
Топ-20 українських ритейлерів у Facebook та Instagram за підсумками І кварталу 2025 року


«Центри меблів» від Епіцентр К в регіонах, нова Лео Кераміка в Києві, JYSK у Дніпрі, а також чотири нових Usupso, падіння роздрібних продажів IKEA та інші новини сегменту магазинів товарів для дому та затишку.
Цей текст доступний також російською мовою
Епіцентр розглядає можливість відкриття невеликих «Центрів меблів» в містах з населенням від 50 000 осіб. Про це в інтерв’ю RAU розповів керівник напрямку «Меблі» компанії Епіцентр К Олександр Лук’янченко: “Наша мета на найближчі два роки – наростити товарообіг більш ніж в два рази – до 4 млрд грн. Зрозуміло, що таке зростання можливе тільки при активному масштабуванні бізнесу. І ми це масштабування плануємо в трьох напрямках. З одного боку, продовжимо розвиток всередині мережі Епіцентр – будемо й надалі проводити реконструкції меблевих відділів у Центри меблів і відкривати нові точки в форматі shop-in-shop. З іншого – продовжимо нарощувати онлайн-продажі. А по-третє, розглядаємо можливість відкриття окремих торгових точок поза мережею ТЦ Епіцентр”.
У разі затвердження стратегії розвитку, рітейлер може відкрити перший магазин цього формату вже в 2021 році та протягом декількох років розширити мережу до 50-ти торгових точок. Для відкриття розглядають міста з населенням від 50 000 осіб. Оптимальна площа подібних магазинів – 1000-1300 кв. м.
Відкриття нового об’єкту відбулося 3 жовтня. Як повідомила RAU прес-служба компанії, новий магазин розташований на просп. Визволителів, 17. Окрім керамічної плитки, в асортименті є чимало інших товарів: просторі відділи сантехніки, а також ламінату, паркету та дверей, що представлені ретельно відібраними новинками та хітами продажів.
Наразі мережа налічує 27 магазинів в 22-х містах України. Компанія активно розвиває мережу фізичних магазинів, впроваджує нові формати торгівельних точок, а також багато уваги приділяє розвитку онлайн-напрямку і власного інтернет-магазину.
Японський бренд, який розвивається в Україні з початку 2018 року, відкрив в Києві нові локації. Як повідомляє компанія, нові торгові точки міжнародного бренду відкрилися за такими адресами:
• ТЦ Оазіс, Героїв Дніпра, 30;
• ТРЦ РайON, вул. Миколи Лаврухіна, 4;
• вул. П.Сагайдачного, 22;
• ТЦ Ашан Rive Gauche, вул.Здолбунівська, 17
В асортименті представлений дизайнерський посуд, косметика, аксесуари, предмети домашнього вжитку, гаджети, іграшки і навіть одяг.
Бренд Usupso родом з Токіо – однієї зі світових столиць сучасного дизайну та інновацій. Концепція бренду — «японський бренд товарів для яскравого життя». Міжнародна мережа налічує понад 1000 магазинів в 30-ти країнах світу. У січні 2018 року бренд відкрив перший магазин в Україні в Одесі (ТРЦ Riviera), а в березні запустив перший у світі інтернет-магазин.
Торговельна точка площею понад 1300 кв. м данського бренду товарів для дому та затишку розпочала роботу 14 жовтня. Як повідомила RAU прес-служба мережі, це четвертий об’єкт компанії у місті Дніпро. Він відкрився у ТРЦ Приозерний за адресою вул. Боброва, 1. У новому магазині загальною площею 1312 кв. м покупцям будуть доступні товари для затишку та комфорту вдома.
Відтепер у Дніпрі налічується вже чотири магазини мережі. Окрім ТРЦ Приозерний, вони працюють у ТЦ Apollo (вул. Тітова, 36), на вул. Січеславська набережна, 31 А, а також в ТК Наша Правда (пр. Слобожанський, 31 Д).
IKEA оголосила про роздрібні продажі в розмірі 35,2 млрд євро в минулому фінансовому році. Це на 1,5 млрд менше, ніж роком раніше, незважаючи на 60% зростання онлайн-продажів, – повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail. У керівництві компанії заявляють, що це солідні результати з урахуванням наслідків кризи коронавірусу. Роздрібні продажі були на 1,5 млрд євро нижче, ніж минулого року, коли товарообіг мережі товарів для інтер’єру склав 36,7 млрд євро.
Під час карантину 75% всіх магазинів по всьому світу були закриті на кілька тижнів. Це призвело до зниження кількості відвідувачів: в цілому за рік у IKEA було 706 млн відвідувачів у порівнянні з 839 млн роком раніше. Тим не менш, онлайн-підрозділ отримав великий імпульс: інтернет-продажі \зросли на 60%. На частку онлайн-продажів припадало 18% від загального обсягу роздрібних продажів.
Читайте також