Новини логістики та e-commerce за липень: доставка їжі від Menu Group, тури від Rozetka, перша жертва IKEA і інше
Новий міжнародний гравець на українському ринку доставки їжі Menu Group, онлайн-сервіс подорожей від Rozetka, закриття інтернет-магазину tohome.com.ua, ціновий диктат Amazon, продаж електроніки від Kasta та інші новини логістики та e-commerce.
Цей матеріал доступний російською мовою
Menu Group купила eda.ua
Таким чином, в Україні – після Glovo і UberEats – з’являється ще один міжнародний гравець, який надає послуги доставки готової їжі з кафе та ресторанів. Menu Group вже працює у Вірменії, Грузії та Білорусі. До кінця року компанія планує вийти на показник GMV в розмірі $35 млн, і досягти планового показника виручки в $10 млн.
У розвиток українського представництва міжнародна компанія Menu Group UK LTD має намір інвестувати понад 100 млн грн. Щоб прискорити вихід на український ринок, вона придбала один з перших таких вітчизняних сервісів: eda.ua. За офіційною інформацією, eda.ua надає послуги доставки їжі з понад 1500 ресторанів 29-ти міст України. Сума угоди не розголошується.
Як повідомила RAU прес-служба Menu Group, новий сервіс доставки готової їжі почне роботу орієнтовно восени.
Rozetka запускає віртуальне туристичне агентство
Онлайн-сервіс Rozetka Travel знаходить актуальні пакетні тури по базах найбільших туроператорів України та дозволяє забронювати і відразу оплатити тур онлайн. На відміну від агрегаторів, які дозволяють туристу подати заявку на бронювання, сервіс продає тури.
Сервіс rozetka.travel створили на базі стартапу TripSee. Онлайн-сервіс дозволяє в кілька кліків купити тур від перевірених туроператорів без візиту в турагентство. Всі документи: договір з туроператором, авіаквитки, ваучер на заселення, медстраховка – з’являються в особистому кабінеті покупця, а також дублюються на e-mail.
До сервісу вже підключені найбільші туроператори України такі як Anex Tour, TUI, Tez Tour, Pegas Touristik, Mouzenidis Travel і інші. Зараз Rozetka Travel – в режимі бета-тестування. Також працює цілодобова служба підтримки і плануються офлайнові точки. Детальніше читайте в матеріалі.
Також Rozetka запустила доставку товарів через поштового оператора Justin – свого нового поштового партнера. Нагадаємо, Justin входить у Fozzy Group і оголосив про офіційний старт в жовтні минулого року. Клієнти Rozetka зможуть отримати свої товари в поштових відділеннях у Сільпо, Novus, Фора, Fozzy та інших великих мережах супермаркетів. Детальніше про це тут.
Через прихід в Україну IKEA закривається інтернет-магазин
Онлайн-платформа tohome.com.ua зі штаб-квартирою у Львові, що пропонувала товари для дому та затишку, а також ряд пов’язаних продуктів, припиняє роботу і розпродає залишки і активи.
Як повідомив RAU власник інтернет-магазину tohome.com.ua Олег Дем’яненко, портал успішно працював з 2012 року, але зараз проект знаходиться в стадії ліквідації. «Основна причина – офіційний вихід в Україну IKEA», – уточнив підприємець. За його словами, щомісяця сайт відвідувало близько 200 000 унікальних користувачів, а кількість представлених в онлайн-магазині SKU досягала 100 000.
Але більшу частку асортименту tohome становили меблі та інші товари шведського бренду, імпортовані з Польщі та сусідніх країн. Після офіційного виходу IKEA в Україні та початку роботи інтернет-магазину компанії, багато українських підприємців, які раніше постачали продукцію бренду в країну, змушені були згорнути свій бізнес. Детальніше читайте в матеріалі.
Kasta починає продавати гаджети
Kasta.ua продовжує розширювати асортимент інтернет-магазину і починає продавати електроніку. Онлайн-гіпермаркет Kasta і ПриватБанк запустили спільний сервіс «Оплата частинами», який дозволяє придбати будь-який товар категорії «Споживча електроніка» без переплат і платити за нього рівними частинами протягом визначеного в договорі терміну.
Зараз на сайті Kasta продаж в розстрочку діє в категоріях «Побутова техніка», «Смартфони і гаджети», «Ноутбуки, ПК і офіс», «ТВ, аудіо та відео», «Авто і електротранспорт» при купівлі товару вартістю від 300 гривень. Детальніше про це тут.
Amazon вимагає у продавців піднімати ціни на товари на сторонніх ресурсах
За даними Bloomberg, Amazon моніторить ціни на товари своїх продавців на інших інтернет-майданчиках. Наприклад, коли компанія поставляє продукти за нижчими цінами в Walmart, рітейлер надсилає такому постачальнику попередження. Якщо продавець до нього не прислухається, компанія може покарати його, знизивши в результатах пошуку.
Перші такі повідомлення Amazon почав відправляти в 2017 році. Однак в останні місяці їх частота значно зросла, скаржаться рітейлери. У сповіщеннях компанія вказує, що товар продавця не може отримати кнопку “Купити зараз”, оскільки ціна на нього на Amazon вище.
В Amazon заявили, що продавці самостійно встановлюють ціни на товари як на його майданчику, так і в інших інтернет-магазинах. Компанія тільки допомагає збільшити продажі на Amazon, надаючи їм рекомендації з оформлення “кращої пропозиції”.
Продажі через месенджери активно ростуть
Admitad вивчила дані по онлайн-замовленнях і продажах, які отримали рекламодавці в Україні в першій половині 2019 року. Загальний оборот за перше півріччя досяг $300 000. Кількість онлайн-замовлень з блогів та інших тематичних майданчиків за вказаний період також зросла і досягла 230 000 за вказаний період. Про це повідомила прес-служба компанії.
Швидше за все зростають продажі через месенджери – в порівнянні з аналогічним періодом минулого року ці показники збільшилися на 118%. Більше можна прочитати тут.
Glovo приїхав до Миколаєва
Сервіс по доставці товарів кур’єрами Glovo з 12 серпня почав працювати в Миколаєві. Про це повідомляє All Retail з посиланням на сторінку компанії в Facebook. Замовлення послуги в Миколаєві вже доступно в додатку Glovo. Час виконання замовлення в місті – не більше години. Розмір доставки не повинен перевищувати параметри фірмового рюкзака Glovo 40х40х30 см і вагу в 9 кг. Миколаїв став восьмим містом в Україні, де працює доставка Glovo. Сервіс вже доступний в Києві, Харкові, Дніпрі, Львові, Запоріжжі, Вінниці, Одесі.
У Польщі придумали як завантажувати фури втричі швидше
Пропонована польською компанією WDX інноваційна система Quick Cargo Loader (Q-Loader) дозволяє мінімізувати час завантаження і розвантаження напівпричепів або морських контейнерів. Про це пише Логист.Today. Ідея полягає в розміщенні піддонів з вантажем на спеціальній платформі, яка автоматично завантажує всі необхідні палети одним пакетом в напівпричіп або контейнер.
За заявою розробників, автоматична система завантаження дозволяє в три-чотири рази скоротити час робіт, при цьому немає необхідності модифікації напівпричепа або вантажно-розвантажувального дока. Наприклад, на навантаження 33 палет в напівпричіп витрачається від 15 до 20 хвилин, замість звичайних 45 хвилин. Установку планують впровадити в логістичному центрі Raben Logistics в польському місті Стрикув.
Читайте також –
Огляд новин логістики та e-commerce за червень: банк від EVO та Rozetka, FaceID від Kasta та інше