Новини магазинів товарів для дітей: Антошка Outlet, MYplay, Чудо Острів та інші
Відкриття флагманського Антошка в ТРЦ Ocean Plaza та першого Антошка outlet, два нових MYplay, перший Librarium в Харкові, ринок іграшок України в 2020 році в цифрах та інше.
Цей матеріал доступний російською мовою
Антошка в ТРЦ Ocean Plaza
17 грудня на другому поверсі ТРЦ Ocean Plaza відбудеться святкове відкриття нового магазину Антошка в Києві. Магазин площею майже 1200 кв. м стане одним з флагманів мережі, й запропонує всі ключові товарні категорії. Простір буде зоновано відповідно до трьох ключових категорій товарів: харчування та догляд за дитиною (Baby care), іграшки (Fun), а також одяг і взуття (Fashion).
“Зараз ми розглядаємо кілька об’єктів для відкриття нових магазинів. Але їх реалізація, швидше за все, буде тільки у 2021 році”, – розповів директор з операцій та розвитку мережі Антошка Іван Чивкін.
Перший в Україні Антошка Outlet
10 грудня мережа дитячих магазинів Антошка також відкрила свій перший об’єкт в форматі Outlet. Магазин знаходиться на першому поверсі київського ТЦ Rive Gauche. В асортименті представлено дитячий брендовий одяг та взуття за цінами розпродажу. Торгова точка стала 43-м магазином мережі та 16-м у київському регіоні.
Два нових MYplay
Мережа MYplay запустила формат MINI Shop та відкрила ще три нових магазини. З моменту прийняття рішення, магазин в новому форматі відкрили всього за п’ять днів. Як повідомили RAU в прес-службі мережі, магазин нового формату має два входи – з фасаду та з середини торгово-розважального центру NEO Plaza, та займає площу близько 50 кв. м. “В наш час найголовніше – це час і швидкість. І ми намагаємося слідувати цим трендам сучасного світу. В MYplay MINI-shop багато сучасних фішок, наприклад, чеки ми пробиваємо з мобільного пристрою”, – розповів RAU засновник мережі дитячих магазинів MIKKI/MYplay Павло Овчинніков.
В асортименті торгово-ігрового простору представлені лише хіти продажів MYplay: гаджети, смарт-годинник, роботи, портативні колонки, навушники, іграшки для дітей, товари для активного відпочинку, одяг, взуття та інше.
Також за останні два місяці рітейлер зробив ребрендинг двох магазинів з MIKKI на MYplay – у Нікополі та Дніпрі. Крім того, ще два абсолютно нових MYplay запустили в Павлограді – в ТРЦ Олімпія, та Житомирі – в новому ТЦ OLDI. В асортименті представлені топ-товари, в тому числі робототехніка, ігрові приставки, квадрокоптери, смарт-годинники та інші інноваційні іграшки. У кожній категорії товарів в магазині є іграшки, якими можна пограти прямо в просторі. Це дозволяє дитині зрозуміти, подобається їй товар чи ні.
Перший Librarium в Харкові
Мережа товарів для творчості та навчання Librarium відкриє свій перший магазин у Харкові в ТРЦ Planetа Mall. Як повідомляє UTG, площа магазину складе 700 кв. м, де будуть представлені канцелярські товари, товари для хобі та творчості, іграшки, настільні ігри, подарункова та сувенірна продукція, товари для декору та дитячого розвитку.
У новому магазині Librarium будуть представлені всі необхідні матеріали для творчості відомих європейських брендів: Faber-Castell, Molotov, Koh-i-Noor, Moleskine, а також ексклюзивні подарунки handmade від українських майстерень і дизайнерських студій.
Ринок іграшок України в 2020 році в цифрах, фактах і графіках
В рамках онлайн-конференції “Споживчі пріоритети – 2020. Тенденції ринку індустрії іграшок” Павло Овчинников, президент Української Асоціації індустрії іграшок (УАІІ), презентував підсумки року в даному сегменті. Більше 150-ти учасників українського ринку іграшок обговорили нинішню ситуацію та перспективи розвитку ринку.
Серед улюблених онлайн-магазинів в 2020 році покупці називають значну кількість українських та іноземних ресурсів. Два минулорічних лідера Rozetka і Panama дещо знизилися у своїй популярності серед покупців іграшок. Частка першого впала на 2,1% до 30,6%, другого – на 3,8% до 21,2%, що, втім, не заважає їм займати половину ринку. Третє місце розділяє між собою цілий ряд ресурсів таких мереж, як Chicco, Garnamama, Цитрус, Алло, OLX, KidStaff, Minizone, Kasta, Mikki та інші. Повний звіт – за посилання.
Мережа дитячих магазинів Чудо Острів стала членом Асоціації рітейлерів України
Один з провідних операторів у сегменті дитячих товарів – мережа Чудо Островів – яка має 40 торгових об’єктів в Україні, приєдналася до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі.
Чудо Острів – мережа дитячих магазинів, яка представлена в більшості регіонів Укріїни: торгові точки працюють в 29-ти містах. Кількість магазинів у 2020 році сягнула 40-ка. Щороку, в середньому, мережа зростає на 5-7 магазинів. Найбільше магазинів – у Львові, Дніпрі, Харкові, Тернополі, Полтаві та Житомирі. В мережі представлений асортимент провідних європейських та азіатських брендів іграшок, одягу, дитячого транспорту, канцелярії.
Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації та сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.
Читайте також
Новини магазинів товарів для дітей: Будинок Іграшок, FLY Kids, Галактика та інші