Новини fashion-рітейлу: спортивний H&M, найбільша Zara та нові для України бренди

Новини fashion-рітейлу: спортивний H&M, найбільша Zara та нові для України бренди

19.09.2019 08:10
  478
Виктор Нагорский

Шведський H&M відкрив новий магазин з чоловічою лінійкою H&M Sport, іспанський Inditex запустив відразу 7 торгових об’єктів, включно з найбільшою Zara в країні, а Sportmaster готується вивести на український ринок бренд повсякденного одягу для всієї родини Funday.

Цей матеріал доступний російською мовою

Inditex

Один з найбільших світових fashion-рітейлерів – компанія Inditex, відкрила відразу сім торгових точок в новому київському ТРЦ River Mall. Тут розпочали роботу магазини брендів Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho, Stradivarius, ZARA Home і ZARA.Причому остання стала найбільшим торговим об’єктом Inditex в Україні, зайнявши більше 3500 кв. м площі.

Магазин розмістився відразу на двох рівнях ТРЦ, запропонувавши покупцям лінійки ZARA Woman і ZARA Kids на першому, а також ZARA men на другому поверсі. Докладний фоторепортаж з інших торгових об’єктів Inditex в ТРЦ River Mall можна переглянути за посиланням.

H&M

Інший великий гравець світового ринку fashion – шведський H&M, відкрив вже третій торговий об’єкт в Києві. Магазин площею 2900 кв. м також розмістився в столичному ТРЦ River Mall і був реалізований в новому концепті. Він передбачає теплі відтінки стін і торгового устаткування, і відрізняється еко-спрямованістю. «Якщо магазини в Lavina Mall і SkyMall у нас в більш холодних відтінках, то тут можна побачити багато дерев’яних елементів, квіти і лаунж-зони», – розповіла PR & Marketing Manager H&M Україна Ольга Олійник.

Окрім нового концепту, в цьому магазині бренд вперше представив чоловічу лінійку H&M Sport. З інших новинок – жіноча осіння колекція H&M Conscious, кожна річ в якій мінімум на 50% складається з перероблених PET-пляшок або інших матеріалів екологічного походження. Втім, це не єдина еко-фішка в асортименті магазину. «Наша мета – до 2020 року перевести весь котон H&M на еко-бавовну. Весь дитячий котон нашого бренду вже зроблений за цією технологією», – розповіла RAU Ольга Олійник.

MustHave

Український бренд жіночого одягу Must Have поповнився новим магазином в київському торгово-розважальному центрі Gulliver. Він розпочав роботу 16 вересня на другому поверсі ТРЦ, зайнявши майже 70 кв. м площі. Ця торгова точка стала вже 11-ю для бренду в Україні. В її асортименті представлені жакети, штани, теплі гольфи та светри, плаття і хустки з авторськими принтами, пальто. Також для колекції Fall/Winter 19/20, бренд вперше представив пухові куртки різних кольорів і фасонів.

Нагадаємо, Must Have працює на ринку з 2010 року. Співзасновники та власники компанії – Анастасія Дзюба та Анна Бец. MustHave спеціалізується на повсякденному, вечірньої та діловому одязі, який виготовляється на власному виробництві в Україні.

Funday

Мережа повсякденного одягу для всієї родини Funday, яка належить компанії Sportmaster, шукає в Україні площі під свої магазини. Як повідомляє портал Retailers.ua з посиланням на керівника департаменту торговельної нерухомості Cushman & Wakefield в Україні Анну Марсову, рітейлера цікавлять майданчики площею 700-1000 кв. м. За словами Марсової, компанія веде переговори з великими ТРЦ у всіх містах-мільйонниках, а торгові точки можуть відкритися вже цієї осені.

Sportmaster почав розвивати Funday восени 2013 року. Зараз в мережу входить понад 130 магазинів в Росії. Рітейлер позиціонує себе як мережу магазинів доступного одягу для молодої сім’ї на кожен день. Перед відкриттям мережі видання Комерсант писало, що на жіночий одяг припадає 50%, на чоловічий і дитячий по 20%, решта – аксесуари. Тоді ж один з менеджерів брокера торгової нерухомості розповів Комерсанту, що товари Funday будуть дешевшими на 20%, ніж в мережі одягу O’Stin, яку також розвиває Sportmaster.

O’Stin

Незважаючи на виведення нового бренду, Sportmaster також продовжує масштабування вже діючих на ринку мереж. Зокрема, компанія підписала договір оренди з київським ТРЦ Lavina Mall, де планує відкрити магазин O’Stin площею майже 700 кв. м.

У прес-службі брокера ТРЦ Lavina Mall – компанії NAI Ukraine – також нагадують, що O’Stin планує відкрити ще один магазин в іншому київському ТРЦ, який зараз знаходиться на стадії будівництва – Blockbuster Mall. Там торговий об’єкт бренду орендував 450 кв. м на другому поверсі.

SinSay

У Lavina Mall відкрився найбільший в країні магазин бренду SinSay, мережу якого розвиває польська fashion-група LPP. Як повідомила компанія SynergyConstruction, яка проводила будівельні роботи в магазині, його відкриття відбулося 14 вересня, а площа торгового об’єкту, що розмістився на двох поверхах ТРЦ, склала близько 2300 кв. м.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що LPP орендувала 3600 кв. м в столичному ТРЦ Cosmopolite Multimall для відкриття магазинів Cropp, House і Sinsay. Останній відкриє в Cosmopolite Multimall магазин площею 1800 кв. м, який також стане одним з найбільших в портфелі бренду в країні. Крім того, він працюватиме в новій концепції, що включає зону товарів для дому, яка раніше не була представлена в магазинах бренду.

Kasta

Онлайн-рітейлер Kasta починає постійну співпрацю з брендом одягу Love Republic. У компанії відзначають, що Kasta.ua активно розвиває нову бізнес-модель і продовжує нарощувати портфоліо брендів в каталозі, для того щоб надати клієнтам максимально можливий вибір товарів на одній платформі.

Відзначимо, що бренд Love Republic випускає жіночий одяг: сукні, пальто, вечірні наряди, одяг для офісу, нижню білизну, аксесуари. Речі представлені в різних сегментах – від класичних моделей до casual і навіть рок-стилю.

Jasmine

8 вересня відкрив свої двері новий фірмовий магазин жіночої білизни у ТРК Проспект, що став 5-м магазином у Київє та 19-м у всеукраїнській мережі Jasmine.

Нова торгівельна точка розташована на 1-му поверсі торгово-розважального комплексу і займає торгівельну площу у 130 кв.м. У магазині представлено близько 800 найменувань жіночої білизни. Бренд пропонує своїм шанувальницям трендові конструкції бра, ультрамодні моделі трусиків, сміливі дизайнерські рішення та яскраву кольорову палітру fashion-колекцій.

Rica Mare

Український бренд жіночого одягу Rica Mare планує активізувати розвиток роздрібної мережі як за рахунок збільшення числа власних точок, так і за допомогою франшизи. Як розповіла в інтерв’ю RAU директор з маркетингу та розвитку бізнесу RicaMare Вікторія Серікова, вже найближчим часом планується відкриття нового партнерського магазину в місті Кам’янське. «Нові міста дають нам можливість ближче знайомити аудиторію з нашим продуктом, а також тестувати і краще розуміти непостійний ринок», – зазначила Серікова.

Intertop

Мережа мультибрендових магазинів взуття Intertop орендувала 524 кв. м площі для відкриття торгової точки в споруджуваному в Києві ТРЦ Blockbuster Mall. Як повідомляє прес-служба брокера торгово-розважального центру – компанії NAI Ukraine – магазин розташується на першому поверсі ТРЦ і представить покупцям взуття для дорослих та дітей від провідних світових виробників. Нагадаємо, мережу розвиває компанія Intertop Ukraine (частина групи MTI), в чий портфель входять бренди Geox, Skechers, Clarks, Armani Exchange, Timberland, Ecco, онлайн-майданчик intertop.ua та інші.

Також повідомляється, що крім мультибрендового магазину Intertop Ukraine відкриє в Blockbuster Mall і низку монобрендових точок. Серед них будуть магазини Geox, Skechers, Armani Exchange, Timberland, Ecco та інші. Уже відомо, що торговий об’єкт американського бренду Timberland займе 110 кв. м, а італійського Geox – майже 140 кв. м площі.

Blockbuster Mall

Брокер ТРЦ Blockbuster Mall також повідомив про підписання договорів оренди ще з двома італійськими брендами. Зокрема, в торгово-розважальному центрі планується дебют нового для України преміального бренду одягу – Elisabetta Franchi. Він розміститься на першому поверсі ТРЦ на площі 100 кв. м. У його асортименті буде жіночий одяг, взуття, аксесуари та ювелірні прикраси.

Крім того, пул брендів Blockbuster Mall доповнить італійський виробник одягу і аксесуарів Falconeri, монобрендовий бутік якого також відкриється на першому поверсі мегамолу. В його асортименті будуть представлені чоловічі та жіночі речі з натуральних матеріалів: кашеміру, шовку, вовни і льону.

Fromus

Український бренд трикотажного одягу Fromus нарощує продажі на 50-70% в рік. Про це в інтерв’ю RAU розповіла засновник і керівник компанії Тетяна Ніколаєнко. За її словами, зараз потужності виробництва, заснованого 2014 році, дозволяють відшивати в середньому понад 15 000 виробів на рік. Однак щороку компанія нарощує випуск продукції щонайменше в 1,5 рази.

Fromus реалізує вироблену продукцію у власному торговому об’єкті, низці магазинів-партнерів, на онлайн-ресурсі, а також популярних маркетплейсах, таких як Lamoda і Rozetka. При цьому онлайн-канал забезпечує бренду не більше 30% продажів.

Designer’s Room Pop-Up Store

На початку вересня на першому поверсі столичного ТЦ Smart Plaza Obolon відкрився оновлений магазин українських дизайнерів Designer’s Room Pop-Up Store. У магазині представлено одяг та аксесуари модних українських дизайнерів – KAPTSOVA, Vasilyev, Valy Mode, VivendY by Misuragina Larysa, Andrea Crocetta, Zephyros, La Sporta, BERLA, Kuzina та інших.

Відзначимо, що цей торговий об’єкт переїхав з київського ТРЦ Караван. «У зв’язку з реструктуризацією в ТРЦ Караван ми змушені були шукати нову локацію в Оболонському районі якою став ТЦ Smart Plaza Obolon. Проект pop-up store працюватиме до 31 грудня з можливістю подальшого продовження», – повідомила засновник модного простору Лідія Маркова.

Читайте також –

Хто одягає Україну: кому належать найбільші fashion-мережі (частина 2)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку