Новини логістики та e-commerce: Zakaz.ua, Glovo і Raketa йдуть на захід та південь країни

Новини логістики та e-commerce: Zakaz.ua, Glovo і Raketa йдуть на захід та південь країни

07.07.2020 08:00
  869
Костянтин Симоненко

Доставка з Metro, розширення географії сервісів доставки Rozetka, Raketa, Glovo, а також свіжі тренди в сфері логістики та e-commerce.

Цей матеріал доступний російською мовою

Zakaz.ua запустив доставку з Metro в Рівному, Івано-Франківську та Чернівцях, а також з Ашан в Запоріжжі

У червні сервіс доставки запустився відразу в трьох містах на заході України: у Рівному, Івано-Франківську та Чернівцях. Як повідомила RAU прес-служба компанії, цей сервіс дозволяє значно економити час та кошти під час продуктового шопінгу і отримувати потрібні товари, не виходячи з дому чи офісу. У Рівному доставка здійснюється з гіпермаркету Metro за адресою вул. Макарова, 21. Замовлення можна оформити на сайті metro.zakaz.ua або в мобільному додатку Zakaz.ua. Жителів Івано-Франківська доставкою продуктів забезпечують з гіпермаркету, який розташований за адресою: с. Вовчинець, вул. Вовчинецька, 225 М.

10 червня комплектувальники й кур’єри Zakaz.ua почали збирати та доставляти перші замовлення з гіпермаркету Metro в Чернівцях, що знаходиться за адресою: вул. О. Вільшини, 1 Д.

Zakaz.ua не обмежує вагу замовлень: мінімальна вартість доставки складає 69 грн за замовлення до 30 кг. Якщо вага товарів більше, то доплата розраховується відповідно до тарифів сервісу.

«Рівне став 15-м містом в Україні, де сервіс Zakaz.ua вже збирає і доставляє різні товари з гіпермаркетів. Онлайн-асортимент налічує 18 300 одиниць, що дозволяє з легкістю здійснювати регулярні закупівлі для сім’ї або бізнесу», – коментує Андрій Курський, генеральний директор сервісу Zakaz.ua.

З 10 червня Zakaz.ua почав доставляти товари з гіпермаркету Ашан в Запоріжжі, який знаходиться на вул. Запорізькій, 1 Б. До недавнього часу оформити замовлення з цієї популярної торгової мережі можна було в чотирьох містах: Києві, Харкові, Львові та Одесі.

Послуга METRO DRIVE працює вже у восьми містах України

На початку червня послуга METRO DRIVE від сервісу доставки продуктів Zakaz.ua стала доступною в восьми містах України. Так, жителі Києва, Одеси, Дніпра, Харкова, Львова, Вінниці, Запоріжжя та Житомира можуть забрати замовлені раніше продукти, не залишаючи парковки біля магазину.

Щоб скористатися послугою, потрібно оформити замовлення через сайт https://metro.zakaz.ua/, вибрати час, коли зручно приїхати в магазин, і вказати спосіб оплати. Після того, як продукти будуть зібрані, на вказаний мобільний номер прийде sms з контактною інформацією оператора самовивозу. Клієнт може зв’язатися з ним відразу після прибуття на парковку або на точку видачі замовлення. Подивитися адреси магазинів, в яких послуга вже доступна, можна тут: http://metro-drive.zakaz.ua/.

«На початку травня 2020 року METRO зробила доступним для клієнтів нашої мережі в Харкові, Дніпрі та Запоріжжя сервіс METRO DRIVE, який попередньо успішно ввели в київських торгових центрах. Тепер, розмістивши своє замовлення за допомогою сайту партнера Zakaz.ua, клієнти зможуть отримати зібрані замовлення коли їм зручно, не відвідуючи торговий центр і економлячи свій час», – коментує Олександр Чалапко, начальник управління з питань регіонального розвитку Metro Cash & Carry Україна.

Сервіс доставки Raketa почав роботу в Рівне

Замовлення з кафе і ресторанів будуть доставляти менш ніж за 60 хвилин. З 1 липня в місті можна скористатися послугами кур’єрів з помаранчевими рюкзаками, які оперативно доставлять з кафе і ресторанів улюблені страви.

Протягом першого місяця роботи послуги Raketa будуть повністю безкоштовними. Оплачується лише вартість страв, яка повністю відповідає цінам в меню закладу. При цьому сервіс не накладає обмежень по вартості замовлення – не важливо, в замовленні один хот-дог або десяток піц для великої компанії.

Рівне – 14-е місто, в якому доступна доставка Raketa. У 2018 році сервіс почав роботу в Дніпрі, в 2019 – в Києві та Львові. У поточному році Raketa запустилася в Харкові, Одесі, Вінниці, Вишневому, Павлограді, Запоріжжі, Полтаві, Івано-Франківську, Кривому Розі та зовсім недавно – з 17 червня – в Миколаєві.

Сервіс Glovo доїхав до Тернополя

17 червня сервіс швидкої кур’єрської доставки Glovo почав роботу в Тернополі. Як повідомила RAU прес-служби сервісу, це вже четверте місто на Західній Україні для іспанського сервісу. В зону покриття Glovo повністю увійшла територія Тернополя від заходу до сходу, а на півночі обмежується залізницею і вулицею Текстильною. Також сервіс частково включив в зону покриття селище Петриків і приватний сектор, які розташовані на південь від міста.

«Карантин змусив бізнес адаптуватися до нових умов, навчив швидко перебудувати процеси – це стосується і Glovo. Ми зрозуміли, що можемо підключати нові міста дистанційно, і Тернопіль – вже четверте місто після Броварів, Борисполя і Кривого Рогу, який запустили таким чином. Ми бачимо, що запит на послуги Glovo зростає, тому підключаємо нові міста і розширюємо територію покриття доставки швидше, ніж планували раніше», – коментує Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Україні.

Розміри доставки не можуть перевищувати параметри фірмового рюкзака кур’єра – 40х40х30 і вага 9 кг. З 11 червня користувач при формуванні замовлення може скористатися новою опцією – залишити безготівкові чайові кур’єру. У розділі «Чайові кур’єру» користувач може вибрати їх розмір – від 0 до 30 грн.

Нагадаємо, в Україні сервіс Glovo почав роботу в жовтні 2018-го і вже представлений в 21-му місті – Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Львові, Запоріжжі, Вінниці, Полтаві, Миколаєві, Херсоні, Чернігові, Черкасах, Житомирі, Івано- Франківську, Чернівцях, Сумах, Вишневому, Броварах, Борисполі, Кривому Розі, Тернополі. Подивитися детальну зону покриття сервісу Glovo можна тут.

Rozetka відкрила перший пункт видачі замовлень в Харкові і готує нові відкриття

Найбільший український онлайн-рітейлер продовжує розширювати географію своєї присутності в регіонах. 25 червня Rozetka відкрила перший пункт видачі замовлень в Харкові. Він знаходиться на вулиці Героїв Праці, 29 Г.

Це перший торговий об’єкт мережі в цьому регіоні, повідомляє прес-офіс компанії. Площа торгового залу в новому пункті видачі замовлень становить 110 кв. м. Він оснащений електронним чекіном для організації черги. Тут можна забрати онлайн-покупки, а також замовити та отримати великогабаритні товари. Крім зони видачі замовлень, в пункті також є примірочна і відділ алкоголю.

Нові пункти видачі замовлень Rozetka в Харкові відкриються зовсім скоро. 24 липня почне роботу другий пункт видачі замовлень на вул. Полтавський Шлях, 140 з площею торгового залу 105 кв. м. А 30 липня відкриє двері третій пункт видачі замовлень на вул. Нетеченській, 25, який розмістився на площі в 180 кв. м.

За останні шість місяців пункти видачі замовлень Rozetka з’явилися в Дніпрі, Житомирі, Чернігові, Львові, Білій Церкві, Ірпені, Гостомелі, Вишневому, при цьому онлайн-рітейлер продовжує розвивати фізичну мережу магазинів в Києві.

Тренди українського е-commerce від Factum Group Ukraine і OLX

Згідно з даними спільного дослідження, 17% покупців замовляють товари в транспорті, а 43% – на робочому місці. Найбільше цієї весни купували одяг, комп’ютери та телефони, в той час як продавали – дорослий і дитячий одяг та автозапчастини. 44% купують в інтернеті як нові, так і б / у товари. Продають найчастіше, використовуючи ноутбуки і ПК, мобільний додаток – на третьому місці.

За даними опитування Factum Group Ukraine, новим товарам віддають перевагу 54% респондентів, 44% – купують як нові, так і б / у. У свою чергу, тільки б/у вибирають всього 2%. Навесні в топ-5 найпопулярніших товарів, за даними OLX, увійшли: одяг і взуття, комп’ютери, телефони, спорядження для спорту і відпочинку, а також автозапчастини.

Для замовлення товарів в мережі використовують в середньому два пристрої, при цьому 58% покупців комбінують стаціонарні і мобільні. Найчастіше використовують мобільний додаток в смартфоні – в 62% випадків. Не встановлювати додаткові програми, а купувати через браузер телефону воліють 49% респондентів. Приблизно стільки ж купують товари за допомогою ноутбука – 48%.

Якщо ж виділити самі “шопінгові” дні тижня, на першому місці, за даними OLX, виявиться середа (16% покупок), трохи менше припадає на вівторок і понеділок. Найменше товарів йдуть від продавців у неділю – 12%. Детальніше про це можна прочитати тут.

Читайте також наш попередній огляд –

Новини логістики та e-commerce: інтернет-магазин IKEA, доставка від Uklon, новий магазин Rozetka, закриття Uber Eats і Menu.ua та інші

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку