Новини логістики та e-commerce: ТРЦ Проспект, Dragon Capital, Effie в e-commerce, EVO та інші

Новини логістики та e-commerce: ТРЦ Проспект, Dragon Capital, Effie в e-commerce, EVO та інші

19.12.2017 08:30
  636
Дарья Златьева

Головні новини за тиждень в сфері e-commerce і логістики: ПриватБанк, віртуальний ТРЦ Проспект, аналітика мобільних додатків, чат-бот Укрпошти, Effie в e-commerce і багато іншого.

Клієнти ПриватБанку зможуть купувати будь-які товари на Prom.ua в розстрочку

Клієнти ПриватБанку зможуть купувати в розстрочку на Prom.ua, оплачуючи прямо на сайті тільки частину покупки.

«Ми запускаємо зручний сервіс онлайн-кредитування, для якого не потрібні кредитні експерти і додаткові дзвінки. Він дозволяє українцям навіть вночі купувати товари в кредит, – коментує Євген Васильцов, керівник напрямку по роботі з торговельними підприємствами ПриватБанку. – Ліміт по сервісу «Оплата частинами» розрахований персонально для кожного клієнта банку».

Всі продавці маркетплейса зможуть легко підключити сервіс онлайн-кредитування в особистому кабінеті компанії на порталі Prom.ua, вибравши програму «Оплата частинами» і «Миттєва розстрочка». Щоб оформити покупку в розстрочку, покупець вибирає товар на сайті продавця і вказує реквізити своєї платіжної карти. Після цього залишається підтвердити операцію за допомогою пароля, який приходить на мобільний телефон клієнта, і отримати підтвердження банку про можливість видачі кредиту.

У ТРК Проспект запустили мобільний додаток Prospektus

Напередодні різдвяних поздоровлень і компліментів, ТРК Проспект запускає мобільний додаток Prospektus. Головний герой Prospektus – 3D щеня Plampy. Він стильний, щасливий, динамічний і завжди готовий допомогти.

Завантажити додаток можна на Google Play і App Store. У Prospektus будуть доступні такі функції як планування покупок, інтеграція дисконтних карт і карт лояльності, інформація від брендів.

Статистика використання мобільних додатків від AppAnnie

AppAnnie представила статистику мобільних додатків і галузеву аналітику і зробила традиційний прогноз розвитку галузі на 2018 рік. UaMaster підготував короткий звіт.

На кінець жовтня 2017 року iOS App Store і Google Play пропонувалося більш 2 млн додатків і більш 3,5 млн додатків відповідно. За жовтень 2017 року, в iOS App Store вийшло близько 50 000 нових додатків, а в Google Play додалося понад 150 000. Користувачі в середньому проводять по дві години на день – тобто місяць в році – в додатках. У 2017 році сукупний показник споживчих витрат в iOS App Store і Google Play перевищив $ 100 млн доларів в кожній з більш ніж 40 країн. Мобільні додатки грають ключову роль практично у всіх сферах, включаючи роздрібну торгівлю, банківську сферу, подорожі, ресторани швидкого обслуговування, товари широкого вжитку, а також медіаіндустрію і індустрію розваг.

Традиційні рітейлери теж освоїли мобільні додатки, що ще більше змінило цикл взаємодії з покупцем. З початку року і до 31 жовтня 2017 року користувачі телефонів Android в США і Великобританії в середньому проводили майже годину в додатках для покупок щомісяця, тоді як в Південній Кореї цей показник досягав півтора годин. Крім того, в Чорну п’ятницю в 2016 році в США вперше був пройдений рубіж $ 1 млрд в мобільному шопінг, а в рекордний для Alibaba День холостяків в 2017 році на користувачів мобільних пристроїв довелося 90% продажів. За нашими прогнозами, в 2018 році зміни призведуть до зміни купівельних звичок. Наприклад, покупці на західних ринках, аналогічно Китаю, все частіше просто забиратимуть в фізичних магазинах товари, придбані на мобільних пристроях. Для багатьох споживачів мобільна платформа стане основним способом здійснення покупок, незалежно від каналу продажів.

Ресторанні агрегатори пропонують доставку як послугу на преміум-ринках. У ніші доставки їжі спостерігається консолідація. У наступному році агрегатори (наприклад, Grubhub, Just Eat, Yogiyo) продовжать розширювати свою присутність за рахунок завоювання неохоплених ринків, а також підвищення конверсії користувачів, які поки не використовують сторонні мобільні додатки для замовлення їжі

Еvo.business проаналізував мобільні додатки для шопінгу

У компанії проаналізували безкоштовні додатки для покупок в інтернеті і виділили їх сильні та слабкі сторони.

В аналіз потрапили додатки Prom.ua Покупки, OLX, AliExpress, Joom, Rozetka, LeBoutique, modnaKasta

Серед мінусів мобільних додатків значаться відсутність відгуків, незручність пошуку, необхідність реєстрації, можливості шахрайства, отстсвіе реальних знижок, складності з доставкою, несвоєчасне оновлення залишків.

Спецпроект: Український e-commerce під мікроскопом

RAU представила звіт з аналізом українського ринку e-commerce, склала приблизний портрет вітчизняних споживачів, які купують товари онлайн, а також проаналізувала показники провідних інтернет-магазинів в різних сегментах.

У компанії зробили як загальний аналіз українського e-commerce так і про сегментам:

Универсальные магазины

Портативная электроника и гаджеты

Техника для дома

Fashion

Товары для спорта

Ювелирный ритейл

Товары для детей

Косметика и drogerie

Prom.ua запустив новий формат платежів

Цього року OLX спільно з платіжним провайдером UAPAY запустила для своїх клієнтів послугу «Безпечна угода». Тепер подібний сервіс з’явиться і на Prom.ua.

Кошти на карті покупця блокуються до отримання товару у відділенні поштового оператора і надходять на рахунок продавця після підтвердження отримання товару покупцем.

Рішення реалізовано спільно з фінансовою компанією UAPAY і поштовим оператором Нова пошта.

Effie 2017 e-commerce: серед переможців Comfy, LeBoutique, Rozetka.ua

Компанії нагороджувалися за кращі маркетингові кампанії в українському рітейлі та e-commerce.

Золото в номінації e-commerce отримала Comfy з кампанією «Як стати актуальним брендом для онлайн покупців». Comfy було обрано за нестандартний підхід для того, щоб заявити про запуск нового сайту і показати його функціонал, переваги та зручність здійснення покупки через сайт.

Бронзу завоював інтернет-магазин LeBoutique за кампанію «Ле-ле-ле-легше з Le-le-le-Boutique».
В умовах швидкого зростання нового формату marketplace і уповільнення зростання ринку e-commerce в сегменті fashion LeBoutique перевиконав показники успішного 2016 року і забезпечив фінансування масштабних перетворень бізнесу 2017.

Фіналістом номінації став найбільший гравець українського ринку e-commerce Rozetka.ua з кампанією «Найдовше слово». Якщо Rozetka.ua можна було б описати одним словом, то це було б найдовше слово в світі. Тому запустили кампанію «Найдовше слово», щоб підкреслити, що в онлайн-супермаркеті «є все, і навіть більше». В результаті, Rozetka.ua вийшла на провідні позиції навіть в нових категоріях.

Рейтингу UANet за листопад: прорив Aliexpress, зростання показників у e-commerce

На зміни охоплення українських сайтів вплинула Чорна п’ятниця – онлайн-рітейлери нарощували обсяги. Найбільш активно ріс трафік у Aliexpress – більш ніж на 4%, Rozetka виросла на 2%, Prom – на 1,5%.

Згідно з даними Kantar TNS CMeter, перша трійка – Google, Youtube, Facebook – стабільно зростає. У першій п’ятірці olx.ua з часткою в 55,69% потіснив з 4-й позиції Wikipedia.com, хоча ресурс і наростив більше 3% за листопад.

Аliexpress наблизилася впритул до топової десятки. Після невеликого провалу в вересні, в жовтні майданчик повернув серпневі показники. У цьому місяці зростання стало ще більш відчутним: якщо в жовтні він наростив частку на 2,25, то в листопаді його охоплення зростає ще більш динамічно – на 4%, що дозволило майданчику перестрибнути з 13-го місця на 11-е за підсумками листопада.

Rozetkа після прориву в жовтні на 6,2% залишилася на 7-й позиції, але збільшила охоплення ще на 2% до 48,25. Російські соцмережі ожили і потихеньку зростають: vk.com знову увійшла в топ-10, а odnoklassniki з 25-ї позиції піднялися на 23-ю.

ТОП-25 популярних сайтів в листопаді виглядає наступним чином:

 

EVO: У 2018 році e-commerce досягне 65 млрд грн

Delo.ua  опублікувало підсумки року за версією EVO. Ринок електронної комерції в Україні зростає. За оцінками компанії EVO за рік товарообіг фізичних товарів і послуг в e-commerce виріс  на 30% і зараз становить не менше 50 млрд грн.

У 2018 році темпи зростання збережуться і товарообіг фізичних товарів і послуг в e-commerce складе 65 млрд грн.


Що стосується майданчиків Prom.ua, Bigl.ua, Crafta.ua, Shafa.ua (проекти компанії EVO), то за рік українці витратили на них 14,2 млрд грн. Це на 68% більше, ніж за аналогічний період минулого року. При цьому кількість замовлень зросла на 61%. Середній чек виріс незначно – на 4% і становить 962 грн.

Dragon Capital купує логістичний комплекс під Києвом

Антимонопольний комітет України (АМКУ) надав ТОВ «БЦ Регіон» (Київ), підконтрольному компанії Dragon Capital, дозвіл придбати активи ТОВ «РМ Логістик» (Буча Київської обл.) У вигляді цілісного майнового комплексу.

С

Це не перша покупка компанії в 2017 році: у вересні 2017 року Dragon Capital придбав бізнес-центри «Прайм» та «Євразія». У 2016 році компанія здійснила дві угоди – в жовтні 2016 купила логістичний комплекс East Gate Logistic і West Gate Logistic, а у вересні 2016 року – ТЦ Піраміда.

Dragon Capital – заснована у 2000 році одна з найбільших інвесткомпаній України. Працює в сфері прямих інвестицій і фінансових послуг, надає повний спектр інвестиційно-банківських і брокерських послуг для корпоративних і приватних клієнтів. Кінцевим бенефіціаром в держреєстрі зазначений громадянин Чехії, президент Європейської бізнес асоціації Томаш Фіала.

Нові функції чат-бота Укрпошти

Як пише PAYSPACE MAGAZINE, про це робот сам написав своїм користувачам в месенджері Facebook
До існуючих можливостей чат-бота, якого Укрпошта запустила в кінці вересня, додався новий функціонал. Тепер робот може виконувати такі операції:

  • Розраховувати вартість відправки (досить знати індекси відділень, вагу і розмір відправлення)
  • Шукати найближчі відділення (для цього роботу потрібні дані геолокації)
  • Знаходити відразу кілька відправлень (за трек-номерами в одному повідомленні)
  • Моніторити трек-номера, які ще не зареєстровані в системі (як тільки інформація про відправку з’явиться – бот повідомить про це клієнта)
  • Повідомляти про базові тарифи

Нова пошта відкрила відділення нового формату

Головна особливість нової локації – велика зона самообслуговування з почтоматамі власної мережі Нова пошта і обладнаний дитячий куточок.

Про це RAU повідомила прес-служба компанії. Інноваційний відділення Нова пошта знаходиться в київському ЖК «Новопечерські Липки» (вул. Драгомирова, 17). Почтомати містять 80 осередків для видачі посилок і надають можливість оплатити послугу доставки.

Мета відділення нового формату – зробити популярним безконтактний сервіс доставки, коли клієнти отримують відправлення в почтоматах, а оператори переважно консультують їх з питань доставки.

Логісти виступають проти нового закону щодо обмеження ліміту посилок

Верховна Рада прийняла законопроект 6776-д, в якому закладені обмеження щодо безмитного ввезення товарів в Україну як при самостійному перетині громадянами кордону, так і при отриманні посилок.

Якщо закон підпише президент, то це буде означати помітне ускладнення бізнесу інтернет-магазинів, які не мають власного складу в Україні і працюють за моделлю cross-border.

За даними дослідження GfK, у 2017 році українці в середньому отримували з-за кордону по тринадцять посилок, в 2016 році – по десять. Нова пошта в 2016 році доставила більше 1 млн. Міжнародних відправлень, за січень-листопад 2017 року – вже більше 5 млн. Обсяг cross-border e-commerce в 2016 році склав близько 1,9 млрд грн.

Три логістичних компанії – Нова пошта, Meest China, Укрпошта, виступили з критикою нового закону. Топ-менеджери відзначають, що обійти нові обмеження українцям не складе труднощів і закон не буде виконувати основне завдання.

Читайте також –

Новини логістики та e-commerce: modnaKasta, ROZETKA, Lamoda, запуск eva.ua і інші

 

 

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку