч з магазином Walker і займає площу 231,20 кв. м.

У рамках започаткованих змін уже навесні 2021-го очікується відкриття магазинів Calvin Klein, загальною площею 140 кв. м і Tommy Hilfiger трохи більшою площею в розмірі 189 кв. м. Обидва ці магазини, до речі, вже зараз представлені в ТРЦ Victoria Gardens в форматі шоу-руму і відновлять роботу відразу ж після закінчення посиленого карантину. Компактні корнери розмістилися на першому поверсі в центральному атріумі з асортиментом нових жіночої та чоловічої колекцій.

ТРЦ Victoria Gardens підсилює свій tenant-mix магазинами групи MD Fashion

Глава Concorde Capital купив торгові центри Амстор за 456 млн грн

В системі Прозорро.Продажі відбувся аукціон з продажу торгових центрів, земельних ділянок та торгового обладнання мережі Амстор в Запоріжжі, Маріуполі, Мелітополі, Краматорську, Кременчуку, Бердянську та Одесі. Як пише портал Бізнес Цензор з посиланням на Finbalance, переможцем аукціону з пропозицією 456 млн грн стала компанія Мадера Девелопмент, кінцевим бенефіціаром якої виступає засновник і глава інвесткомпанії Concorde Capital Ігор Мазепа. Стартова ціна лота становила 283,5 млн грн, повідомляє Finbalance.

Продаж відповідних об’єктів нерухомості відбувся в рамках ліквідації ТОВ “Амстор”. Ця структура була визнана банкрутом рішенням Госпсуду Дніпропетровської області від 2019 року.

Раніше Господарський суд Дніпропетровської області визнав банкрутом Торговий дім Амстор Вадима Новинського і відкрив ліквідаційну процедуру.

Смарт-холдинг Новинського позиціонував свою Амстор Рітейл Груп як компанію з управління комерційною нерухомістю, яка виступає оператором 14-ти торгових центрів, що функціонують у восьми містах Центральної та Східної України.

Глава Concorde Capital купив торгові центри Амстор за 456 млн грн

Друга черга ТРЦ Остров

Відкриття другої черги торгово-розважального центру Остров в Одесі заплановано на кінець літа 2021 року. Її якорями стануть супермаркет Сільпо, турецький fashion-рітейлер LC Waikiki, магазин Sportmaster і дитячий розважальний центр. Про це RAU повідомила прес-служба консалтингової компанії Cushman & Wakefield, яка виступає брокером ТРЦ Остров. За інформацією компанії, загальна площа другої черги об’єкту складе 30 700 кв. м, орендна – більше 15 700 кв. м. Таким чином загальна площа обох фаз проекту зросте до більш ніж 70 000 кв. м, тоді як орендна складатиме 37 800 кв. м.

В Cushman & Wakefield також відзначають, що компанія вже підписала попередні договори оренди з продуктовим супермаркетом Сільпо на площу 2463 кв. м, турецьким рітейлером одягу, взуття та товарів для дому LC Waikiki (1611 кв. м), дитячим розважальним центром (6500 кв. м), супермаркетом товарів для спорту, туризму і активного відпочинку Sportmaster (1477 кв. м). Також у об’єкті запрацюють магазин товарів для навчання й творчості Librarium (623 кв. м), ювелірна крамниця Золотий Вік (87 кв. м), точка мережі Аптека Гаєвського (77,4 кв. м), а на першому поверсі торговельно-розважального центру розмістяться магазини нижньої білизни італійських брендів Intimissimi та Calzedonia (68 кв. м і 64 кв. м відповідно).

В Одесі відкриється друга черга ТРЦ Остров з магазинами Сільпо, LC Waikiki та Sportmaster

Підсумки Arricano в 2020 році

Девелоперська компанія Arricano, яка управляє чотирма торгово-розважальними центрами в Києві та регіонах України, відзвітувала про результати роботи в 2020 році. Як повідомила RAU прес-служба компанії, протягом 2020 року уряд впроваджував обмеження соціальної взаємодії у громадських місцях. У результаті робота торгово-розважальних центрів Arricano Group була частково припинена, а доступ відвідувачів до ТРЦ обмежено на 52-81 дні, в залежності від регіону. Дозволено було вести діяльність лише деяким операторам із переліку найнеобхідніших категорій товарів.

Незважаючи на тимчасове закриття інших магазинів та обмеження доступу в ТРЦ, рівень заповненості торгових площ у портфоліо Arricano Group склав 99%. Даний показник технічної вакантності 1%  у компанії залишається незмінним із 2018 року.

Трафік торгово-розважальних центрів Arricano Group у 2020 році, включно з періодами дій урядових обмежень, склав 33,1 млн відвідувачів, що на 19% менше, ніж у 2019-му. Показником популярності ТРЦ є трафік у ті періоди минулого року, коли торговельні центри працювали в звичайному форматі без урядових обмежень. Тоді кількість відвідувачів ТРЦ зменшилася лише на 5% у порівнянні з аналогічним періодом 2019-го. Також, протягом 2020 року, в Arricano Group було підписано 89 нових договорів оренди на площу 8884 кв. м. Серед нових ритейлерів – New Yorker, Flo, Decathlon.

Підсумки Arricano в 2020 році: річний трафік, зниження товарообігу і нові договори оренди

Budhouse Group підвів підсумки роботи своїх торгових центрів в 2020-му

Як повідомили RAU в компанії, торгові центри Budhouse Group в 2020 році відвідали 19,4 млн осіб, що на 28% менше, ніж в 2019 році. Таким чином, на 1000 кв. м орендної площі в день було в середньому близько 480 відвідувачів. Причина криється в карантинних обмеженнях. Це вперше за час роботи торгових центрів компанії зниження відвідуваності по відношенню до попереднього року. Найменше зниження відвідуваності було в ТРЦ Fabrika (-23%). У січні-лютому 2020 року відвідуваність ТРЦ традиційно росла, але з березня по грудень кількість відвідувачів різко скоротилася. В середньому відвідувачі були в торгових центрах BHG 7 раз на місяць і проводили в них 74 хвилини за одне відвідування. Це на 16% менше, в порівнянні з 2019 роком і пов’язано з обмеженням роботи сектора розваг та громадського харчування.

У порівнянні з 2020 роком, товарообіг торгових центрів в гривневому еквіваленті істотно знизився. Якщо в 2018 році середній приріст склав 23,3%, а в 2019 році 12,8%, то в 2020 році з відомих причин товарообіг скоротився на 11%. Загальний товарообіг торгових центрів BHG в 2020 році склав близько 6,8 млрд гривень. Найменше падіння спостерігалося в ТРЦ Lubava (-2,6%). У той же час середня орендна ставка в 2020 році в місяці роботи без обмежень скоротилася на 4% в доларовому еквіваленті.

Результати діяльності ТРЦ Forum Lviv в період пандемії

Попри виклики, спричинені пандемією COVID-19 та карантинними обмеженнями в ТРЦ Forum Lviv має місце позитивна динаміка ключових показників та задовільні результати діяльності. Рівень заповненості ТРЦ станом на лютий 2021 року становить 99,6%, а споживчий кошик за ІІ півріччя 2020 року зріс на 20% в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року.

Портфель брендів ТРЦ було оновлено та додатково укріплено новими для України та Львова брендами. Серед ключових змін в тенант-міксі ТРЦ Forum Lviv в 2020 році варто зазначити: відкриття першого в Україні магазину відомого польського бренду Ochnik, першого в Україні магазину турецького рітейлера взуття FLO, першого в Україні Intimissimi Uomo, а також перших у Львові Under Armour та Tezenis.

Нові обличчя для львів’ян: результати діяльності ТРЦ Forum Lviv в період пандемії

Читайте також

Новини ТРЦ: Аладдін, Lavina Mall, Nikolsky, ОЛДІ, Pioneer та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні...
time icon  
  31
Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Чому мережа аптек Бажаємо здоров’я відкриває нові аптеки в селах навіть попри те, що це не завжди економічно вигідно,...
time icon  
  74
Усі новини ринку