Новини food&beverage: Burger King, KFC, McDonald’s, БПШ, Хлібний та інші
Дані про збитки українських ресторанів через пандемію коронавірусу, фінансові результати McDonald’s у 2020 році, ребрендинг Burger King, KFC у Житомирі та інші новини за останній місяць.
Втрати ресторанів, готелів і креативних індустрій в Україні через карантин оцінили в 83 млрд грн
Українські підприємства, що працюють у сфері гостинності та креативних індустрій, за дев’ять місяців 2020 року недоотримали понад 83 млрд грн через пандемію коронавірусу.
Про це повідомив координатор робочої групи з розробки “Національної економічної стратегії до 2030 року” Кирило Криволап, передає Бізнес-Цензор. “Це фактично наші втрати ВВП минулого року через вплив коронакризи”, – розповів він. За його словами за один уїк-енд втрати цих галузей можуть становити до півтора мільярда гривень. “У цьому секторі під загрозою може бути близько 100 000 робочих місць, у тому числі 50 000 самозайнятих”, – зазначив економіст.
Криволап також додав, що відновлення цих галузей відбувається повільно через міграцію робочої сили в інші, більш захищені, сфери.
Фінансові результати McDonald’s у 2020 році різко погіршилися
Фінансові результати корпорації McDonald’s в 2020 році виявилися значно нижчими, ніж в 2019-му. Зокрема, в минулому році чистий прибуток мережі знизилася на 21% – до $4,731 млрд, виручка впала на 10% ($19,208 млрд), а глобальні співставні продажі компанії зменшилися на 7,7%.
Повний ребрендинг мережі Burger King
Вперше за більш ніж 20 років мережа ресторанів швидкого харчування Burger King проводить повний ребрендинг: змінюється все – від логотипу до зовнішнього вигляду ресторанів, повідомляє портал RetailDetail.
Крім нового логотипу, Burger King отримає абсолютно нову упаковку, мерчандайзинг, меню, уніформу для співробітників, дизайн ресторану та маркетингові інструменти. Натуральні інгредієнти займають центральне місце в новому візуальному образі. Новий сучасний віжуал повинен «автентичніше розкривати цінності Burger King», – йдеться в прес-релізі. Мережа бургерів також має намір замінити штучні добавки в своїх продуктах без шкоди для смаку.
«Новий візуальний стиль в точності відображає те, що ми відстоюємо: смачні, автентичні страви в затишній і веселій атмосфері. Наша візуальна ідентичність – один з найважливіших інструментів, щоб показати, хто ми і що ми вважаємо важливим», – говорить Кевін Дерік, генеральний директор Burger Brands Belgium. Новий дизайн буде впроваджений у всіх ресторанах мережі у першій половині цього року.
KFC у Житомирі
13 січня в Житомирі на вулиці Київській, 17, відкрився перший у місті ресторан швидкого харчування мережі KFC, який під час карантину працював через експрес-вікно. Також для місцевих жителів є можливість замовляти страви з ресторану через сервіси Glovo та Raketa.
Дмитро Борисов планує з партнерами відкриття флагманських фуд-холів
В інтерв’ю НВ ресторатор Дмитро Борисов розповів про відкриття нових ресторанів у Києві, Чернігові, Житомирі, що мають відбутися вже найближчим часом. Також він поділився своїми планами щодо відкриття флагманських фуд-холів, робота над якими ведеться з великими партнерами з інших індустрій.
Ще однією новацією в ресторанах Дмитра Борисова має стати запровадження власної IT-інфраструктури, яка, з одного боку, повинна забезпечити новий рівень управління лояльністю клієнтів, а з іншого – автоматизувати, стандартизувати і спростити внутрішні процеси так, щоб була можливість швидше масштабуватися, мінімізуючи людський фактор.
Алекс Купера відкриє свій заклад з шаурмою
На початку січня Алекса Купер анонсував на своїй facebook-сторінці роботу над новим проектом, пов’язаним з фастфудом. За його словами, разом з партнером Іваном Шишкіним вони вже близько чотирьох місяців працюють над створенням ідеальної шаурми, використовуючи науковий підхід.
Для нового проекту Алекс особисто вивчає ринок шаурми, їздить по м’ясним виробництвам та досліджує цінову політику, щоб зрозуміти чому в Україні в середньому шаурма коштує 50 грн, якщо продукти для її приготування коштують 70 грн.
Новий ресторан Nikko у ТРЦ Lavina
Нещодавно на фуд-корті ТРЦ Lavina Mall відкрився ресторан-бар японської кухні Nikko. Для клієнтів Ultracard у ресторані діє спеціальна система лояльності
Chin Chin в ТРЦ Retroville
Chin Chin – кафе з азійськими стравами від одеської мережі G-Group (Mamma Italia, Kinza, «Гарячі перці»). Перший заклад у Києві почав роботу наприкінці 2020 року на Бессарабці, два нові кафе відкрили на Виноградарі, у ТРЦ Retroville, і на Подолі.
Coffee in Action в ТЦ Mandarin Plaza
Новий заклад Coffee in Action розпочав роботу в ТЦ Mandarin Plaza, у магазині Sibolle, на Бессарабці. Coffee in Action – мережа кав’ярень, яку заснував чемпіон Великої Британії з приготування кави в джезві Вадим Грановський. Тут пропонують класичні кавові напої, фільтр і фірмовий напій Flat Red.
Новий Хлібний на Печерську
Нова пекарня Хлібний від рестораторів Дмитра Заходякіна та Аліни Косічкіної відкрилась у Києві біля станції метро Печерська, на вулиці Генерала Алмазова, 13. Це вже дев’ятий Хлібний. Інші заклади цього формату працюють біля ст. м. «Олімпійська», а також на вулицях Хрещатик, Шота Руставелі, Хмельницького, Льва Толстого, на Контрактовій площі, у Пасажі та біля Львівської площі.
Київські піцбуреки на Бессарабці
За інформацією The Village, заклад формату take away «Київські піцбуреки» почав працювати на вулиці Басейній, навпроти Бессарабського ринку.
Основний продукт закладу, «піцбурек», зовні має вигляд чебурека, а всередині нього – начинка, як у піцах. Наразі в закладі є чотири види піцбуреків: «чотири сири», «гавайський», «м’ясний» і «жульєн». Також тут продають піцу (30 см) і напої (кава, чай, газовані). Ціна одного піцбурека – 25 грн, піци – 80 грн. У закладу також працює доставка.
Суші-кіоск Shibuya на Подолі від засновників Пиріжкова Тітка Клара
У Києві на вулиці Нижній вал, 23, з 25 січня розпочав роботу заклад японської кухні Shibuya. Це новий проект від засновників кафе “Пиріжкова Тітка Клара”. Це новий проект мережі Klara Group («Пиріжкова Тітка Клара», Mira Cafe, Simona Ristorante). Формат на вулиці Нижній вал, неподалік Контрактової площі, позиціонують як суші-кіоск: пропонують роли за демократичними цінами.
У закладі є простора барна стійка і столики для прийому відвідувачів всередині.
БПШ на Подолі
На вулиці Нижній вал відкрився новий заклад швидкого харчування “БПШ”. «Біляш, пончик, шаурма» – це демократичний формат від «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова». Перший заклад на Подолі відкрили поблизу Контрактової площі, у колишньому приміщенні Line-M Concept і Cancale Concept Bar. У меню – біляші та пончики від 29 гривень і шаурма від 59 гривень. Серед нових пропозицій формату – вегетаріанська шаурма з бататом і шаурма з тигровими креветками й авокадо.
Politehnikum Bistro на Шулявці
26 січня на Шулявці відкрився Politehnikum Bistro – нове місце з бургерами, бурітос, піцою, десертами та кавою власного обсмаження. Цей заклад запустили власники ресторану Follower на площі Льва Толстого. Розповідають, що цільовою аудиторією сприймають покоління Z з огляду на розташування в студентському районі. На першому поверсі будинку-пам’ятки архітектури працює бістро зі стравами американської, італійської та японської кухонь, а на другому – бар із коктейлями від Олексія Костенюка (Diageo Bar Academy).
Pie Spot Bakery
Pie Spot Bakery – піцерія, яку запустили шеф-кухар Ілля Сьомін (Tin Tin) і ресторатор Влад Максимов (Loggerhead). Другий заклад формату почав роботу на вулиці Хмельницького, в комплексі VE Space у будівлі Київпроекту. Окрім піци, у Pie Spot Bakery біля «Театральної» працює пекарня: тепер сицилійські пироги випікають тут, а на Велотреку пропонують лише піцу в неаполітанському стилі та слайси. Також планують запустити круасани й іншу випічку.
Spilka
На Kyiv Food Market відкрилась кав’ярня Spilka. Це перезапуск кав’ярні «Ритм» на фудхолі Kyiv Food Market. Тепер у меню не лише кава, а й тайський бабл-чай.
Читайте також –