Підготовка до зими, покращення інклюзивності та нові відкриття у ТРЦ Злата Плаза

Підготовка до зими, покращення інклюзивності та нові відкриття у ТРЦ Злата Плаза

Сьогодні
  70
rau

Попри невизначеність і виклики сьогодення, ТРЦ Злата Плаза продовжує тримати фокус на розвитку свого простору, стійкості бізнесу і покращенні клієнтського досвіду.

Листопад видався щедрим на відкриття – tenant-mix підсилився українським брендом одягу та аксесуарів Harvest. Магазин площею 51,5 кв. м став першим у Рівному, а загалом це 11-й магазин мережі. Harvest пропонує товари для активного життя – міцні рюкзаки для повсякденного використання та подорожей, стильні сумки, аксесуари та одяг для чоловіків і жінок.

Сегмент косметики та парфумерії підсилив український нішевий бренд Sister’s Aroma. Утримуючи нульову вакантність, комерційний відділ веде постійну роботу над покращенням пулу орендарів, проводить ефективні ротації та перемовини з залучення нових магазинів – лідерів у своїх категоріях.  

Актуальним питанням залишається підготовка до зимового періоду, особливо з урахуванням потенційних відключень електроенергії та блекаутів. Команда доклала максимум зусиль для злагодженої роботи ТРЦ: алгоритми дій при повітряній тривозі, мінуванні, знеструмленні доведені до автоматизму, а для забезпечення резервного живлення при відключеннях є дизельний генератор, що повністю покриває потреби. Про всі зміни у режимі роботи ТРЦ Злата Плаза оперативно повідомляє у соціальних мережах і в телеграм-каналі для орендарів, що значно покращує ефективність роботи та сприяє лояльності як клієнтів, так і персоналу.

Ще одним кроком до енергетичної незалежності є сонячна електростанція на даху, яка покриває 7% потреб електроенергії ТРЦ. Від початку роботи з серпня 2023 року, СЕС вже виробила понад 220 000 кВт зеленої енергії, що є значною підтримкою енергосистеми держави, а торгівельному центру дозволяє заощадити витрати на електроенергію. 

Сервіс – справжня філософія ТРЦ Злата Плаза. У вересні команда продовжила роботу над покращенням інклюзивності вхідних груп, враховуючи актуальний запит на безбар’єрне середовище. Серед змін, які було впроваджено: контрастні наліпки на скло на всіх вхідних групах, інформація про графік роботи продубльована на табличках шрифтом Брайля, а перед входом у ТРЦ укладена тактильна плитка. Вдалось зберегти якісне зовнішнє оформлення, але при цьому реалізувати всі принципи інклюзивного дизайну. 

«Наше завдання як соціально-відповідального бізнесу – створити такі умови, аби всі без винятку клієнти могли здійснити необхідні покупки та отримати послуги, відчути себе рівноправною частиною суспільства при високому рівні сервісу. Доступність – дуже актуальна тема під час війни. Це не привілей чи перевага, а нова норма суспільства, це постійна робота з вдосконалення простору для клієнта. Наша мета – бути драйвером змін в цьому питанні та задавати новий стандарт інклюзивності в галузі ТРЦ», – наголошує директор ТРЦ Злата Плаза Олександр Оверчук.

Довідка. ТРЦ Злата Плаза – торгово-розважальний центр в Рівному, який щодня відвідує близько 20 000 гостей. Загальна площа становить 17 600 кв. м, орендна – 12 800 кв. м. Основними торговими операторами ТРЦ є відомі національні та міжнародні бренди, в тому числі McDonald’s, Сільпо, LC Waikiki, Sinsay, Megasport, Estro, ССС, Будинок іграшок, MA, SOVA, Золотий Вік, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку