Новини магазинів техніки та електроніки: ЦЕ ТЕ від Епіцентр, Comfy, Фокстрот, Eldorado, MOYO та інші

Новини магазинів техніки та електроніки: ЦЕ ТЕ від Епіцентр, Comfy, Фокстрот, Eldorado, MOYO та інші

12.04.2019 08:00
  787
Микола Маранчак

Перші ЦЕ ТЕ від Епіцентр К, найбільший MOYO в ТРЦ Lavina Mall, розвиток Rozetka, Vodafone і ЖЖУК, Фокстрот у Кропивницького, Eldorado в харківському ТРЦ Караван, а також підсумки продажів побутової техніки в Україні в 2018 році та інше.

Цей текст доступний також російською мовою

Перші ЦЕ ТЕ від Епіцентр К

Мережа торговельних центрів Епіцентр починає розвиток нових центрів техніки ЦЕ ТЕ у форматі “магазин в магазині”. Як повідомляє прес-служба компанії, перші центри техніки ЦЕ ТЕ були відкриті в ТЦ Модуль у місті Буча, а також в торгових центрах Епіцентр в Полтаві (Київське шосе, 41) і Києві (за адресами вул. Кільцева дорога, 1-Б тощо Петра Григоренка, 40).

У ЦЕ ТЕ в Бучі на площі 1200 кв. м представлено близько 6000 SKU всіх відомих в Україні виробників побутової техніки і електроніки, а також кліматичного обладнання. Крім того, покупці мають можливість купити товар власних торгових марок мережі. Це більше 250 артикулів: дрібна побутова, вбудована побутова техніка, споживча електроніка та кліматичне обладнання таких брендів, як UP!, Expert Home, Expert Power, Water House, HausMark, Wild Wind.

В планах компанії відкрити 15 нових центрів техніки ЦЕ ТЕ в торгових центрах мережі Епіцентр до кінця 2019 року.

Епіцентр починає розвиток мережі Центрів техніки під брендом «ЦЕ ТІ» (+фото)

Найбільший магазин мережі MOYO в ТРЦ Lavina Mall і старт послуги негарантійного ремонту

Новий торговий об’єкт мережі MOYO став 11-м для компанії в столиці і 45-м в українській мережі рітейлера. Як повідомила RAU прес-служба компанії, на площі близько 400 кв. м покупцям доступні новітні моделі техніки і електроніки, а також широкий асортимент аксесуарів.

У 2019 році MOYO має намір відкрити ще кілька нових точок і продовжить реформатувати магазини роздрібної мережі. Також компанія оголосила про старт послуги негарантійного ремонту. Тепер у всіх 45 магазинах мережі, розташованих в 26 містах України, різну техніку і електроніку можна здати на діагностику і ремонт.

“Зі стартом послуги негарантійного ремонту MOYO замикає цикл купівельних потреб: консультацію, продаж, сервісні послуги, прийом техніки на гарантійний ремонт, проведення негарантійного ремонту та обслуговування техніки, а також викуп за програмою Trade-in», — розповів Дмитро Воронянський, Керівник Сервісного центру компанії MOYO.

MOYO відкриває один з найбільших магазинів мережі в ТРЦ Lavina Mall

На ремонт і обслуговування приймається практично вся техніка: смартфони, планшетні комп’ютери, електронні книги, ноутбуки, ігрові консолі, дрібна побутова техніка та ряд інших товарів. У тому числі сервісний центр MOYO обслуговує деякі категорії товарів, ремонт яких слабо розвинений в Україні, наприклад, електротранспорту (гіробордів, моноколес і т. д.) і квадрокоптеров.

Eldorado в харківському ТРЦ Караван

Новий магазин електроніки та побутової техніки Eldorado почав роботу 7 березня в Харкові, на вул. Героїв Праці, 7. На полицях магазину традиційно можна зустріти смартфони, а також планшети, ноутбуки, техніку для дому та офісу.

Eldorado – один з лідерів українського ринку в сфері побутової техніки та електроніки. Перший магазин Eldorado в Україні був відкритий в 1999 році в Києві, а тепер мережа налічує близько 140 магазинів в Україні.

Comfy в ТЦ Smart Plaza Obolon

В кінці лютого в Києві на проспекті Тимошенко, 21, почав роботу десятий в Києві магазин Comfy. Об’єкт нового формату розмістився на площі 700 кв. м на другому поверсі трирівневого торгового центр Smart Plaza Obolon. В магазині облаштована окрема зона видачі замовлень, зроблених в інтернет-магазині, також є можливість з допомогою технології віртуальної полиці оформити покупку будь-якого товару, в тому числі не представленого в магазині.

В асортименті представлені категорії аудіо, відео та побутової техніки і гаджетів, а також розширена зона інноваційних товарів та електротранспорту. Серед них можна знайти зразки робототехніки, Квадрокоптери, фітнес-браслети, смарт-годинники, дрони, товари для активного способу життя, незвичайні гаджети та інше. Тут же знаходиться IT-сервіс, фахівці якого допомагають налаштувати будь-яку техніку, а також провести настройку оновлень і додатків в смартфонах.

В десятку: як виглядає Comfy в ТЦ Smart Plaza Obolon (фоторепортаж)

Оновлений Фокстрот у Кропивницькому

Найбільша роздрібна мережа Фокстрот продовжує реалізацію трирічної програми реновації своїх магазинів, що стартувала в 2018 році. Як повідомила RAU прес-служба мережі, 22 березня оновлений магазин площею 485 кв. м почав роботу в місті Кропивницький. Торгову точку обладнали спеціальними категорійними секторами, розумними полицями з інформацією про особливості товару, а також інноваційні напрямки, beauty-зону, геймер-сектор, «Розумний дім».

В асортименті передбачено ряд продукції з дисконтом з лінійки великої побутової техніки, кухонних і дрібної побутової техніки, популярні моделі телевізорів, смартфонів і багато іншого.

Станом на початок 2019 року налічує 162 магазину загальною торговою площею 153 000 кв. м в 90 обласних та районних центрах України. Відвідуваність магазинів в 2018 році склала 27,8 млн осіб. Також на початок року кількість учасників «Фокс клубу» перевищила 8,2 млн.

Група компаній Фокстрот розвиває бренди Фокстрот. Техніка для дому, Техношара (рітейл побутової та електронної техніки), Секунда (часовий рітейл), а також depo’t Center і Fantasy Town (управління нерухомістю).

Rozetka планує ще один магазин в Києві та експансію в регіони

Найбільший український онлайн-рітейлер Rozetka.ua вже більше року активно розвиває офлайн-роздріб, планує подальше масштабування мережі магазинів. Про це засновник і співвласник компанії Владислав Чечьоткін розповів у коментарі агентству Интерфакс-Украина.

Зараз Rozetka об’єднує вісім торгових точок в Україні – п’ять у Києві (чотири на правому березі Дніпра і одна на лівому) і три в Одесі. Також у столиці працює кілька мобільних точок видачі покупок. За словами засновника Rozetka, компанія планує відкрити ще один магазин в Києві на Лівому березі, а також в інших містах. “Має бути щось ще на Лівому березі. Але традиційно не озвучую, коли. В інших містах теж будуть (відкриття – прим. ред.)», – сказав він у кулуарах щорічної інвестиційної конференції Dragon Capital, що пройшла на минулому тижні в Києві.

Разом з тим, Він підкреслив, що в пріоритеті компанії – поліпшення роботи вже діючих торгових об’єктів. Бізнесмена не влаштовує нинішній рівень сервісу в офлайн-магазинах. «Ми хочемо бути краще і працюємо над оптимізацією процесів, що з’явилися після відкриття восьми магазинів», – пояснив бізнесмен.

Rozetka планує ще один магазин у Києві та експансію в регіони

Vodafone розширив мережу власних магазинів до 200 торгових точок

Цього року власна мережа магазинів мобільного оператора зросте ще на 100 торгових об’єктів. Як уточнили в компанії Vodafone в коментарі порталу Retailers, відкриття торгових точок йде за планом, а за останній квартал компанія збільшила темпи розвитку і відкриває по 30 власних магазинів щомісяця.

«Сьогодні трохи менше половини наших абонентів ще не користується смартфонами, тому наше першочергове завдання – наситити мережа смартфонами, щоб надати українцям можливість користуватися послугами і сервісами Vodafone в повній мірі», – розповів порталу директор з розвитку Vodafone Retail Олександр Крупка.

Нагадаємо, про плани розвивати власну роздрібну мережу в Vodafone повідомили навесні минулого року. Як уточнював директор з продажу та абонентського обслуговування Vodafone Ukraine Євген Булах, інвестиції масштабування рітейл-бізнесу телеком-оператора повинні скласти близько 300 млн грн. У той же час, генеральний директор Vodafone Ukraine Ольга Устинова в інтерв’ю виданню Delo.ua заявляла, що мета компанії — увійти у топ-2 рітейлерів мобільних телефонів в Україні.

Vodafone розширив мережу власних магазинів до 200 торгових точок

Мережа ЖЖУК зросла до 650 торгових точок по Україні

Про це рітейлер повідомив на своїй сторінці в Facebook. Останні кілька точок мережі почали роботу у Львові, в тому числі в СТРЦ Спартак.

Географія присутності ЖЖУК поширюється на 23 області України і кілька міст Польщі. Що стосується польської мережі ZZUK, то вона зараз налічує близько десяти магазинів в шести містах. Також компанія розвиває власну мережу кав’ярень 2CUPS, яких вже майже 30 в Україні.

Продажі побутової техніки і електроніки в Україні в 2018 році зросли на 25% — до 95,8 млрд грн

За IV квартал 2018 року загальний обсяг продажів на українському ринку побутової техніки та електроніки склав майже 31,5 млрд грн, збільшившись майже на 14% порівняно з аналогічним періодом 2017 року.

У порівнянні з третім кварталом 2018 року, коли продажі на ринку побутової техніки та електроніки зросли на 32%, динаміка зростання ринку дещо сповільнилася. Незважаючи на уповільнення темпів приросту в IV кварталі, за підсумками минулого року ринок техніки та електроніки в національній валюті продемонстрував досить непоганий зростання — на 25% щодо 2017 року. Загальний обсяг продажів торговців техніки та електроніки склав 95,8 млрд грн.

Читайте також наш попередній огляд –

Новини магазинів техніки: Фокстрот, Eldorado, MOYO, Київстар та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  77
Усі новини ринку