Новини логістики та e-commerce: нові потужності IKEA, розширення Raketa, Rozetka та інші

Новини логістики та e-commerce: нові потужності IKEA, розширення Raketa, Rozetka та інші

04.08.2020 08:00
  274
Костянтин Симоненко

Запуск інтернет-магазину IKEA з подвоєними потужностями, розширення географії сервісів доставки Raketa і Rozetka, новий формат почтоматів Нова пошта та інші новини сфери логістики та e-commerce.

Цей матеріал доступний російською мовою

IKEA готує відкриття в Blockbuster Mall і нарощує потужності онлайн-магазину

Український підрозділ шведського рітейлера товарів для дому IKEA повідомив про збільшення вдвічі своїх можливостей по обробці інтернет-замовлень, тому тепер компанія запевняє, що готова задовольнити попит як в Києві, так і в інших регіонах країни.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, IKEA також планує відкрити ще два додаткових пункти видачі замовлень в Києві, щоб зробити продукцію доступною для ще більшої кількості людей в столиці і доставляти замовлення в найкоротші терміни. Нагадаємо, зараз працює дві точки видачі IKEA в Києві – в ТРЦ Rive Gauche і гіпермаркеті Metro на Кільцевій дорозі.

Рітейлер також підтвердив плани відкрити перший магазин в міському форматі в Києві до кінця 2020 року. Він буде розташований в ТРЦ Blockbuster Mall, з яким компанія недавно підписала договір оренди. Детальніше про це можна прочитати тут.

Rozetka відкрила три нових точки видачі

Як повідомляється на сайті компаніії, в другій половині липня найбільший гравець українського ринку електронної комерції відкрив відразу три нових точки видачі. Дві з них розташовані в Києві, а одна в Харкові. Таким чином загальна кількість магазинів і точок видачі досягла 34-х.

Зокрема, в столичному регіоні нові пункти видачі відкрилися: 30 липня в Софіївській Борщагівці за адресою вул. Соборна, 140 А в ТРЦ EUROпарк, і з 15 липня біля станції метро Чернігівська у приміщенні ТЦ Novus, який розташований на вул. Гната Хоткевича, 1 А.

З 30 липня також працює точка в Харкові за адресою вул. Нетеченська, 25. Тут є примірочні, алкогольний відділ, а також послуги безкоштовної доставки. Працює точка шість днів тижня з 10:00 до 21:00, а по неділях з 10:00 до 18:00.

Точка видачі біля метро Чернігівська окрім примірочних, має в своєму розпорядженні сервісний відділ та вітрини з товарами. Графік роботи також відрізняється: всі дні тижня точка відрита з 10:00 до 22:00.

Український сервіс Raketa покрив 10 нових міст

Скористатися послугами кур’єрів з помаранчевими рюкзаками тепер можна в 25-ти містах України. З 16 липня сервіс доставки Raketa почав роботу відразу в десяти нових містах: Черкасах, Тернополі, Житомирі, Чернігові, Херсоні, а також в Бучі, Ірпені, Броварах, Борисполі та Кременчуці.

Таким чином сервіс Raketa доступний вже в 17-ти обласних центрах, ряді великих міст, а також в населених пунктах на їх периферії.

Сервіс доставки Raketa почав роботу в Дніпрі в березні 2018 року, в 2019-му – в Києві та Львові. У поточному році служба запустилася в Харкові, Одесі, Вінниці, Вишневому, Павлограді, Запоріжжі, Полтаві, Івано-Франківську, Кривому Розі, Миколаєві, Рівному та Сумах. Тепер до цього списку додалися ще десять міст.

Нова пошта застосовує поштомати нового формату

Як повідомила RAU прес-служба Нова пошта, компанія встановила 200 поштоматів нового формату біля магазинів АТБ в 95-ти містах України. У нових поштоматах відсутні дисплеї, на яких потрібно вводити код. Комірки відкриваються за допомогою мобільного додатку Нова пошта. Коли замовлення прибуде в поштомат, клієнт отримає повідомлення. Вже у поштомата треба натиснути кнопку «відкрити комірку» в мобільному додатку. Це власна розробка компанії Новобокс, яка входить до групи компаній Нова пошта.

«Наша головна мета – бути ближче для клієнтів, тому для встановлення поштоматів ми вибрали магазини мережі АТБ, адже вони буквально на кожному кроці. Тепер, коли ви підете в магазин за продуктами, можете відразу там же забрати свою посилку – це зручно й економить час», – коментує Олександр Лісовець, керівник бізнес-напряму мережі поштоматов Новобокс.

“З огляду на масштаби присутності компанії, а сьогодні це 1137 магазинів в 293 населених пунктах 24 регіонів країни, здійснення такого проекту безумовно принесе додаткові переваги і користь нашим клієнтам”, – коментує голова ради директорів, генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков.

До кінця року Нова пошта планує масштабувати проект і встановити поштомати по всій мережі магазинів АТБ. Знайти найближчий поштомат і дізнатися більше про послугу можна тут: https://novaposhta.ua/poshtomat/

Ашан Рітейл домовився про стратегічне партнерство з Glovo

Після успішного старту співпраці Ашан з Glovo в Україні, Ашан Рітейл прийняв рішення укласти стратегічне партнерство з сервісом доставки в чотирьох країнах присутності. Крім 21-го магазину в семи містах України, компанія співпрацюватиме з сервісом в Іспанії, Португалії та Польщі.

Як відзначають в прес-службі Ашан, це партнерство дозволить рітейлеру прискорити розвиток діджіталізаціі і e-commerce продаж продовольчих товарів, а Glovo – посилити лідерські позиції в цих країнах. При цьому партнерство не обмежується співпрацею в зазначених країнах і може розширюватися в майбутньому.

Доставка здійснюється в радіусі 4 км від точок продажів Ашан, де магазини виступають платформами для зберігання і підготовки клієнтських замовлень. Партнерство вступить в силу протягом літа і триватиме в країнах, де співпраця вже налагоджена.

Kasta запускає модель класичного 3PL-маркетплейса

З 1 червня 2020 року Kasta запустила другу опцію співпраці – класичну модель Marketplace 3PL (third party logistics), коли постачальник може абсолютно незалежно від внутрішніх процесів в Kasta.ua завантажити свій товар на сайт і почати продавати.

На початку 2018 року Kasta.ua заявила про зміну існуючої бізнес-моделі Flash sales (щоденні акції зі знижками в середньому до 80% на всі товари, присутність товарів на сайті – два дні на місяць) на модель marketplace (регулярну присутність товарів на сайті, можливість продавати товари за першими цінами без знижки, партнер може сам продавати свій товар на сайті).

Але до червня цього року була доступна тільки одна опція для співпраці – Marketplace FBK (Fulfilled by Kasta). В цьому випадку Kasta бере на себе всю операційну частину по роботі з замовленнями клієнтів: упаковка і доставка посилок, прийом повернень товару, отримання і повернення грошових коштів від кінцевого клієнта, комунікацію з клієнтом в колл-центрі.

Детальніше про це можна прочитати тут.

Читайте також попередній огляд –

Новини логістики та e-commerce: Zakaz.ua, Glovo і Raketa йдуть на захід та південь країни


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  7
Усі новини ринку