Новини DIY: Епіцентр, Leroy Merlin Urban, JYSK, CapaDecor, IKEA та інші
Нові JYSK, 33 м2 і CapaDecor, оновлена міська концепція Leroy Merlin, фінансові результати IKEA та інше.
Цей текст доступний також російською мовою
Епіцентр – у трійці найбільш інноваційних українських рітейлерів
Портал Mind спільно з платформою відкритих інновацій Re:actor, компанією KPMG в Україні та за підтримки компанії Asbis представили перший в Україні Індекс інноваційності українських компаній. Згідно з дослідженням, Епіцентр К посів друге місце в рейтингу із середнім балом 63. Найбільшу оцінку компанія отримала в категорії “інноваційність бізнес-процесів” – 69 балів, а найменшу-55 балів – “інноваційність бізнес-моделі”.
Детальніше про рейтинг – за посиланням.
Leroy Merlin представить нову міську концепцію магазинів в Польщі
Перший тестовий об’єкт у форматі Leroy Merlin Urban буде побудований в кінці 2019 року у Варшаві на вул. Марса. Як повідомляє All Retail з посиланням на WH.pl, головними відмінними рисами проекту стануть: оновлена виставкова зона, яка представляє приклади аранжувань і товарів; наявність монтажних послуг, які підтримують процес реалізації проекту; широкі виставкові площі з можливістю безпосереднього отримання товару зі складського приміщення; повний спектр транспортних послуг, завдяки яким товар буде доставлений клієнту безпосередньо з центрального складу.
Крім того, Leroy Merlin Urban буде пропонувати великі консультаційні послуги, в рамках яких клієнти зможуть отримати безпосередню підтримку при реалізації свого проекту. На практиці це означає, що з того моменту, як він увійде в магазин, клієнт може скористатися професійною підтримкою консультанта, який крок за кроком проведе його через реалізацію проекту.
Leroy Merlin почав свою діяльність в Польщі в 1994 році. В даний час магазини присутні в 44 польських містах. Leroy Merlin Polska – це 63 великих магазини, один пункт продажу та інтернет-магазин.
Перший магазин JYSK в Чернівцях
JYSK відкриває перший магазин у Чернівцях – одразу у форматі “3.0”. Як повідомила RAU прес-служба мережі, площа магазину, розташованого в ТЦ Майдан (вулиця Героїв Майдану, 71), становить 1300 кв. м. Формат 3.0 поєднує світлий дизайн, широкий асортимент продукції і спеціальні виставкові зони у вигляді вже обставлених кімнат. В одному місці можна придбати все: меблі для кухні, вітальні, коридору або спальні, товари для сну, текстиль і декор.
Зорієнтуватися у виборі допомагають співробітники магазину. До відкриття JYSK підготував осінню колекцію товарів. Новинки від датських дизайнерів оформлені згідно з трьома трендами REFLEXION, the NEXT WAVE і MEMPHIS.
Перший 33м2 у м. Жовті Води
Мережа будівельних супермаркетів 33м2 відкрила новий будівельний супермаркет в Дніпропетровській області. Як повідомляє рітейлер, об’єкт розпочав свою роботу в м. Жовті Води за адресою вул. Кропоткіна, 49. В асортименті DIY-рітейлера представлено більше 65 000 найменувань товарів в наступних товарних групах: сантехніка, будівельні матеріали, інструменти, електрика і декоративне освітлення, посуд, побутова хімія, текстиль, автотовари, побутова техніка, туризм і відпочинок, меблі, двері, товари для дітей, зоотовари.
Станом на середину 2019 року мережа 33м2 налічувала 30 будівельних супермаркетів, розташованих в Херсонській, Одеській, Миколаївській, Запорізькій, Дніпропетровській областях.
CapaDecor в Харкові
Мережа салонів-магазинів Caparol відкрила новий партнерський магазин під брендом CapaDecor в місті Харків. У новій локації представлений широкий вибір продукції Caparol під різні запити дизайнерів, архітекторів, виконробів, аплікаторів і керівників будівельних проектів.
Мережа CapaDecor продовжує розвиватися і сьогодні налічує вже шість салонів в Україні (Київ, Ковель, Хмельницький, Тернопіль, Суми та Харків).
Продажі IKEA
Меблевий гігант IKEA повідомив про зростання світових продажів, незважаючи на капітальну реструктуризацію – одну з найбільших в історії компанії. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ВВС. Материнська компанії Ingka повідомила, що роздрібні продажі IKEA за останній рік зросли на 5% – до 36,7 мільярдів євро. Онлайн-продажі зросли на 46% і тепер приносять близько 11% загальної виручки.
Читайте також наш попередній огляд