Нове місце: Дмитро Борисов відкрив Gastrofamily Market на АЗК WOG

Нове місце: Дмитро Борисов відкрив Gastrofamily Market на АЗК WOG

29.03.2021 07:30
  1589
Микола Маранчак

27 березня на АЗК WOG за адресою вул. Стеценка, 21 розпочав роботу фуд-холл Gastrofamily Market, який об’єднує 5 закладів: БПШ з біляшами, пончиками та шаурмою, Dogz&Burgerz з хот-догами та бургерами, MUSHLYA з морепродуктами та ролами, Pinzarella з неаполітанською та римською піцою і Білий Налив з фірмовим сидром та наливками.

Цей текст доступний також російською мовою

Про це RAU повідомила прес-служба Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова. ““Ми відкрили пілотні проекти, аби перевірити, чи може їжа на АЗК буде самостійним напрямком бізнесу, чи зможемо ми тут обслуговувати 300-500-1000 гостей на день, як робимо це в наших smart casual ресторанах”, – розповів ресторатор Дмитро Борисов.

За його словами, перші тижні роботи на Дніпровській Набережній показали, що люди чекали на такий формат. Головний індикатор успіху – продажі, а вони навіть трохи перевищили очікування.

У період локдауну Gastrofamily Market працюватиме у форматі “з собою” та на доставку через сервіс 1 euro delivery. Після завершення суворого карантину працюватиме зал, розрахований на 50 гостей.

В меню корнера Mushlya представлені мідії у вершковому соусі з теплим багетом, устриці Fine de Claire, роли Philadelphia з лососем та інше, в корнері БПШ – біляші з м’ясом, три види шаурми та пончики з цукровою пудрою, в корнері Dogs&Burgerz – чізбургери, хот-доги та батат фрі, в корнері Pinzarella – римська пінца Чотири сири, неаполітанська піца Карбонара та вершкова бурата з зеленим песто і трюфелем.

“З повноцінними фуд-холами Gastrofamily Market на АЗК ми хочемо дати ще більше: не просто розширити асортимент, а показати, що на АЗК, наприклад, можуть продаватися свіжі устриці та лобстери, випікатися і римська, і неаполітанська піца – делікатесна гастрономічна їжа. Певні, що це стане конкурентною перевагою для партнерів з WOG і не просто підвищить рівень задоволеності наявних клієнтів, а й згенерує додатковий трафік. Ми налаштовані виключно на win-win стратегію, синергію і масштабування на всю мережу АЗК після успішного пілоту”, – говорить Дмитро Борисов.

бпш борисов на азс

Графік роботи Gastrofamily Market на Стеценка, 21 – з 10:00 до 22:00 (корнери Dogz&Burgerz та БПШ працюють цілодобово).

Нагадаємо, це вже другий проект колаборації Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова та WOG. В середині березня відкрилась фуд-зона БПШ+Dogz&Burgerz на АЗК WOG на Дніпровській Набережній, 16Б.

Читайте також –

Ресторатор Дмитро Борисов: Запускаємо співпрацю з КОЛО, WOG і ТЦ Епіцентр


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  33
Усі новини ринку