Новини DIY: Епіцентр, Лео Кераміка, Usupso, IKEA та інші
«Центри меблів» від Епіцентр К в регіонах, нова Лео Кераміка в Києві, JYSK у Дніпрі, а також чотири нових Usupso, падіння роздрібних продажів IKEA та інші новини сегменту магазинів товарів для дому та затишку.
Цей текст доступний також російською мовою
«Центри меблів» в містах з населенням від 50 000 мешканців
Епіцентр розглядає можливість відкриття невеликих «Центрів меблів» в містах з населенням від 50 000 осіб. Про це в інтерв’ю RAU розповів керівник напрямку «Меблі» компанії Епіцентр К Олександр Лук’янченко: “Наша мета на найближчі два роки – наростити товарообіг більш ніж в два рази – до 4 млрд грн. Зрозуміло, що таке зростання можливе тільки при активному масштабуванні бізнесу. І ми це масштабування плануємо в трьох напрямках. З одного боку, продовжимо розвиток всередині мережі Епіцентр – будемо й надалі проводити реконструкції меблевих відділів у Центри меблів і відкривати нові точки в форматі shop-in-shop. З іншого – продовжимо нарощувати онлайн-продажі. А по-третє, розглядаємо можливість відкриття окремих торгових точок поза мережею ТЦ Епіцентр”.
У разі затвердження стратегії розвитку, рітейлер може відкрити перший магазин цього формату вже в 2021 році та протягом декількох років розширити мережу до 50-ти торгових точок. Для відкриття розглядають міста з населенням від 50 000 осіб. Оптимальна площа подібних магазинів – 1000-1300 кв. м.
Лео Кераміка відкрила третій магазин мережі у Києві
Відкриття нового об’єкту відбулося 3 жовтня. Як повідомила RAU прес-служба компанії, новий магазин розташований на просп. Визволителів, 17. Окрім керамічної плитки, в асортименті є чимало інших товарів: просторі відділи сантехніки, а також ламінату, паркету та дверей, що представлені ретельно відібраними новинками та хітами продажів.
Наразі мережа налічує 27 магазинів в 22-х містах України. Компанія активно розвиває мережу фізичних магазинів, впроваджує нові формати торгівельних точок, а також багато уваги приділяє розвитку онлайн-напрямку і власного інтернет-магазину.
Бренд Usupso відкрив у жовтні чотири нові магазини в Києві
Японський бренд, який розвивається в Україні з початку 2018 року, відкрив в Києві нові локації. Як повідомляє компанія, нові торгові точки міжнародного бренду відкрилися за такими адресами:
• ТЦ Оазіс, Героїв Дніпра, 30;
• ТРЦ РайON, вул. Миколи Лаврухіна, 4;
• вул. П.Сагайдачного, 22;
• ТЦ Ашан Rive Gauche, вул.Здолбунівська, 17
В асортименті представлений дизайнерський посуд, косметика, аксесуари, предмети домашнього вжитку, гаджети, іграшки і навіть одяг.
Бренд Usupso родом з Токіо – однієї зі світових столиць сучасного дизайну та інновацій. Концепція бренду — «японський бренд товарів для яскравого життя». Міжнародна мережа налічує понад 1000 магазинів в 30-ти країнах світу. У січні 2018 року бренд відкрив перший магазин в Україні в Одесі (ТРЦ Riviera), а в березні запустив перший у світі інтернет-магазин.
JYSK відкрив четвертий магазин у Дніпрі – в ТРЦ Приозерний
Торговельна точка площею понад 1300 кв. м данського бренду товарів для дому та затишку розпочала роботу 14 жовтня. Як повідомила RAU прес-служба мережі, це четвертий об’єкт компанії у місті Дніпро. Він відкрився у ТРЦ Приозерний за адресою вул. Боброва, 1. У новому магазині загальною площею 1312 кв. м покупцям будуть доступні товари для затишку та комфорту вдома.
Відтепер у Дніпрі налічується вже чотири магазини мережі. Окрім ТРЦ Приозерний, вони працюють у ТЦ Apollo (вул. Тітова, 36), на вул. Січеславська набережна, 31 А, а також в ТК Наша Правда (пр. Слобожанський, 31 Д).
IKEA втратила 1,5 млрд євро через коронавірус
IKEA оголосила про роздрібні продажі в розмірі 35,2 млрд євро в минулому фінансовому році. Це на 1,5 млрд менше, ніж роком раніше, незважаючи на 60% зростання онлайн-продажів, – повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail. У керівництві компанії заявляють, що це солідні результати з урахуванням наслідків кризи коронавірусу. Роздрібні продажі були на 1,5 млрд євро нижче, ніж минулого року, коли товарообіг мережі товарів для інтер’єру склав 36,7 млрд євро.
Під час карантину 75% всіх магазинів по всьому світу були закриті на кілька тижнів. Це призвело до зниження кількості відвідувачів: в цілому за рік у IKEA було 706 млн відвідувачів у порівнянні з 839 млн роком раніше. Тим не менш, онлайн-підрозділ отримав великий імпульс: інтернет-продажі \зросли на 60%. На частку онлайн-продажів припадало 18% від загального обсягу роздрібних продажів.
Читайте також