Новини логістики та e-commerce: інтернет-магазин IKEA, нова послуга Uber Eats, програма лояльності від Укрпошта й інше

Новини логістики та e-commerce: інтернет-магазин IKEA, нова послуга Uber Eats, програма лояльності від Укрпошта й інше

24.12.2019 08:00
  630
Костянтин Симоненко

Новий план виходу на український ринок бренду IKEA, доставка за півціни від Укрпошта для малого бізнесу, безкоштовна доставка від Prom.ua та інші новини сфери електронної комерції і логістики.

Цей матеріал доступний російською мовою

Інтернет-магазин IKEA почне роботу в Україні навесні 2020 року

Шведська компанія IKEA, найбільший в Європі рітейлер меблів і товарів для дому, оновила план виходу на український ринок, вирішивши до відкриття фізичних точок запустити інтернет-магазин.

«Щоб якомога швидше зробити асортимент товарів IKEA доступним якомога більшій кількості людей в Україні, компанія вирішила спочатку запустити електронну комерцію. Очікувана дата початку роботи – весна 2020 року », – йдеться у відповіді компанії на запит агентства Інтерфакс-Україна. При цьому шведи підтвердили намір відкрити фізичний магазин в Києві якомога швидше після запуску електронної комерції.

Доставка за півціни від Укрпошта

Укрпошта і ПриватБанк за підтримки Visa з 26 листопада запустили в Україні нову програму лояльності для підприємців і малого бізнесу. Як повідомили в банку, починаючи з 25 листопада і протягом наступного року підприємці отримуватимуть знижку 50% на вартість відправки посилок «Укрпошта Експрес» при оплаті доставки картою «Ключ до рахунку» Visa від ПриватБанку.

У компанії пояснюють цю акцію тим, що ринок доставки в сегменті підприємців і малого бізнесу в цьому році, як очікується, зросте на 23% в цілому по Україні. Оформити зі знижкою можна буде і просте оформлення відправлень в «особистому кабінеті» на сайті Укрпошта.

Управління доставкою Нова пошта

Як повідомили в прес-службі компанії, з січня по грудень 2019 року абоненти компанії оформили в мобільному додатку 18,3 млн експрес-накладних, ще 2,5 млн -в бізнес-кабінеті. У порівнянні з оформленням у відділенні, онлайн-інструменти прискорюють обслуговування в 2,5-4 рази.

За рік кількість активних користувачів мобільного додатка зросла на 30% – до 2,8 млн осіб. Бізнес-кабінет розрахований на підприємців, які роблять багато відправок. Через нього клієнти можуть оформляти і оплачувати відправлення по Україні та за кордон, формувати звітність. З початку року кількість користувачів бізнес-кабінету збільшилася на 35%.

Зони самообслуговування у відділеннях Нова пошта почала встановлювати восени 2019 року, зараз вони є в більш ніж 900 відділеннях. Тут клієнт може сам оформити посилку: упакувати, створити експрес-накладну, оплатити за допомогою мобільного додатку і залишити для подальшої відправки. В середньому в цих зонах клієнти оформляють понад 1,5 млн експрес-накладних в місяць.

Prom.ua запускає безкоштовну доставку товарів по Україні

З грудня 2019 року продавці найбільшого маркетплейса України Prom.ua будуть безкоштовно відправляти покупцям замовлення через поштові відділення Justin. Про це RAU повідомила прес-служба групи EVO, в яку входить маркетплейс Prom.ua та ряд інших e-commerce проектів. За словами CEO Prom.ua Івана Кравця, середній чек покупки на маркетплейсе 800 грн, а середня вартість доставки поштовими операторами України – близько 80 гривень, включаючи комісію за накладений платіж. Тобто покупцеві потрібно до вартості товару додати ще 10%.

Щоб заощадити, можна замовити безкоштовну доставку на будь-який товар вагою до 30 кг, якщо в якості пункту доставки вибрано велике відділення, і до 15 кг, якщо маленьке. Для цього продавцеві маркетплейса потрібно підключити додаток Justin в маркеті додатків Prom.ua, а покупцеві – вибрати товар з фільтром «Безкоштовна доставка з Prom». Також не потрібно платити комісію за накладений платіж.

Rozetka відкрила ювілейний магазин в Броварах

Нова офлайнова торгова точка провідного інтернет-супермаркету України – і перша в Броварах – була відкрита 22 листопада 2019 року за адресою вулиця Київська, 239, в ТЦ Markt Mall.

Як повідомляється на офіційному сайті Rozetka.ua, це вже ювілейний десятий магазин в офлайн-мережі рітейлера: шість працюють в Києві (Головпоштамт, ТРЦ Smart Plaza Politech, пр-т Степана Бандери, вул. Кіото, вул. Декабристів, ТРЦ Аладдін), а ще три – в Одесі.

Крім традиційних магазинів і пунктів видачі, Rozetka спільно з поштовим оператором Justin почала розвивати мережу міні-відділень, де також можна отримати замовлений в інтернет-супермаркеті товар, а також отримати ряд додаткових послуг. На даний момент працюють 26 міні-відділень такого формату: у всіх містах-мільйонниках, а також у Чернігові. Детальніше про особливості партнерських відділень Rozetka і Justin можна прочитати тут.

Uber Eats запустив в Києві доставку кур’єрами ресторанів

Україна стала 12-ю країною в Європі, де представлений такий сервіс. Поки доставка кур’єрськими службами ресторанів доступна тільки в столиці. Головна ідея нового сервісу – допомогти ресторанам впоратися з напливом замовлень, наприклад, в обідній час. Як пояснив генеральний менеджер Uber Eats Україна Ігор Ковальов, у міру завантаженості кожен ресторан зможе сам вибирати між своїм кур’єром і кур’єром Uber Eats. Поки нову угоду з Uber Eats підписала всього одна мережа ресторанів в Києві – Pesto Cafe.

У перспективі UberEats в Україні планує розширити застосування нового сервісу на Львів, де з жовтня вже діє доставка з ресторанів. Напередодні новорічних свят стало відомо про запуск звичайної доставки Uber Eats в Одесі. Спочатку послуга буде доступна з 10:00 до 22:00 в центрі міста і частково в прилеглих до центру районах міста, таких як Малиновський і Приморський.

Glovo в Житомирі

Іспанський сервіс швидкої кур’єрської доставки Glovo почав роботу в Житомирі – 13-му місті в Україні. В зону покриття увійшла центральна частина міста, від проспекту Незалежності на півночі до річки Тетерів на півдні. У наступному році Glovo продовжить запуск сервісу в нових містах.

Zakaz.ua розширив доставку з Фуршет

Zakaz.ua тепер доставляє товари ще з двох супермаркетів Фуршет: на Нивках (пр-т Перемоги 94/1) і зі Столичного шосе (Столичне шосе, 103).

Мережа АТБ запустила чат-бот в Viber

Найбільший український ритейлер АТБ запустив чат-бот в додатку Viber. Як повідомляє прес-служба компанії, АТБОТ підкаже, де знаходяться найближчі магазини, розповість про знижки на товари, відкриті вакансії, допоможе зв’язатися з оператором гарячої лінії.

АТБОТ є частиною стратегічного плану по діджіталізаціі мережі і розроблений в рамках проекту по автоматизації звернень покупців на гарячу лінію АТБ. Його мета – поліпшення якості обслуговування покупців. Чат-бот почав працювати 12 листопада 2019-го і за два тижні відповів на повідомлення більше 5000 покупців мережі магазинів АТБ. Проект реалізований на базі Corezoid Process Engine спільно з партнером по цифровій трансформації АТБ – компанією Middleware (США). Щоб скористатися сервісом в Viber необхідно відсканувати QR код камерою (або QR-рідером) і перейти за посиланням: https://vb.me/atb_join_inviber

Читайте також –

Новини логістики та e-commerce: рекорд продажів Alibaba, запуск Raketa в Києві, ребрендинг Zakaz.ua і багато іншого


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку