WOG та «Незаймана» зняли фільм-інтерв’ю про любов до вишиванки

WOG та «Незаймана» зняли фільм-інтерв’ю про любов до вишиванки

21.05.2021 07:30
  456
rau

До Всесвітнього дня вишиванки мережа АЗК WOG у колараборації з культурно-просвітницьким проектом «Незаймана» презентували фільм-інтерв’ю #ЧомуВишиванка.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в компанії, у фільмі, який WOG поширює у соцмережах, висвітлюється значення вишитої сорочки як особистої та сімейної історії, яку має кожен українець. Компанія WOG щороку до Всесвітнього дня вишиванки знаходить оригінальні способи знайомити українців з культурою та традиціями української вишивки. Минулого року, у розпал карантину, була розроблена віртуальна екскурсія по музею Івана Гончара «Всесвіт української вишивки». Це стало гарною можливістю зануритися у атмосферу національної традиції, не виходячи з дому.

Цьогоріч випустили фільм-інтерв’ю, у якому люди, закохані у вишиванки, діляться своїми історіями та почуттями щодо цього традиційного вбрання. Серед них – засновниця Всесвітнього дня вишиванки Леся Воронюк.

«Вишиванка – це не просто елемент українського костюму, це частина національного культурного коду українців. У багатьох родинах збереглися вишиванки кількох поколінь. За ними можна простежити походження родини, місцевість, статок та інші деталі. Цим проєктом ми хочемо копнути глибше в тему унікальності та різноманіття національної вишиванки та донести до сучасних українців цінність цього культурного спадку», – розповіла директорка з комунікацій WOG Олена Осипчук.

Фільм-інтерв’ю від WOG та «Назаймана» демонструє розмаїття фасонів та орнаментів, можливість вдало поєднувати вишиті сорочки з сучасним одягом.

День вишиванки започатковано в 2006 році студентами та викладачами Чернівецького Національного університету. За 15 років свято стало міжнародним і відзначається українцями у понад 100 країнах світу щорічно у третій четвер травня.

Довідка. Мережа АЗК WOG нараховує близько 500 об’єктів у всіх областях України. WOG є найбільшою українською монобрендовою мережею АЗС на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Всі нафтопродукти в мережі WOG – виключно імпортного виробництва, і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережу WOG CAFE і WOG MARKET. Власники мережі WOG – Степан Івахів, Сергій Лагур, Софія Єремеєва і Роман Єремеєв.

Читайте також –

Нове місце: Дмитро Борисов відкрив Gastrofamily Market на АЗК WOG


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку