
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Головні новини за тиждень в сфері e-commerce і логістики: ПриватБанк, віртуальний ТРЦ Проспект, аналітика мобільних додатків, чат-бот Укрпошти, Effie в e-commerce і багато іншого.
Клієнти ПриватБанку зможуть купувати будь-які товари на Prom.ua в розстрочку
Клієнти ПриватБанку зможуть купувати в розстрочку на Prom.ua, оплачуючи прямо на сайті тільки частину покупки.
«Ми запускаємо зручний сервіс онлайн-кредитування, для якого не потрібні кредитні експерти і додаткові дзвінки. Він дозволяє українцям навіть вночі купувати товари в кредит, – коментує Євген Васильцов, керівник напрямку по роботі з торговельними підприємствами ПриватБанку. – Ліміт по сервісу «Оплата частинами» розрахований персонально для кожного клієнта банку».
Всі продавці маркетплейса зможуть легко підключити сервіс онлайн-кредитування в особистому кабінеті компанії на порталі Prom.ua, вибравши програму «Оплата частинами» і «Миттєва розстрочка». Щоб оформити покупку в розстрочку, покупець вибирає товар на сайті продавця і вказує реквізити своєї платіжної карти. Після цього залишається підтвердити операцію за допомогою пароля, який приходить на мобільний телефон клієнта, і отримати підтвердження банку про можливість видачі кредиту.
У ТРК Проспект запустили мобільний додаток Prospektus
Напередодні різдвяних поздоровлень і компліментів, ТРК Проспект запускає мобільний додаток Prospektus. Головний герой Prospektus – 3D щеня Plampy. Він стильний, щасливий, динамічний і завжди готовий допомогти.
Завантажити додаток можна на Google Play і App Store. У Prospektus будуть доступні такі функції як планування покупок, інтеграція дисконтних карт і карт лояльності, інформація від брендів.
Статистика використання мобільних додатків від AppAnnie
AppAnnie представила статистику мобільних додатків і галузеву аналітику і зробила традиційний прогноз розвитку галузі на 2018 рік. UaMaster підготував короткий звіт.
На кінець жовтня 2017 року iOS App Store і Google Play пропонувалося більш 2 млн додатків і більш 3,5 млн додатків відповідно. За жовтень 2017 року, в iOS App Store вийшло близько 50 000 нових додатків, а в Google Play додалося понад 150 000. Користувачі в середньому проводять по дві години на день – тобто місяць в році – в додатках. У 2017 році сукупний показник споживчих витрат в iOS App Store і Google Play перевищив $ 100 млн доларів в кожній з більш ніж 40 країн. Мобільні додатки грають ключову роль практично у всіх сферах, включаючи роздрібну торгівлю, банківську сферу, подорожі, ресторани швидкого обслуговування, товари широкого вжитку, а також медіаіндустрію і індустрію розваг.
Традиційні рітейлери теж освоїли мобільні додатки, що ще більше змінило цикл взаємодії з покупцем. З початку року і до 31 жовтня 2017 року користувачі телефонів Android в США і Великобританії в середньому проводили майже годину в додатках для покупок щомісяця, тоді як в Південній Кореї цей показник досягав півтора годин. Крім того, в Чорну п’ятницю в 2016 році в США вперше був пройдений рубіж $ 1 млрд в мобільному шопінг, а в рекордний для Alibaba День холостяків в 2017 році на користувачів мобільних пристроїв довелося 90% продажів. За нашими прогнозами, в 2018 році зміни призведуть до зміни купівельних звичок. Наприклад, покупці на західних ринках, аналогічно Китаю, все частіше просто забиратимуть в фізичних магазинах товари, придбані на мобільних пристроях. Для багатьох споживачів мобільна платформа стане основним способом здійснення покупок, незалежно від каналу продажів.
Ресторанні агрегатори пропонують доставку як послугу на преміум-ринках. У ніші доставки їжі спостерігається консолідація. У наступному році агрегатори (наприклад, Grubhub, Just Eat, Yogiyo) продовжать розширювати свою присутність за рахунок завоювання неохоплених ринків, а також підвищення конверсії користувачів, які поки не використовують сторонні мобільні додатки для замовлення їжі
Еvo.business проаналізував мобільні додатки для шопінгу
У компанії проаналізували безкоштовні додатки для покупок в інтернеті і виділили їх сильні та слабкі сторони.
В аналіз потрапили додатки Prom.ua Покупки, OLX, AliExpress, Joom, Rozetka, LeBoutique, modnaKasta
Серед мінусів мобільних додатків значаться відсутність відгуків, незручність пошуку, необхідність реєстрації, можливості шахрайства, отстсвіе реальних знижок, складності з доставкою, несвоєчасне оновлення залишків.
RAU представила звіт з аналізом українського ринку e-commerce, склала приблизний портрет вітчизняних споживачів, які купують товари онлайн, а також проаналізувала показники провідних інтернет-магазинів в різних сегментах.
У компанії зробили як загальний аналіз українського e-commerce так і про сегментам:
Портативная электроника и гаджеты
Цього року OLX спільно з платіжним провайдером UAPAY запустила для своїх клієнтів послугу «Безпечна угода». Тепер подібний сервіс з’явиться і на Prom.ua.
Кошти на карті покупця блокуються до отримання товару у відділенні поштового оператора і надходять на рахунок продавця після підтвердження отримання товару покупцем.
Рішення реалізовано спільно з фінансовою компанією UAPAY і поштовим оператором Нова пошта.
Компанії нагороджувалися за кращі маркетингові кампанії в українському рітейлі та e-commerce.
Золото в номінації e-commerce отримала Comfy з кампанією «Як стати актуальним брендом для онлайн покупців». Comfy було обрано за нестандартний підхід для того, щоб заявити про запуск нового сайту і показати його функціонал, переваги та зручність здійснення покупки через сайт.
Бронзу завоював інтернет-магазин LeBoutique за кампанію «Ле-ле-ле-легше з Le-le-le-Boutique».
В умовах швидкого зростання нового формату marketplace і уповільнення зростання ринку e-commerce в сегменті fashion LeBoutique перевиконав показники успішного 2016 року і забезпечив фінансування масштабних перетворень бізнесу 2017.
Фіналістом номінації став найбільший гравець українського ринку e-commerce Rozetka.ua з кампанією «Найдовше слово». Якщо Rozetka.ua можна було б описати одним словом, то це було б найдовше слово в світі. Тому запустили кампанію «Найдовше слово», щоб підкреслити, що в онлайн-супермаркеті «є все, і навіть більше». В результаті, Rozetka.ua вийшла на провідні позиції навіть в нових категоріях.
На зміни охоплення українських сайтів вплинула Чорна п’ятниця – онлайн-рітейлери нарощували обсяги. Найбільш активно ріс трафік у Aliexpress – більш ніж на 4%, Rozetka виросла на 2%, Prom – на 1,5%.
Згідно з даними Kantar TNS CMeter, перша трійка – Google, Youtube, Facebook – стабільно зростає. У першій п’ятірці olx.ua з часткою в 55,69% потіснив з 4-й позиції Wikipedia.com, хоча ресурс і наростив більше 3% за листопад.
Аliexpress наблизилася впритул до топової десятки. Після невеликого провалу в вересні, в жовтні майданчик повернув серпневі показники. У цьому місяці зростання стало ще більш відчутним: якщо в жовтні він наростив частку на 2,25, то в листопаді його охоплення зростає ще більш динамічно – на 4%, що дозволило майданчику перестрибнути з 13-го місця на 11-е за підсумками листопада.
Rozetkа після прориву в жовтні на 6,2% залишилася на 7-й позиції, але збільшила охоплення ще на 2% до 48,25. Російські соцмережі ожили і потихеньку зростають: vk.com знову увійшла в топ-10, а odnoklassniki з 25-ї позиції піднялися на 23-ю.
ТОП-25 популярних сайтів в листопаді виглядає наступним чином:
Delo.ua опублікувало підсумки року за версією EVO. Ринок електронної комерції в Україні зростає. За оцінками компанії EVO за рік товарообіг фізичних товарів і послуг в e-commerce виріс на 30% і зараз становить не менше 50 млрд грн.
У 2018 році темпи зростання збережуться і товарообіг фізичних товарів і послуг в e-commerce складе 65 млрд грн.
Що стосується майданчиків Prom.ua, Bigl.ua, Crafta.ua, Shafa.ua (проекти компанії EVO), то за рік українці витратили на них 14,2 млрд грн. Це на 68% більше, ніж за аналогічний період минулого року. При цьому кількість замовлень зросла на 61%. Середній чек виріс незначно – на 4% і становить 962 грн.
Антимонопольний комітет України (АМКУ) надав ТОВ «БЦ Регіон» (Київ), підконтрольному компанії Dragon Capital, дозвіл придбати активи ТОВ «РМ Логістик» (Буча Київської обл.) У вигляді цілісного майнового комплексу.
С
Це не перша покупка компанії в 2017 році: у вересні 2017 року Dragon Capital придбав бізнес-центри «Прайм» та «Євразія». У 2016 році компанія здійснила дві угоди – в жовтні 2016 купила логістичний комплекс East Gate Logistic і West Gate Logistic, а у вересні 2016 року – ТЦ Піраміда.
Dragon Capital – заснована у 2000 році одна з найбільших інвесткомпаній України. Працює в сфері прямих інвестицій і фінансових послуг, надає повний спектр інвестиційно-банківських і брокерських послуг для корпоративних і приватних клієнтів. Кінцевим бенефіціаром в держреєстрі зазначений громадянин Чехії, президент Європейської бізнес асоціації Томаш Фіала.
Як пише PAYSPACE MAGAZINE, про це робот сам написав своїм користувачам в месенджері Facebook
До існуючих можливостей чат-бота, якого Укрпошта запустила в кінці вересня, додався новий функціонал. Тепер робот може виконувати такі операції:
Нова пошта відкрила відділення нового формату
Головна особливість нової локації – велика зона самообслуговування з почтоматамі власної мережі Нова пошта і обладнаний дитячий куточок.
Про це RAU повідомила прес-служба компанії. Інноваційний відділення Нова пошта знаходиться в київському ЖК «Новопечерські Липки» (вул. Драгомирова, 17). Почтомати містять 80 осередків для видачі посилок і надають можливість оплатити послугу доставки.
Мета відділення нового формату – зробити популярним безконтактний сервіс доставки, коли клієнти отримують відправлення в почтоматах, а оператори переважно консультують їх з питань доставки.
Верховна Рада прийняла законопроект 6776-д, в якому закладені обмеження щодо безмитного ввезення товарів в Україну як при самостійному перетині громадянами кордону, так і при отриманні посилок.
Якщо закон підпише президент, то це буде означати помітне ускладнення бізнесу інтернет-магазинів, які не мають власного складу в Україні і працюють за моделлю cross-border.
За даними дослідження GfK, у 2017 році українці в середньому отримували з-за кордону по тринадцять посилок, в 2016 році – по десять. Нова пошта в 2016 році доставила більше 1 млн. Міжнародних відправлень, за січень-листопад 2017 року – вже більше 5 млн. Обсяг cross-border e-commerce в 2016 році склав близько 1,9 млрд грн.
Три логістичних компанії – Нова пошта, Meest China, Укрпошта, виступили з критикою нового закону. Топ-менеджери відзначають, що обійти нові обмеження українцям не складе труднощів і закон не буде виконувати основне завдання.
Новини логістики та e-commerce: modnaKasta, ROZETKA, Lamoda, запуск eva.ua і інші