Новини FMCG за квітень: Varus замість Сільпо, Novus на місці Ашан та Фора без кас
Фора запустила сервіс оплати покупок без кас і касирів, Таврія В встановила бокси для собак, Varus відкривається замість Сільпо і планує активне розширення, а французький Ашан вперше закриває магазин, поступаючись своїм місцем Novus.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Фора
На початку квітня в мережі Фора запрацював новий сервіс «Кишенькова каса». Як повідомила прес-служба рітейлера, це зручний і швидкий спосіб здійснення покупок за допомогою смартфона. Споживач може сам відсканувати і оплатити товар через додаток в мобільному телефоні.
Послуга доступна тільки учасникам програми Фора club. Щоб скористатися «Кишеньковою касою», потрібно завантажити додаток yoCard, зареєструватися в особистому кабінеті Фора club і додати платіжну картку. Поки що «Кишенькова каса» працює в тестовому режимі в магазині Фора по вулиці Метрологічна в Києві. Уже найближчим часом сервіс буде запущений по всій мережі.
Varus
Мережа Varus планує активне масштабування і експансію в нові для себе регіони. Як розповіла в інтерв’ю RAU виконавчий директор мережі Наталія Азюковська, в поточному році компанія має намір збільшити мережу мінімум на 15 000 кв. м. Пріоритетом для мережі буде розвиток у Центральній Україні, а також в південних областях країни.
Разом з тим, рітейлер продовжує зміцнення позицій в рідній для себе Дніпропетровській області. Зокрема, в середині квітня Varus відкрив свій 15-й магазин в Кривому Розі. Торгова точка площею в 240 кв. м з чотирма касами знаходиться на вулиці Адмірала Головко, 46А. Таким чином, мережа компанії зросла до 72-х магазинів в Україні загальною площею понад 75 000 кв. м.
Також стало відомо, що супермаркет Varus стане якірним орендарем дніпровського ТРЦ Neo Plaza (раніше Материк), відкриття якого після оновлення заплановано на осінь 2019 року. Новий магазин мережі займе площу в 3000 кв. м. Відзначимо, що раніше в ТРЦ Материк працював маркет торговельної мережі Сільпо.
Billa
Мережа магазинів Billa поповнилася двома торговими об’єктами. Як повідомили в компанії, торгова точка в Києві розмістилася на вулиці Липківського, 22 і стала вже 26-ю для рітейлера в столиці. Що стосується магазину в Ірпені, то він почав роботу на вулиці Пушкінська, 25 В, і став другим для компанії в місті. Перший відкрився близько року тому на вулиці Мечникова, 108.
З відкриттям двох нових об’єктів мережа Billa в Україні зросла до 31-ї торгової точки. Більшість з них працює в столиці (26), ще дві в Ірпені та по одній у Вишгороді, Борисполі (Київська обл.) і Житомирі. Нагадаємо, в 2017 році компанія вирішила піти из регіонів країни, сконцентрувавшись на розвитку в Києві та Київській області.
АТБ
У найближчі кілька років корпорація АТБ планує відкрити новий розподільчий центр в Харківському регіоні. Як повідомив в інтерв’ю RAU голова Ради директорів і генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков, його площа складе близько 25 000 кв. м, а розмір інвестицій – приблизно $1000. на кв. м.
Він також повідомив, що в логістичну інфраструктуру АТБ входять дев’ять сучасних мультитемпературних розподільчих центрів категорії «А» загальною площею 189 600 кв. м. Вантажообіг РЦ за підсумками 2018 року склав більше 2,5 млн тонн. Вони обслуговують 95% товарообігу всіх магазинів торгової мережі АТБ, яка продовжує динамічно розвиватися.
Так, в квітні компанія відкрила п’ять магазинів: в Чернігові (на вулиці Доценка, 6), Херсоні (вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, 22А), Києві (вул. Межигірська, 55/20), а також Білій Церкві (вул. Ярослава Мудрого, 3) Київської області та с. Татарів (вул. Незалежності, 797) Івано-Франківської області. Нагадаємо, на початку березня поточного року рітейлер відкрив свій 1000-й магазин в Україні.
Море Пива
Мережа Море Пива вийшла на ринок Запоріжжя: 20 квітня компанія відкрила перший магазин в місті на проспекті Соборний, 149. Як уточнили RAU в прес-службі компанії, мережа увійшла в новий регіон з брендом HOP HEY. Магазин працює у форматі маркету з частковим самообслуговуванням. У ньому встановлено 20 кранів для розливу пива та інших напоїв. Асортимент HOP HEY включає: пляшкове українське та імпортне пиво; вина і б/а продукцію; більше 200 видів закусок; а також супутні товари, сувеніри та товари для відпочинку.
При цьому до кінця квітня компанія відкрила в місті ще два магазини під брендом HOP HEY за адресами: пр-т Соборний, 144 та вул. Яценко, 2. У регіонах, освоєних до 2018 року, мережа продовжує паралельно з маркетами самообслуговування відкривати магазини в базовому форматі мінімаркету під брендом Море Пива. Зараз компанія об’єднує більше 340-ка магазинів в Дніпропетровській, Запорізькій, Полтавській, Кіровоградській, Черкаській, Одеській, Київській та Харківській областях.
Ашан
В кінці квітня в столичному торгово-розважальному центрі Sky Mall припинив роботу гіпермаркет французького рітейлера Ашан. Причиною закриття стало те, що Ашан не знайшов компромісу з ТРЦ, прийнявши рішення не продовжувати договір оренди. При цьому в компанії повідомили, що в цьому році планують зосередитися на стабілізації процесів та електронній комерції. Що стосується подальшого масштабування торгової мережі, то Ашан продовжує детально аналізувати ринок, розглядати пропозиції та вивчати локації в Київському регіоні.
Що стосується нового продуктового якоря ТРЦ Sky Mall, то ним стане супермаркет мережі Novus. Як уточнили в прес-службі компанії, рітейлер вже уклав договір оренди приміщення, в якому раніше розташовувався Ашан. Novus підписав з ТРЦ Sky Mall орендну угоду на 10 років, а загальна орендована площа склала близько 12 000 кв. м. При цьому компанія планує розпочати ремонт приміщення вже з 1 червня і закінчити основні роботи до осені.
Fozzy Group
Рітейлер Fozzy Group відзвітував про результати роботи в 2018 році. Як повідомила прес-служба компанії, в минулому році оборот продуктових мереж роздрібного напрямку групи склав 78,8 млрд грн, що на 26% більше, ніж в 2017-му.
Протягом 2018 року було відкрито 25 нових магазинів, серед яких 7 Сільпо з унікальним дизайном в 5-ти містах України, 12 нових Фора і 6 дискаунтерів Thrash!. Загальна кількість магазинів Fozzy Group на початок 2019-го становила 686 торгових об’єктів.
Детальніше про результати рітейлера в минулому році можна прочитати за посиланням.
Таврія В
Мережа Таврія В планує встановлювати поряд зі своїми магазинами бокси для собак відвідувачів. Як пише AllRetail, перший проект з боксами для собак був реалізований компанією при відкритті нового супермаркету в житловому масиві «Сьоме небо», розташованому в безпосередній близькості від Одеси.
Просторі бокси, конструкція яких пристосована для собак великих і дрібних порід, були виконані за спеціальним замовленням рітейлера. А самі бокси оснащені цифровими замками з індивідуальним кодом, який власники можуть створити самостійно.
У Таврія В відзначають, що клієнти мережі позитивно сприйняли нововведення, тому в нових супермаркетах, відкриття яких заплановане найближчим часом, проектами вже запланована установка боксів для домашніх улюбленців.
Свій Маркет
Мережа магазинів Свій Маркет в квітні поповнилася трьома магазинами. Всі вони відкрилися в невеликих містах Львівської області – Добромилі, Комарно та Золочеві.
Так, торгова точка в Добромилі розпочала роботу на вулиці Торговій, 1А, в Комарно – на площі Івана Франка, 19, а в Золочеві – на вулиці Шашкевича, 37.
З відкриттям зазначених магазинів мережа Свій Маркет зросла до 36-ти торгових об’єктів, велика частина яких (35) працює у Львові та області. Ще один магазин компанії розташований в Рогатині Івано-Франківської області.
Рукавичка
Інша західноукраїнська мережа – Рукавичка – в минулому місяці поповнилася всього одним магазином. Він відкрив двері для відвідувачів у середині квітня на вулиці Мазепи, 20, у Львові.
З відкриттям торговельної точки мережа рітейлера зросла до 144-х магазинів в Україні. Компанія представлена у Львівській, Івано-Франківській, Закарпатській, Волинській, Рівненській та Тернопільській областях.
Сім23
15 квітня в центрі Луцьку відкрився оновлений маркет мережі Сім23. Торгова точка розпочала роботу після рестайлінгу на проспекті Свободи, 15. У результаті реформату площа магазину збільшилася втричі, склавши 170 кв. м. Також збільшилася кількість кас (до трьох) і асортимент.
На кінець квітня мережа Сім23 об’єднувала вже 69 торгових об’єктів у Львівській, Тернопільській, Волинській та Рівненській областях України.
Spar
Мережа магазинів Spar, яку в Україні розвиває компанія Volwest Group, за останній місяць поповнилася трьома магазинами. Зокрема, у Львові почали роботу дві торгові точки рітейлера – в форматі супермаркет на вулиці Кульпарківській, 64 А (площею 524 кв. м) і в форматі Spar Експрес на вулиці Личаківській, 163 (площею 150 кв. м).
Ще один супермаркет Spar компанія Volwest Group відкрила в Луцьку на вулиці Соборності, 6. Його площа склала 210 кв. м. З відкриттям нових об’єктів мережа магазинів Spar в країні зросла до 23 торгових точок.
Відзначимо, що в Україні мережа розвивається в 4 торгових форматах: Spar Express (магазини біля дому торговою площею до 200 кв. м), Spar (супермаркети 200-800 кв. м), Eurospar (супермаркети 800-3000 кв. м), Interspar (гіпермаркети більше 3000 кв. м).
Читайте також наш попередній огляд –
Новини FMCG за березень: шедеври дизайну від Сільпо, перший Eurospar, тисячний АТБ та інші