Новини FMCG за квітень: доставка від АТБ і Сільпо, відкриття Novus і МегаМаркет та інші

Новини FMCG за квітень: доставка від АТБ і Сільпо, відкриття Novus і МегаМаркет та інші

08.05.2020 08:15
  837
Виктор Нагорский

Мережі магазинів АТБ і Сільпо впроваджують власну доставку, Фора починає продавати продукти на маркетплейсах групи EVO, Metro розширює співпрацю з Zakaz.ua, а Novus, МегаМаркет і Пчелка маркет відкривають магазини в передмісті Києва.

Цей матеріал доступний російською мовою

Сільпо

Мережа супермаркетів Сільпо відкрила новий концептуальний магазин у Києві. В компанії новий торговий об’єкт площею понад 1700 кв. м на вул. Глибочицькій, 32 Б, назвали «муркотиковим супермаркетом». Як розповіла маркетинг-директор Сільпо Катерина Огуряєва, в дизайні інтер’єру магазину використані величезні клуби ниток, «дряпалки для кігтів» замість колон, «відбитки лапок» в торговому залі, а на стінах розмістилися портрети хвостатих улюбленців. Як виглядає «муркотиковий супермаркет» Сільпо – можна подивитися в фотоогляді RAU.

Окрім відкриття фізичного магазину, в квітні мережа Сільпо запустила власну доставку.

Спочатку адресна доставка від Сільпо стала доступною в 45-ти населених пунктах України, в яких найменш розвинені кур’єрські служби. А пізніше до географії доставки приєдналися великі міста: Київ, Дніпро, Харків, Львів, Одеса, Вінниця, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Полтава, Суми, Житомир, Черкаси, Чернігів, Чернівці, Миколаїв, Херсон. Обрати товар і зробити замовлення можна на сайті shop.silpo.ua. Доставка коштує 50 грн і буде здійснена в 4-годинний часовий проміжок, визначений клієнтом.

Також в минулому місяці мережа Сільпо відкрила продажі за безготівковим розрахунком. «Під час карантину в наших гостей виникла потреба в дрібнооптових закупівлях з можливістю оплати за договором. Ми прискорили процеси всередині компанії, і тепер оформлення документів з фізичними та юридичними особами триватиме не більше трьох днів», – пояснили в компанії.

Фора

Торгівлю в онлайні розпочала й інша мережа магазинів, що входить до Fozzy Group – Фора. У квітні рітейлер почав співпрацювати з маркетплейсами Prom.ua та Bigl.ua, що входять в українську e-commerce-групу EVO. Як повідомили RAU в прес-службі EVO, співпраця мережі Фора з маркетплейсом Prom.ua в тестовому режимі стартувала на початку квітня, а вже в середині місяця проект запрацював на повну потужність. «Щоб зробити покупку продуктів в інтернеті зручніше, Prom.ua спільно з Фора запустив проект «Пром Гастроном» – всі продукти харчування в одному місці. Всього за тиждень роботи на «Пром Гастроном» зайшло близько 50 000 користувачів», – прокоментували в компанії, відзначивши що з запуском доставки продуктів з магазинів Фора, фахівці Prom.ua очікують збільшення кількості замовлень продуктів харчування.

Пізніше можливість замовити доставку понад 500 видів товарів з асортименту мережі магазинів Фора, з’явилася й на іншому маркетплейсі групи EVO – Bigl.ua. Замовлені з Фора товари в компанії обіцяють зібрати і доставити додому протягом трьох годин. Послуга доставки коштує 69 грн і доступна в Києві, Броварах, Ірпені, Борисполі, Вишневому, Софіївській Борщагівці та Петропавлівській Борщагівці. Щоб скористатися сервісом, покупець повинен обрати потрібні товари з асортименту Фори на Bigl.ua, додати їх у кошик на сайті, вказати зручний спосіб оплати (готівкою кур’єру або на карту кур’єру) і свою адресу.

АТБ

Розширює свій e-commerce і найбільша українська мережа магазинів – АТБ-маркет. З 24 квітня компанія розширила сервіс онлайн-замовлення товарів і продуктів першої необхідності на всі регіони України. Тепер сервіс доступний клієнтам більш ніж 1100 магазинів торговельної мережі в 282-х населених пунктах, 24-х областей країни. Працює він як онлайн-вітрина магазину, де представлено певний перелік товарів і продуктів харчування, з урахуванням найбільшого попиту. Кожен користувач інтернету може обрати і замовити необхідні йому товари онлайн, на спеціалізованому сайті компанії https://zakaz.atbmarket.com/, а в магазині тільки оплатити і забрати придбаний товар.

Раніше, з 7 квітня АТБ-Маркет також масштабував на всю Україну доставку продуктових наборів за допомогою компанії Нова пошта через платформу Rozetka. У цьому проекті компанія може гарантувати доставку продуктових наборів клієнтам протягом двох днів в 7700 населених пунктах, а при необхідності й відповідних запитах – розширити її до населених пунктів з населенням 3000 чоловік.

Novus

Мережа магазинів Novus поповнилася супермаркетом в селі Нові Петрівці Київської області. Як повідомляється на сторінці рітейлера в соціальній мережі Facebook, торговий об’єкт відкрив двері для відвідувачів 10 квітня і працює щодня з 9:00 до 22:00. В асортименті магазину представлено великий вибір свіжого м’яса і готових до приготування м’ясних виробів у маринаді, свіжа випічка та хліб, салати, млинці, м’ясні та інші готові страви у відділі кулінарії, а також багато іншого.

За інформацією консалтингової компанії UTG, торгова площа супермаркету досягає 2000 кв. м. Для обслуговування покупців у магазині встановлено 16 кас, з яких 5 – самообслуговування.

Як зазначила старший аналітик UTG Оксана Гаврилевич, географічне положення і розміщення фасаду супермаркету в селі Нові Петрівці на дорозі регіонального значення, дозволить обслуговувати потреби не лише найближчих селищ, а й жителів міста Вишгород, тому що мережа в цьому місті ще не представлена.

Відзначимо, що відкриття цього супермаркету стало першим для рітейлера в 2020 році. У минулому році мережа запустила в роботу чотири нових торгових об’єкта: на початку 2019-го в Ірпені Київської області, у вересні – флагман в столичному ТРЦ Sky Mall, в листопаді – торгову точку формату Express в Новосілках під Києвом, а в кінці грудня – маркет в столичному ЖК Варшавський.

МегаМаркет

Ще один гравець столичного ринку продуктового рітейлу – мережа МегаМаркет – також відкриває новий магазин в передмісті Києва. За даними порталу All Retail, відкриття заплановане влітку 2020 року на Житомирській трасі – в селі Капітанівка Київської області. Приміщення торгового комплексу, в якому розміститься магазин, було побудовано рітейлером «з нуля». Окрім якоря – продовольчого гіпермаркету – на території комплексу також будуть розташовуватися невеликі бутики, салони краси, ресторани, аптека тощо.

Видання зазначає, що найближчим великоформатним конкурентом новому МегаМаркету стане супермаркет Сільпо, відкритий влітку 2019 року в селі Стоянка.

Станом на кінець першого кварталу 2020-го, мережа МегаМаркет налічує п’ять об’єктів загальною площею 34 600 кв. м. За підсумками 2018 року компанія входила до списку топ-20 food-рітейлерів України за товарообігом. Відзначимо, що за останній рік мережа МегаМаркет не відкривала нових магазинів, проте закрила кілька торгових об’єктів у Києві. Зокрема, маркети компанії припинили роботу на вул. Березняківська, 31 і в столичному ТРЦ Ультрамарин.

Ашан

Генеральний директор компанії Ашан Рітейл Україна Вікторія Луценко в колонці для RAU розповіла про те, які заходи були вжиті рітейлером для мінімізації ризиків, пов’язаних з карантином і кризою. За її словами, вже на початку березня в компанії був створений антикризовий комітет, який очолила сама Вікторія. До складу комітету увійшли представники всіх ключових департаментів офісу, логістики і магазинів, а збирається він щодня у форматі онлайн-конференції.

Завдання антикризового комітету – постійний моніторинг ситуації, адаптація процесів, впровадження та контроль нових процедур, а також оперативне прийняття рішень, які відразу ж погоджуються на всіх рівнях.

За цей час в компанії впровадили багато змін, необхідних для бізнесу та безпеки співробітників і клієнтів. Серед них підвищення заходів безпеки, санітарії та дезінфекції, частковий перехід на дистанційну роботу, посилені переговори з постачальниками для гарантії наявності товарів, а також їх розумної вартості, строгий контроль дотримання цінової політики, зниження націнки на товари першої необхідності, адаптація комерційного плану під нові потреби клієнтів і впровадження нових послуг.

Ашан також значно розширив свої можливості з доставки продуктів. Зокрема, запустив співпрацю з сервісом доставки Raketa, ставши їх першим партнером-рітейлером. Крім того, тепер товари Ашан представлені на маркетплейсі Rozetka.ua, в процесі узгодження – співпраця й з іншими маркетплейсами. При цьому рітейлер активно працює з уже існуючими партнерами – розширює зону доставки продуктів через Zakaz, оптимізує доставки через Glovo і розширює асортимент на сайті auchan.ua, додавши продуктову групу. Тепер доставка товарів з онлайн-магазину доступна у всіх куточках України, її здійснюють партнери з Нова пошта.

Пчелка маркет

Столична мережа магазинів Пчелка маркет повідомила про відкриття нового торгового об’єкта в передмісті Києва. Магазин розпочав роботу 7 травня на території житлового комплексу Continent, який знаходиться за адресою провулок Олексія Тихого, 4. Загальна площа маркету – близько 1000 кв. м, а торговий зал – 570 кв. м. Магазин буде працювати цілодобово, а для обслуговування покупців передбачено п’ять кас.

Varus

Мережа супермаркетів Varus закрила свій найбільший магазин. Як стало відомо порталу All Retail, супермаркет Varus в дніпровському ТРЦ Apollo припинив роботу з 1 травня 2020 року. За інформацією видання, вказаний об’єкт торговою площею 4000 кв. м був якірним орендарем торговельного центру з моменту його відкриття в листопаді 2009 року і пропрацював тут більше 10 років. Факт закриття магазину виданню підтвердили як в мережі Varus, так і в адміністрації ТЦ Apollo.

У Прес-службі Apollo уточнили, що новим продуктовим орендарем торговельного центру стане мережа Сільпо, а відкриття супермаркету відбудеться у вересні 2020 року. Також варто зазначити, що на початку 2019 року розпочалося будівництво другої черги ТРЦ Appolo з паралельною реконцепцію торгового центру. Відзначимо, що станом на березень 2020 року торгова мережа Varus налічувала 92 супермаркети загальною торговою площею 87 557 кв. м.

Metro

Німецький рітейлер Metro Cash & Carry розширив співпрацю з сервісом доставки продуктів харчування Zakaz.ua. В кінці квітня доставка продуктів з Metro стала доступна в Полтаві. Для замовлення вже доступні більш ніж 17 000 товарів з асортименту гіпермаркету Metro. Доставка здійснюється з магазину, що знаходиться на вулиці Київське шосе, 1 А. Після оформлення замовлення персональний пакувальник збере товари в спеціальні термоящики для збереження свіжості продуктів і передасть їх кур’єру. Час доставки покупці обирають самостійно в рамках зручних двогодинних слотів протягом дня з 10:00 до 22:00.

«Відкриттям у Полтаві ми продовжуємо стратегію регіональної експансії нашого сервісу доставки продуктів. Ми готувалися до старту роботи дуже ретельно і готові разом з Metro запропонувати жителям міста високий рівень сервісу. Запрошую полтавчан оцінити значну економію часу і сил, які дарує сервіс Zakaz.ua – відтепер купувати продукти можна не виходячи з дому, що особливо важливо під час карантину», – прокоментував генеральний директор Zakaz.ua Андрій Курський.

WOG

В період дії карантину мережа автозаправних комплексів WOG дозволила представникам малого та середнього бізнесу, торгові точки яких закриті, реалізовувати свій товар в мережі WOG Market, яка працює при АЗК компанії. Як повідомила RAU прес-служба компанії, зараз мережа реалізовує проект на окремих АЗК в тестовому режимі. Під торгові стенди товарів компаній малого і середнього бізнесу (МСБ), яким зараз необхідна допомога з продажем їхньої продукції, WOG надає на різних автозаправках місце площею 6-8 кв. м.

В рамках програми на полицях WOG Market вже з’явилися товари, які раніше рідко можна було зустріти серед звичного асортименту магазину:

  • свіжі хлібобулочні вироби;
  • спортивне і здорове харчування (протеїнові батончики, ізотоніки, гранола тощо);
  • охолоджені кавові напої, що особливо актуально при існуючих обмеженнях продажу свіжоприготованих продуктів;
  • корм для тварин;
  • свіжі квіти;
  • сонцезахисні окуляри;
  • іграшки для дітей та інше.

Мережа АЗК WOG продовжує роботу в цьому напрямку і запрошує зацікавлених представників МСБ підключитися до програми взаємодопомоги в період карантину.

Читайте також попередній огляд –

Новини FMCG за березень: робота в карантин, чергові обмеження від влади та благодійність Сільпо, Novus і АТБ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  124
Усі новини ринку